dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EE/PRK/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00227811
Vyšné Hágy 10, 05984 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Telefón: +421 524414111 Fax: +421 524497715
Email: rudolf.scholtz@vhagy.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach verejného obstarávateľa, v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy, v predpokladanom objeme 1260 MWh za obdobie 12 mesiacov. Obdobie 12 mesiacov začína plynúť odo dňa účinnosti zmluvy - od 1.1.2023.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národný ústav tuberkulózy, pľúcnych chorôb a hrudníkovej chirurgie Vyšné Hágy
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky elektrickej energie a prevzatie zodpovednosti za odchýlku na všetkých odberných miestach verejného obstarávateľa, v rámci pravidiel stanovených prevádzkovateľom distribučnej sústavy, v predpokladanom objeme 1260 MWh za obdobie 12 mesiacov. Obdobie 12 mesiacov začína plynúť odo dňa účinnosti zmluvy - od 1.1.2023. Súčasťou zadania predmetu zákazky je garancia dodávok v dohodnutom množstve po dobu platnosti zmluvy. Predmetom zákazky bude dodávka čistej komodity - silovej el. energie bez spotrebnej dane, bez distribučných poplatkov, distribučných a prenosových poplatkov a poplatkov za systémové služby. Garantovať kontinuitu dodávky elektrickej energie od začiatku plnenia zmluvy od 01.01.2023 od 00:00 hod do 31.12.2023 do 23:59:59 hod., t.j. po celú dobu plnenia zmlúv o združenej dodávke elektrickej energie, ako aj pri zmene dodávateľa elektrickej energie, okrem vyššej moci, plánovaných odstávok a vzniknutých porúch. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bude hodnota koeficientu Ki, čo je cena v Eur za 1 MWh. Cena za silovú zložku energie sa určí na základe tohto vzorca: Cena ISOTM = Sum [(ISOTDH +Ki)DH x NDH] / NDM [EUR/MWh]
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 239-688632
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYElektrická energia:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-12-23T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 11,54
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bola hodnota koeficientu Ki, čo je cena v Eur za 1 MWh. Cena za silovú zložku energie sa určí na základe tohto vzorca: Cena ISOTM = Sum [(ISOTDH +Ki)DH x NDH] / NDM [EUR/MWh]ISOTDH Pričom: ISOTDH je hodnota Ceny ISOT v EUR/MWh pre slovenskú obchodnú oblasť na dennom trhu organizovanom OKTE, a.s., zverejňovaná na web adrese https://www.okte.sk/sk v záložke Krátkodobý trh | Zverejnenie údajov | Mesačná správa o DT pre príslušný kalendárny mesiac a rok dodávky | v stĺpci Cena pre príslušný deň D a hodinu H a mesiac M dodávky; H je príslušná hodina daného dňa D, v ktorej množstvo odobratej elektriny bude ocenené cenou ISOT platnou pre danú hodinu H v rámci dňa D; D je pre účely výpočtu ceny podľa vzorca príslušný kalendárny deň dodávky; NDH je skutočne odobraté množstvo elektriny odberateľom v deň D a hodiny H dodávky, v danom fakturačnom období; pre vylúčenie pochybností ide o odberateľom odobrané a hodinovými cenami ISOT ocenené hodinové množstvá elektriny. NDM je odberateľom skutočne odobraté množstvo elektriny kumulatívne za celé príslušné fakturačné obdobie (kalendárny mesiac). Ki je aditívny koeficient, ktorého číselná hodnota i pre príslušný produkt a jeho hodnota je 11,54 Eur/ bez DPH za MWh
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-05T00:00:00
PRÍLOHA D1 - VŠEOBECNÉ OBSTARÁVANIE
Vysvetlenie
Vysvetlite jasne a úplne, prečo je zadanie zákazky bez predbežného uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie v súlade so zákonom, a uveďte príslušné fakty, a ak je to vhodné, závery právnych predpisov v súlade so smernicou: Verejný obstarávateľ použil postup VO Priame rokovacie konanie z dôvodu časovej tiesne, ktorú nemohol ovplyvniť. Nebola predložená ponuka v DNS, zriadenom zriaďovateľom - Ministerstvom zdravotníctva SR, ktoré robilo spoločné verejné obstarávanie na dodávku energií, a ktorého sa verejný obstarávateľ zúčastnil. Dňa 2.12.2022 bolo Ministerstvom zdravotníctva SR verejnému obstarávateľovi oznámené, že preň nebola v zákazke predložená žiadna ponuka. Na základe vyššie uvedených skutočností sa dostal do časovej tiesne, ktorú nemohol ovplyvniť, pretože mal podpísanú zmluvu na dodávku elektrickej energie iba do konca roka 2022.


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV