dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/1-141-2/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317656
Email: ludovit.augustin@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445714
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-141-2/2022
Hlavný kód CPV
38000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je kúpa a dodanie laboratórnych prístrojov a zariadení: plnoautomatických prístrojov na stanovenie bodu vzplanutia, prístrojov na meranie penivosti olejov, stanovenie obsahu vody, stanovenie bodu skvapnutia, viskozimetrov, termostatického vysoko presného kúpeľa, digitálneho hustomeru, laboratórnych magnetických miešadiel, laboratórnych váh, priemyselného videoskopu a defektoskopu, digitálnych snímačov teploty, ph metru, germicídnych lámp, destilačných prístrojov, refraktometrov, multimetrov, snímača tlaku, digitálnych byriet a laboratórnej sušiarne určených pre potreby ozbrojených síl SR.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 276 614,03
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 21
OPIS
Názov
Plnoautomatický prístroj na stanovenie bodu vzplanutia
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
38400000-9

38434000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 6335, Vranovská 68, 080 01 Prešov Vojenský útvar 1201, 900 52 Kuchyňa
Opis obstarávania:
Plnoautomatický prístroj na stanovenie bodu vzplanutia: 2 spr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
39 960,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Prístroj na meranie penivosti olejov
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
38400000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
1 ks prístroj na meranie penivosti olejov
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
43 405,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Plnoautomatický viskozimeter
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
38425200-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1056, Pod horou 1, 972 43 Zemianske Kostoľany
Opis obstarávania:
1 ks plnoautoamatický viskozimeter
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
60 100,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Ubbelohdeho viskozimeter - kapiláry
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
38425200-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 4977, ČSA 1, 962 31 Sliač
Opis obstarávania:
15 ks Ubbelohdeho viskozimetrov - kapiláry
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 870,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Termostatický vysoko presný kúpeľ
Časť č.: 5.
Dodatočné kódy CPV
42943000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Termostatický vysoko presný kúpeľ: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
11 695,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Hustomer digitálny
Časť č.: 6.
Dodatočné kódy CPV
38424000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Hustomer digitálny: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 402,34:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Prístroj na stanovenie obsahu vody
Časť č.: 7.
Dodatočné kódy CPV
38434000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Prístroj na stanovenie obsahu vody: 1 spr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
13 462,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Laboratórne magnetické miešadlá
Časť č.: 8.
Dodatočné kódy CPV
38436400-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1606, Duklianska 1, 972 71 Nováky Vojenský útvar 4977, ČSA 1, 962 31 Sliač
Opis obstarávania:
1. Laboratórne magnetické miešadlo s ohrevom: 6 ks 2. laboratórne magnetické miešadlo bez ohrevu: 3 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 768,25:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Laboratórne váhy
Časť č.: 9.
Dodatočné kódy CPV
38310000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1606, Duklianska 1, 972 71 Nováky Vojenský útvar 4977, ČSA 1, 962 31 Sliač Vojenský útvar 2021, Československej armády 7, 974 01 Banská Bystrica
Opis obstarávania:
1. Analytická váha: 1 ks 2. Presná laboratórna váha do 6 000 g: 2 ks 3. Presná laboratórna váha do 1 500 g: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 058,04:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Priemyselný videoskop
Časť č.: 10.
Dodatočné kódy CPV
38580000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum testovania munície, Duklianska 1, 972 71 Nováky
Opis obstarávania:
Priemyselný videoskop. 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 833,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Priemyselný defektoskop
Časť č.: 11.
Dodatočné kódy CPV
38430000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum testovania munície, Duklianska 1, 972 71 Nováky
Opis obstarávania:
Priemyselný defektoskop: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
20 610,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Prístroj na stanovenie bodu skvapnutia
Časť č.: 12.
Dodatočné kódy CPV
38434000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Prístroj na stanovenie bodu skvapnutia : 1 spr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
24 009,50:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Snímač teploty digitálny
Časť č.: 13.
Dodatočné kódy CPV
38412000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1201, 900 52 Kuchyňa
Opis obstarávania:
Snímač teploty digitálny: 5 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
92,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Digitálny pH meter
Časť č.: 14.
Dodatočné kódy CPV
38416000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1355, Tehelná 1108, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Digitálny pH meter: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
79,46:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Germicídne lampy
Časť č.: 15.
Dodatočné kódy CPV
33191000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 9149 Trenčín, VÚ 1007 Prešov, VÚ 1717 Trenčín, VÚ 1046, Nitra, VÚ 2014 Bratislava, VÚ 2790 Žilina VÚ 2370, Martin. Presné adresy miest dodania sú uvedené v bode II.2.14) tohto oznámenia.
Opis obstarávania:
1. Germicídna lampa žiarič 60 W: 1 ks 2. Germicídna lampa žiarič 30 W: 14 ks 3. Germicídna lampa žiarič 55 W 72 W: 7 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
9 747,47:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.3) Miesto vykonania Presné adresy miest dodania tovaru: 1.Vojenský útvar 9149, Železničná 3, 911 01 Trenčín 2.Vojenský útvar 1007, Lesík delostrelcov 1, 080 01 Prešov 3.Vojenský útvar 1717, Martina Rázusa 7, 911 01 Trenčín 4.Vojenský útvar 1046, Novozámocká 1, 949 01 Nitra 5.Vojenský útvar 2014, Za kasárňou 3, 832 47 Bratislava 6.Vojenský útvar 2790, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina 7.Vojenský útvar 2370, Československej armády 3, 036 01 Martin Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Destilačné prístroje
Časť č.: 16.
Dodatočné kódy CPV
42910000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
1. VÚ 1606, Duklianska 1, 972 71 Nováky 2. VÚ 4444, Dukelská 3613/7, 974 01 Hlohovec 3. VÚ 2207, Šafárikova 9, 934 01 Levice 4. VÚ 2206, Továrnická 1249, 955 01 Topoľčany ("VÚ" = Vojenský útvar)
Opis obstarávania:
1. Destilačný prístroj na ultra čistú vodu: 1 spr. 2. Destilačný prístroj s odplynením CO2 : 1 spr. 3. Destilačný prístroj s integrovaným čerpadlom a tlakovou nádržou: 2 spr.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 518,61:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Refraktometer
Časť č.: 17.
Dodatočné kódy CPV
38400000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1201, 900 52 Kuchyňa
Opis obstarávania:
Refraktometer: 2 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 122,30:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Multimeter
Časť č.: 18.
Dodatočné kódy CPV
38300000-8

38341300-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Multimeter: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
19 199,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Snímač tlaku
Časť č.: 19.
Dodatočné kódy CPV
38423000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Snímač tlaku: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
2 715,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Digitálna byreta
Časť č.: 20.
Dodatočné kódy CPV
38437000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 1355, Tehelná 1108, 031 01 Liptovský Mikuláš
Opis obstarávania:
Digitálna byreta: 2 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 609,32:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

Názov
Laboratórna sušiareň
Časť č.: 21.
Dodatočné kódy CPV
42716200-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Vojenský útvar 3623 Centrum metrológie, skúšobníctva a OTD, Rajecká cesta 18, 010 01 Žilina
Opis obstarávania:
Laboratórna sušiareň: 1 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 356,44:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Doplňujúce informácie k bodu II.2.7)Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: V prípade, ak vzhľadom k času vykonávania úkonov v procese zadávania zákazky postupom verejnej súťaže a iných úkonov verejného obstarávateľa smerujúcich k uzavretiu kúpnej zmluvy alebo z akýchkoľvek iných dôvodov kúpna zmluva nebude uzavretá a nenadobudne účinnosť najneskôr dňa 31. októbra 2022, zmluvné strany sa môžu dohodnúť aj na kratšej lehote dodania (kratšej dĺžke trvania zákazky) v tom prípade, k predávajúci/úspešný uchádzač vo verejnej súťaži bude môcť dodať tovar aj v kratšej lehote, pričom termín dodania tovaru (dátum ukončenia trvania zákazky) musí byť najneskôr do 15.12.2022.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania len " zákon o verejnom obstarávaní"). Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) zákona o verejnom obstarávaní jedným z nasledujúcich spôsobov: a) podľa § 32 ods.2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, b) zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, c) podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní zápisom alebo potvrdením o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu EÚ, ktoré je rovnocenné zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, d) iným rovnocenným dokladom. Nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov uchádzači, ktorými sú hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike vo verejnej súťaži nie sú povinní predkladať nasledovné doklady: a) Výpis z registra trestov právnických osôb a fyzických osôb na preukázanie splnenia splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. b) Potvrdenie zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. c) Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. d) Potvrdenie príslušného súdu, že na majetok uchádzača nebol vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácií a ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní. e) Výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra, resp. iný doklad o oprávnení dodávať tovar u uchádzača, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie a požiadavky vzťahujúce sa k oprávneniu použiť údaje z informačných systémov verejnej správy sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. Rozsah preukazovania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní je uvedený v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a doklady na ich preukázanie podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní sa nevyžadujú.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti a doklady na ich preukázanie podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžadujú a sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na adrese: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445714
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavky verejného obstarávateľa na minimálnu úroveň technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti sú uvedené v súťažných podkladoch k verejnej súťaži.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-10-07T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-12-15T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (ďalej len IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády SR, s využitím všetkých jeho funkcionalít. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemu-evo-5f5.html . V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Ďalšie informácie vzťahujúce sa ku komunikácii sú uvedené v bode 9 oddielu A.1 "Pokyny pre uchádzačov" súťažných podkladov. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO Úrad vlády SR na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. 2. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na adrese http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/445714 (ďalej v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania iba "profil"). V profile sú zverejnené v editovateľnej podobe tie časti súťažných podkladov, ktoré majú byť súčasťou ponuky a záujemcovia/uchádzači ich musia pri vypracovaní ponuky upravovať. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 3. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1.) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a podľa súťažných podkladov ( dokument k obstarávaniu) môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len,,JED"), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. Požiadavky na vyhotovenie, predloženie JED a ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Verejný obstarávateľ nepožaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 6. Verejný obstarávateľ podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a na základe pravidiel ich uplatnenia určených v oddiele A.3 "Kritériá na vyhodnotenie ponúk" súťažných podkladov (tzv. super reverz). 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV