dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 99/DNS/OVO/11/22Ba
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203126 / 434203597 Fax: +421 434131620
Email: ludmila.balkova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455962
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 99/DNS/OVO/11/22Ba
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvorenie dynamického nákupného systému na nákup nábytku - nezdravotníckeho, ktorý je na trhu bežne dostupný. Rozsah verejného obstarávania hlavný kód CPV: 39100000-3 Nábytok 39120000-9 Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice 39130000-2 Kancelársky nábytok 39150000-8 Rôzny nábytok a vybavenie Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia a požadované technické parametre, miesto dodania a montáže predmetu zákazky, lehota dodania, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 255 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39120000-9

39130000-2

39150000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Univerzitná nemocnica Martin, Kollárova 2, 036 59 Martin, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vytvorenie dynamického nákupného systému na nákup nábytku - nezdravotníckeho, ktorý je na trhu bežne dostupný. Rozsah verejného obstarávania hlavný kód CPV: 39100000-3 Nábytok 39120000-9 Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice 39130000-2 Kancelársky nábytok 39150000-8 Rôzny nábytok a vybavenie Konkrétny rozsah predmetu zákazky, podrobná špecifikácia a požadované technické parametre, miesto dodania a montáže predmetu zákazky, lehota dodania, ako aj ostatné doplňujúce informácie budú súčasťou jednotlivých výziev v rámci zriadeného DNS, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
255 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Žiadosť o účasť môže podať len hospodársky subjekt, ktorý spĺňa všetky podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia, definované podľa § 32 ods. 1 písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní. Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) - f) zákona o verejnom obstarávaní nasledovnými dokladmi: k bodu a): výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace za právnickú osobu (alebo fyzickú osobu - podnikateľa), a súčasne výpisom z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnymi orgánmi záujemcu, členmi štatutárnych orgánov záujemcu, členmi dozorných orgánov záujemcu a prokuristami záujemcu, k bodu b): potvrdením zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, k bodu c): potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, k bodu d): potvrdením príslušného súdu nie starším ako 3 mesiace, k bodu e): dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, k bodu f): čestným vyhlásenim. Nakoľko verejný obstarávateľ nie je orgán verejnej správy, záujemca musí predložiť všetky vyššie uvedené dokumenty nakoľko verejný obstarávateľ nemá prístup v rámci databáz verejnej správy a nevie si splnenie podmienok účasti v nich preveriť. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia, je možné nahradiť platným zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. Záujemca, ktorý je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov a jeho zápis je platný podľa zákona o verejnom obstarávaní, nemusí v žiadosti o účasť predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa osobného postavenia v rozsahu zapísaných skutočností. Záujemca môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch k zriadeniu dynamického nákupného systému.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo meniť zmluvné podmienky v rámci konkrétnej výzvy na predkladanie ponúk.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť sa pri jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS či sa použije elektronická aukcia alebo nie, a to v závislosti od obstarávaných tovarov. Túto informáciu verejný obstarávateľ vždy zverejní vo výzve na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS. Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch k výzve.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Doplňujúce informácie k bodu II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému - DNS bude zriadený na obdobie 12 mesiacov odo dňa zriadenia. 2.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE, prevádzkovaného na elektronickej adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami. 2.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania bude verejným obstarávateľom zverejnené na záložke "Dokumenty" predmetného DNS alebo predmetnej zákazky. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému JOSEPHINE, kde budú všetky informácie vždy k dispozícii. 2.3 Zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. 2.4 Žiadosť o účasť musí byť verejnému obstarávateľovi predložená elektronicky do systému JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/36384/summary (záložka "Ponuky a žiadosti"). 2.5 Predkladanie žiadostí o účasť je umožnené iba autentifikovaným záujemcom (podmienka vyplývajúca z § 20 zákona o verejnom obstarávaní). Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch k zriadeniu dynamického nákupného systému. 3. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti: verejný obstarávateľ nerozdelil predmet zákazky na časti z dôvodu, že vzhľadom na povahu DNS je predpoklad, že jednotlivé konkrétne obstarávania budú zadávané postupne, v rôznom rozsahu a podľa aktuálnej potreby verejného obstarávateľa. Konkrétne obstarávania teda budú v nižšej hodnote ako je predpokladaná hodnota zákazky DNS a bude tak umožnená účasť aj malých a stredných podnikov. Rozdelenie predmetu zákazky sa tak bude realizovať priamo v už vytvorenom dynamickom nákupnom systéme, nerozdelenie predmetu zákazky vzhľadom na charakter predmetu zákazky je v tomto konkrétnom prípade v súlade s princípom hospodárnosti, efektívnosti, nediskriminácie a čestnej hospodárskej súťaže. Predmet zákazky v celom rozsahu je schopných dodať viacero dodávateľov na trhu, ktorými môžu byť aj malé a stredné podniky. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v prípade, že to bude považovať za potrebné, rozhodnúť sa pri jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS, že cena nebude jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk. Túto informáciu verejný obstarávateľ vždy zverejní vo výzve na predkladanie ponúk v rámci zriadeného DNS. Bližšie informácie budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch k výzve. 5. Žiadosť o účasť môže predložiť aj skupina dodávateľov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch k zriadeniu DNS. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je ani zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-01-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 18.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (-0,02)
1 EUR25,25 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV