dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 32/2022
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Petržalka
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603201
Kutlíkova 17, 85101 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Petržalka
Telefón: +421 940999690
Email: office@agmpartners.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://petrzalka.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Cyklotrasa 13 - Rusovská cesta Černyševského lávka Einsteinova
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV
45233162-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestská časť Bratislava Petržalka Konkrétne miesto plnenia zákazky je definované v projektovej dokumentácii
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Predmetom tejto zákazky je vybudovanie Cyklotrasy v spojení existujúcich cyklotrás. Cyklotrasa bude spájať cyklotrasu pri Chorvátskom ramene a nadjazd nad Einsteinovou ulicu. Celkovo je vybudovať trasu s dĺžkou 1,028 29 km. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií: Pozri časť B.2 súťažných podkladov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 43
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Cyklotrasa 13 - Rusovská cesta Černyševského lávka Einsteinova
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-10-24T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 160 705,28
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-10T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45000000-7
Dodatočné kódy CPV
45233162-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Mestská časť Bratislava Petržalka Konkrétne miesto plnenia zákazky je definované v projektovej dokumentácii
Opis obstarávania
Predmetom tejto zákazky je vybudovanie Cyklotrasy v spojení existujúcich cyklotrás. Cyklotrasa bude spájať cyklotrasu pri Chorvátskom ramene a nadjazd nad Einsteinovou ulicu. Celkovo je vybudovať trasu s dĺžkou 1,028 29 km. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií: Pozri časť B.2 súťažných podkladov
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 42
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 165 187,76
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Zmena Zmluvy spočíva v realizácii: Menej prác teda prác, ktoré po začiatku realizácie predmetu Zmluvy boli vyhodnotené ako nepotrebné pre splnenie predmetu Zmluvy v celkovej výške 12.974,45 EUR bez DPH, Nových prác teda prác, ktoré neboli zahrnuté vo výkaze výmer Zmluvy v čase jej uzatvorenia medzi Zmluvnými stranami, no ich potreba vyplynula z okolností, ktoré Objednávateľ nemohol počas prípravy verejného obstarávania predchádzajúceho uzatvoreniu Zmluvy predpokladať v celkovej výške 2.885,38 EUR bez DPH. Naviac prác teda prác, ktoré boli uvedené vo výkaze výmer Zmluvy už pri jej uzatvorení medzi Zmluvnými stranami, no počas realizácie predmetu Zmluvy bolo zistené, že ich objem dohodnutý v Zmluve nezodpovedá požiadavkám na realizáciu predmetu Zmluvy tak ako to predpokladala Zmluva v celkovej výške 14.571,55 EUR bez DPH,
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 160 705,28
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 165 187,76
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV