dnes je 24.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Stancel 1673-S5699/2023-SeON
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35914939
Rožňavská 1, 83272 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Telefón: +421 220297807
Email: stancel.martin@slovakrail.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.slovakrail.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445012
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1673-S5699/2023-SeON
Hlavný kód CPV
80511000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je odborné vzdelávanie a overovanie odbornej spôsobilosti zamestnancov obstarávateľa vo vybraných profesiách v zmysle zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach, vyhlášky č. 245/2010 Z. z. o odbornej spôsobilosti, zdravotnej spôsobilosti a psychickej spôsobilosti osôb pri prevádzkovaní dráhy a prevádzkovaní dopravy na dráhe a vyhlášky č. 205/2010 Z. z. o určených technických zariadeniach a činnostiach na určených technických zariadeniach. Podrobný opis predmetu zákazky je definovaný v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 370 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Školiace strediská uchádzača podľa súťažných podkladov a vzdelávacie zariadenie ako stredisko odbornej prípravy rušňovodičov v zmysle zákona o doprave na dráhach č. 514/2009 Z. z..
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je odborné vzdelávanie zamestnancov obstarávateľa, ktoré je zamerané na získanie, overenie a udržanie odbornej spôsobilosti a zahŕňa pravidelné školenia a semináre, kurzy na dochádzku a internátne kurzy, periodické a mimoriadne odborné skúšky. Požadované výkony sa budú objednávať v závislosti od prevádzkových potrieb počas platnosti zmluvného vzťahu, pričom sa predpokladajú najmä kurzy a odborné skúšky v profesiách rušňovodič, pochôdzkar; majster koľajiska; semináre a odborné skúšky v profesiách vedúci oddelenia inšpekcie a predpisov, vedúci tímu BŽD, vedúci tímu BOZP, vedúci tímu predpisov, inšpektor BŽD, inšpektor BOZP; pravidelné školenia a periodické skúšky v profesiách rušňovodič, vedúci posunu, pochôdzkar; majster koľajiska. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 370 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: III.1.1.1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej "zákon o verejnom obstarávaní" alebo aj "ZVO"). III.1.1.2) Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ požaduje predložiť: i) Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (ktorým môže byť napr. výpis z obchodného registra), pričom uchádzač môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 a/alebo 5 alebo § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. ii) Platný doklad podľa § 102 ods. 1 písm. q) bod 1. zákona č. 513/2009 Z. z. o dráhach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým záujemca preukáže oprávnenie na vzdelávanie a overovanie odbornej spôsobilosti zamestnancov prevádzkovateľov dráh, dráhových podnikov a iných osôb zúčastnených na prevádzke dráhy v zmysle predmetu zákazky. III.1.1.3) V zmysle § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy. III.1.1.4) Vzhľadom na postup verejného obstarávania, ktorým je rokovacie konanie so zverejnením, obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak preukázanie podmienok účasti osobného postavenia predbežne nahradia Jednotným európskym dokumentom, budú obratom po uplynutí lehoty na predkladanie žiadosti o účasť vyzvaní k predloženiu dokladov požadovaných obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: III.1.3.1) Podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO - zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Zoznam poskytnutých služieb vypracuje záujemca. Odporúčaný vzor je zverejnený v profile obstarávateľa v zverejnených dokumentoch pre túto zákazku. III.1.3.2) Vzhľadom na postup verejného obstarávania, ktorým je rokovacie konanie so zverejnením, obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti oni alebo ich iné osoby, ktorých kapacity záujemca využíva, predbežne nahradia Jednotným európskym dokumentom, budú obratom po uplynutí lehoty na predkladanie žiadosti o účasť vyzvaní k predloženiu dokladov požadovaných obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky účasti uvedenej v bode III.1.3.1) podľa § 34 ods.1 písm. a) ZVO obstarávateľ požaduje predložiť Zoznam poskytnutých služieb, ktorým záujemca preukáže, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania (vyhlásením sa rozumie zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Publikačnom vestníku EÚ) poskytol služby odborného vzdelávania a overovania odbornej spôsobilosti rovnakého charakteru ako je predmet tejto zákazky pre osoby, ktoré vykonávajú pracovné činnosti pri prevádzkovaní dráhy a dopravy na dráhe (vrátane rušňovodičov) v minimálnej celkovej hodnote 200 000 EUR bez DPH (slovom dvestotisíc EUR bez DPH) a z toho pre rušňovodičov v minimálnej celkovej hodnote 100 000 EUR bez DPH (slovom jednostotisíc EUR bez DPH). Odporúčaný vzor Zoznamu poskytnutých služieb je zverejnený v profile obstarávateľa v zverejnených dokumentoch pre túto zákazku. Zoznam poskytnutých služieb vypracuje záujemca. Podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO obstarávateľ je povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti záujemcov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO, zohľadniť referencie záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky alebo žiadosti o účasť existujú a záujemca ich v žiadosti o účasť identifikoval.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podľa súťažných podkladov. Predmet zákazky bude financovaný z finančných zdrojov obstarávateľa.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ak bude obstarávateľom prijatá ponuka skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje v zmysle § 37 ods. 2 ZVO pred uzatvorením zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania, vytvorenie niektorej z právnych foriem Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Nevyžaduje sa, aby vytvorená právna forma mala samostatnú právnu subjektivitu.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podľa súťažných podkladov resp. v znení ich neskorších zmien v závislosti od prijatých záverov z uskutočnených rokovaní s uchádzačmi.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-02-07T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1) Tento postup verejného obstarávania - rokovacie konanie so zverejnením je realizovaný podľa ustanovení § 94 a nasl. ZVO. Záujemcovia v prvej fáze rokovacieho konania so zverejnením predkladajú žiadosť o účasť, ktorej obsahom budú doklady a dokumenty na preukázanie splnenia podmienok účasti stanovených obstarávateľom a uvedených v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v oddiely III.PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE. VI.3.2) Obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej "IS EVO"). Podrobné informácie o IS EVO určených pre prácu záujemcu s týmto systémom nájdete na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ v sekcii DOKUMENTÁCIA a v sekcií VIDEO NÁVODY. VI.3.3) Žiadosť o účasť záujemca predkladá elektronicky prostredníctvom IS EVO a musí byť doručená v lehote podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia. VI.3.4) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, vysvetlenia a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.5) V prípade akýchkoľvek nejasností/potreby vysvetlenia informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v inej sprievodnej dokumentácii poskytnutej obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, môže záujemca požiadať obstarávateľa o vysvetlenie prostredníctvom funkcionality IS EVO. Vysvetlenie informácií obstarávateľ poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO bezodkladne, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie žiadostí o účasť za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. VI.3.6) Pre elektronický spôsob predkladania dokladov a dokumentov tvoriacich žiadosť o účasť prostredníctvom IS EVO platia primerane pre záujemcu podmienky, ktoré sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 v bode 13. VI.3.7) Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti obstarávateľ vykoná v súlade s § 40 ZVO. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti obstarávateľ vykoná na základe dokumentov predložených záujemcom elektronicky prostredníctvom IS EVO. VI.3.8) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk. VI.3.9) Všetky doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v jazyku podľa súťažných podkladoch v časti A.1 v bode 13. VI.3.10) V tomto oznámení sa uvádza odkaz na súťažné podklady, ktoré obsahujú postupy k predkladaniu ponúk v súvislosti s druhou fázou rokovacieho konania so zverejnením. Obstarávateľ vyzve na predloženie základnej ponuky všetkých záujemcov, ktorí splnia podmienky účasti. VI.3.11) Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami aj k súťažným podkladom ako aj k ostatným dokumentom poskytnutých obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, ktoré sa vzťahujú sa k predkladaniu ponúk v ďalšej fáze rokovacieho konania so zverejnením predkladania ponúk. VI.3.12) Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Sú uvedené v § 163 a nasl. zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 23.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,26 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV