dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30999847
Textilná 900, 95701 Bánovce nad Bebravou

Slovensko
Kontaktná osoba: Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Telefón: +421 387602572
Email: richard.makys@cssbanovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448171
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1
Hlavný kód CPV
15810000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Dodanie chleba, pekárskych výrobkov, čerstvého pečiva a cukrárske výrobky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 400,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list)
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-21T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Výzva na predkladanie cenových ponúk Zadávateľ : Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou Textilná 900, 957 01 Bánovce nad Bebravou Kontaktná osoba : Ing. Richard Makýš telefón : 038/7602572 email : richard.makys@cssbanovce.sk Názov zákazky: Chlieb, pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky Opis predmetu zákazky : dodávka tovaru Predmetom zmluvy o dodávke tovaru bude záväzok predávajúceho dodať tovar na základe jednotlivých objednávok od kupujúceho vrátane dopravy a dodania na miesto. Miesto dodania predmetu kúpy sú skladové priestory kupujucého na adrese zariadenia. Množstvá uvedené v prílohe sú približné, môžu sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb. Lehota plnenia zákazky : Október 2022 December 2022 Miesto realizácie zákazky : CSS Bánovce nad Bebravou Kritérium pre hodnotenie ponúk : kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena na celý predmet zákazky , kvalita produktov. Uvádzajte cenu v EUR bez DPH na celý predmet zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky je 2 400 ,-? bez DPH. Ostatné podmienky: -tovar, ktorý je predmetom predaja a kúpy je chlieb, pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky, nie dopekané a nie z mrazených polotovarov, v zmysle technickej špecifikácie predmetu zákazky a položkovitého rozpočtu tovarov -požadujeme, čerstvý , kvalitný krájaný chlieb, čerstvé kvalitné pečivo, pekárske a cukrárske výrobky -dodanie tovaru musí byť denne (okrem nedele ) vždy ráno do 6 hodiny -dovoz tovaru do určeného miesta plnenia (CSS Bánovce nad Bebravou , Textilná 900, Bánovce nad Bebravou -dovoz tovaru musí byť zabezpečený v dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy -doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru -v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musí byť označené v štátnom jazyku -dodržiavanie presného množstva tovaru podľa objednávky -realizácia objednávok bude telefonickou , písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej 1 deň pred dodaním tovaru -vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď -predpokladané množstvo požadovaného tovaru je orientačné a v priebehu zmluvy sa môže meniť -konečná cena musí byť stanovená vrátané všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky -vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody -tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho -objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový finančný limit -splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list) Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnená tabuľka ) Lehota doručenia ponúk : do 21.09.2022 Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV