dnes je 20.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01ZNH012023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
TECH-K s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 46148442
Rakytová 379/15, 97101 Prievidza

Slovensko
Kontaktná osoba: TECH-K s. r. o.
Telefón: +421 918963377
Email: bs5262@gmail.com
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456113
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 01ZNH012023
Hlavný kód CPV
31710000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Dodávka Zariadenia na meranie síl a tlakov kolaboratívnych robotov je tvorená z: 1.Meracie zariadenie CBSF-75 Basic: (325-2801-001). Senzor sily na určovanie prechodnej a kvázi-statickej sily. 2.Meracie zariadenie CBSF 75-Gripper (325-2801-002): zariadenie na meranie sily uchopovačov a určovanie dynamickej maximálnej sily a statickej sily. 3.Prepravný kufor na všetky zariadenia s príslušenstvom. 4.Softwér CoboSafe-Vision (325-2804-008):PC SW na vizualizáciu a dokumentáciu merania sily a tlaku, vrátane licencie na všetky meradlá. Podrobný opis je Tabuľke cenovej ponuky v Dokumentácii VO.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 24 616,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorú predkladá uchádzač ponuku. Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce a lebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. 2. Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. 3. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f). 4. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d). Ustanovenie § 11 tým nie je dotknuté. Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora - ak je relevantné..
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
S víťazným uchádzačom bude zmluvný vzťah zabezpečený formou Kúpnej zmluvy, ktorej návrh je súčasťou dokumentácie tejto verejnej súťaže. Kúpna zmluva sa stáva platnou po jej podpise zmluvnými stranami a účinnosť nadobudne až po schválení dokumentácie VO poskytovateľom nenávratnej finančnej dotácie na jej realizáciu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-20T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Uchádzač k cenovej ponuke priloží: 1.Konateľom (štatutárom) podpísanú Tabuľku cenovej ponuky s uvedením navrhovanej cenovej ponuky. 2.Konateľom (štatutárom) podpísaný Návrh kúpnej zmluvy. 3.Prehlásenie k účasti resp. neúčasti subdodávateľov v realizácii zákazky. 4.Uchádzač predloží aktuálne platný výpis z Registra partnerov verejného sektora - ak je relevantné.. Uchádzač ponuku predkladá elektronicky v systéme IS EVO a môže predloženú ponuku dodatočne doplniť, zmeniť alebo odvolať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom, záujemcami alebo uchádzačmi: 1.Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (Príručka používateľa informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie) nájdete na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html a https://eplatforma.vlada.gov.sk/. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 19.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,27 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV