dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2/TPO/Mar/Ku/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzitná nemocnica Martin
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00365327
Kollárova 2, 03659 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzitná nemocnica Martin
Telefón: +421 434203483
Email: dagmar.kuricova@unm.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mfn.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/456317
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2/TPO/Mar/Ku/2023
Hlavný kód CPV
90524200-8
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služby odberu a zneškodnenie nebezpečného odpadu. Bližšie informácie k zákazke sú uvedené v dokumentoch na adresách uvedených v bode I.3) tejto výzvy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 158 840,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vo vzťahu k úspešnému uchádzačovi pred uzavretím zmluvy overí, či uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa: - § 32 ods. 1 písm. e), t.j. uchádzač je oprávnený poskytovať tovar/službu/práce - § 32 ods. 1 písm. f), t.j. uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a či u uchádzača neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) (konflikt záujmov). Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) verejný obstarávateľ overí tak, že skontroluje, či je úspešný uchádzač zapísaný v zozname hospodárskych subjektov. V prípade, že uchádzač nebude zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov a k ponuke nebudú priložené doklady na preukázanie splnenia uvedených podmienok účasti, verejný obstarávateľ vyzve uchádzača na ich predloženie v primeranej lehote. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) sa preukazuje doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) sa preukazuje doloženým čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Overenie neprítomnosti konfliktu záujmov bude založené na overení, či všetky zainteresované osoby verejného obstarávateľa predložili čestné vyhlásenie o neprítomnosti konfliktu záujmov a zároveň či bolo zo strany úspešného uchádzača predložené vyhlásenie v zmysle prílohy č. 3 uvedenej v dokumentoch zákazky.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-23T23:59:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.1 Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 1.2 Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k dokumentom zákazky a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Verejný obstarávateľ všetky tieto podklady/dokumenty bude zverejňovať ako elektronické dokumenty v profile verejného obstarávateľa na stránke https://www.uvo.gov.sk/... a zároveň v príslušnej časti zákazky v systéme JOSEPHINE. 2. Bližšie informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené v dokumentoch zákazky na adresách uvedených v bode I.3) tejto výzvy. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzatvoriť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky. 4. Verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani nie je zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV