dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MF/016641/2022-271
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259582045
Email: jaroslav.franta@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MF/016641/2022-271
Hlavný kód CPV
48800000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky zahŕňa: 1) Dodávku, implementáciu a podporu integrovaného bezpečnostného systému monitoringu sieťovej prevádzky pre testovacie pracovisko, 2) Dodávku, implementáciu 2ks Next Generation Firewall zariadení s funkciou IPS, 3) Dodávku a implementáciu systému na centralizovanú správu logov a iných strojových dát z ľubovoľných zdrojov, 4) Dodávku pracovných staníc a zobrazovacích zariadení pre zamestnancov centra pre bezpečnostný monitoring, detekciu bezpečnostných incidentov a riešenie kybernetických bezpečnostných incidentov (Security Operations Centra), 5) Služby zahŕňajúce inštalačné práce, implementačné prace a školenia obslužného personálu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48821000-9

48810000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Sídlo verejného obstarávateľa Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmet zákazky zahŕňa: 1) Dodávku, implementáciu a podporu integrovaného bezpečnostného systému monitoringu sieťovej prevádzky pre testovacie pracovisko, 2) Dodávku, implementáciu 2ks Next Generation Firewall zariadení s funkciou IPS, 3) Dodávku a implementáciu systému na centralizovanú správu logov a iných strojových dát z ľubovoľných zdrojov, 4) Dodávku pracovných staníc a zobrazovacích zariadení pre zamestnancov centra pre bezpečnostný monitoring, detekciu bezpečnostných incidentov a riešenie kybernetických bezpečnostných incidentov (Security Operations Centra), 5) Služby zahŕňajúce inštalačné práce, implementačné prace a školenia obslužného personálu. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 súťažných podkladov Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 311071ACY5 Zvýšenie úrovne informačnej a kybernetickej bezpečnosti MF SR.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 192-543081
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ, v zmysle § 57 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ruší verejné obstarávanie, a to z dôvodu, že nebolo predložených viac ako dve ponuky. Verejný obstarávateľ oznamuje, že zadávanie zákazky na vyššie uvedený predmet zákazky bude predmetom opätovného uverejnenia a verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 66 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV