dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 3540/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 347966197
Email: marta.asia.lalikova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452181
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 452181
Hlavný kód CPV
45233162-2
Druh zákazky
Stručný opis
Cyklotrasa je situovaná na území mesta Malacky na MK pri Tescu a na uliciach Pezinská a Javorová. Na ulici Pezinská sa napája na plánovanú cyklotrasu Pezinská Priemyselný park, odtiaľ pokračuje popri OD Tesco. Cyklotrasa je následne vedená súbežne s miestnou komunikáciou a okružnou križovatkou.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 269 243,93
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 pís. e ) a f) zákona o verejnom obstarávaní spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať.Vzhľadom k skutočnosti že verejný obstarávateľ má prístup do databáz verejnej správy, uchádzač nie je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní § 32 ods. 4) zákona o verejnom obstarávaní - Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. § 32 ods. 5) zákona o verejnom obstarávaní - Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: (i)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, (ii)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2 V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) zákona o zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. g) zákona o zákona o verejnom obstarávaní Uchádzač v rámci splnenia podmienok účasti preukáže, že zodpovedná osoba má potrebné vzdelanie, odbornú kvalifikáciu a odbornú prax na uskutočnenie stavebných prác, ktoré sú predmetom zadávania zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Celková hodnota uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú: stavebné práce na výstavbe, rekonštrukcii, oprave diaľnic, rýchlostných ciest a ciest I.triedy, II.triedy, III.triedy, miestnych komunikácii, cyklotrás, cyklo cestičiek) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania kumulatívne v hodnote 400.000,- Eur bez DPH z toho minimálne jedna ukončená stavba v hodnote 250.000,00 EUR bez DPH. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v kurzovom lístku ECB ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač predkladá referenciu, ktorú realizoval ako člen združenia alebo skupiny dodávateľov, je povinný uviesť podiel prác finančného plnenia v Eur/celkovú hodnotu prác v Eur, za ktorý zodpovedal/ktorú realizoval vlastnými kapacitami. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO: Minimálna požadovaná úroveň: Uchádzač splnenie podmienky účasti preukazuje údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za uskutočnenie prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby riadiaci pracovníci, ktorí sa budú osobne podieľať na riadení stavebných prác, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné požiadavky. Pozícia stavbyvedúci kvalifikačné požiadavky: 1) doklad o odbornej kvalifikácii v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním - stavbyvedúci s odborným zameraním na inžinierske stavby podkategória dopravné stavby, alebo adekvátny ekvivalentný doklad vydaný v krajine sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla, 2) Uchádzač predloží profesijný životopis stavbyvedúceho vlastnoručne podpísané osobou, ktorým preukáže odbornú prax na pozemných stavbách stavbyvedúceho: V profesijnom životopise odborníka uvedie údaje v rozsahu: - meno a priezvisko odborníka, - súčasná pracovná pozícia, súčasný zamestnávateľ alebo sa uvedie SZČO, PO a pod. V prípade, ak táto osoba nie je v trvalom pracovnom pomere uchádzača, postupuje uchádzač podľa bodu 3.6 tejto časti súťažných podkladov, - prehľad profesijnej praxe stavbyvedúceho - skúsenosti a prax v oblasti dopravných stavieb, - súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z.z., - čestné vyhlásenie, že vykonával činnosti: stavbyvedúceho na dopravných stavbách, pričom zároveň vykonával túto funkciu počas celej doby realizácie prác, - čestné vyhlásenie, že je pripravený plniť predmet zákazky v preukazovanej pozícii. - vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude zhotoviteľovi (uchádzačovi) k dispozícii počas celej zmluvne dohodnutej lehoty výstavby. Podrobný opis požiadaviek z dôvodu rozsiahlosti textu je bližšie uvedený v súťažných podkladoch časť G Podmienky účasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Osobitná podmienka plnenia zmluvy sociálne hľadisko: Úspešný uchádzač, ako svoju zml. povinnosť, zabezpečí zamestnanie podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne . dvoch osôb spĺňajúcich kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) nižšie min. počas doby realizácie stavebných prác, a to využitím všetkých prostriedkov, ktoré mu na to právny poriadok SR poskytuje. a) patria k marginalizovanej rómskej komunite alebo iné znevýhodnené osoby registrované na ÚPSVaR a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. - Podrobný opis požiadaviek na splnenie zmluvnej podmienky je bližšie uvedený v SP a ZoD
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1)Zadávanie podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len IS EVO) na portáli www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 2) Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie obsahu, ak nie je v súťažných podkladoch uvedené inak. 3) Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal. 4) Pre potreby predkladania ponúk záujemca/uchádzač postupuje v zmysle súťažných podkladov s prílohami a príručiek dostupných na www.uvo.gov.sk 5) Verejný obstarávateľ podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7) Predmetné verejné obstarávanie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8) Nepoužijje sa elektonická eukcia. 9) Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. Ekvivalenty sa nepovažujú za variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, bude sa naň pozerať akoby nebolo predložené. 10) Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v aj časti B Opis predmetu zákazky a požiadavky na predmet zákazky a ostatné zmluvné podmienky v uvedené v súťažných podkladoch s prílohami, ale aj v návrhu Zmluvy o dielo, ktorá tvorí samostatnú prílohu súťažných podkladov. 11) Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku 12) Podľa § 56 ods. 10 zákona o verejnom obstarávaní, na zabezpečenie riadneho plnenie zmluvy v súlade s čl 32.11 "Osobitnú podmienku plnenia zmluvy sociálne hľadisko" súťažných podkladov, verejný obstarávateľ určil primeranú lehotu na poskytnutie súčinnosti pred podpisom zmluvy, tak aby mohla byť uzavretá do 15 pracovných dní odo dňa odoslania výzvy verejným obstarávateľom.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-11T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV