dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO/14/2022/JM
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Psychiatrická nemocnica Hronovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607266
Dr. J. Zelenyáka 65, 93561 Hronovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Psychiatrická nemocnica Hronovce
Telefón: +421 367577288
Email: maria.holopova@pnh.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448113
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO/14/2022/JM
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zákazka na dodanie tovaru podľa ustanovenia § 3 ods. 2 a ods. 5 Zákona o verejnom obstarávaní. Názov predmetu zákazky: Nákup potravín pre Psychiatrickú nemocnicu Hronovce. Predmet zákazky pozostáva z šiestich logických celkov (časti): Časť č. 1: Mrazená hydina, ryby a zelenina, Časť č. 2: Suché potraviny, Časť č. 3: Pekárenské výrobky, Časť č. 4: Ovocie a zelenina, Časť č. 5: Mliečne výrobky a vajcia.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 630 180,25
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 5
OPIS
Názov
Mrazená hydina, ryby a zelenina
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15112000-6

15896000-5

15119600-1

15220000-6

15221000-3

15331100-8

15331170-9

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: kuracie rezne, kuracie stehná, kurence, morčacia šunka, kuracia polievková zmes, kuracie pečienky, morčacie prsia, kurací steak, kačacie stehná, kuracie obaľované kúsky, sliepka kalibrovaná, pangasius filety, filé z treskových rýb, polievková zeleninová zmes, karfiol ružičky, brokolica ružičky, špenát, petržlenová vňať, tekvica, hrášok, kúpeľná zeleninová zmes, maliny, lesná zmes, treska v majonéze, rybací šalát v majonéze, zemiakové šúľance višňové, hranolky, čínska zeleninová zmes, zelenina pod sviečkovú, kel, americké zemiaky, lístkové cesto, nutelové šúľance, zmes hríbov a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
154 973,54:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Suché potraviny
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15890000-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: sója, napolitánka, dia keks, perník, detské piškóty, vianočné plátky, dezert, orieškový krém, cestoviny, gnocchi, krupica, múka, prášok do pečiva, zemiakový škrob, zemiakové cesto, ryža, tarhoňa, pudingový prášok, ovsené vločky, cukor, umelé sladidlo, olej, olivy, rastlinný tuk, kompóty, med, džem, marmeláda, sezamové semienka, hrozienka, škorica, lekvár, sušené slivky, sirup, džús, detská výživa, čaj, cigória, meltana, citrodeko, kakao, tekutá čokoláda, granko, orechový a makový posyp, sterilizovaná zelenina, čalamáda, červená repa, dia červená repa, dia šalát, dia uhorky sterilizované, paradajkový pretlak, worcesterová omáčka, sójová omáčka, sterilizované lečo, šampiňóny, sardinky v oleji, paštéta rôzne druhy, kurací nárez v plechovke, luncheon meat v plechovke, kôpor sušený, korenie rôzne druhy, chren strúhaný, horčica, kečup, základ na pizzu, ocot, krúpy jačmenné, hrach polený žltý, šošovica, fazuľa biela, zmes na špagety, tuniak v oleji, treščia pečeň a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
174 306,94:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Pekárenské výrobky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15612500-6

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: chlieb, rožok, vianočka, bábovka, makovka, crossaint, ovocný pletenec, rohlík zebra, šiška, koláč, šatôčka, dia bábovka, dia vianočka, dia makovka, pagáč, cesnakový uzol, pletenka, strúhanka, droždie, závin, dia koláč, dia rohlík zebra, syrové tyčinky a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
90 514,86:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Ovocie a zelenina
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15300000-1

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: cesnak, cibuľka jarná, cibuľa žltá, mrkva, petržlen, zeler, pór, hlávkový kel, hlávková kapusta, kapusta kyslá, ľadový šalát, uhorky šalátové, paprika, paradajky kríčkové, tekvica hokaido, karfiol, kaleráb, reďkovka biela, jablká, banány, pomaranče, mandarínky, kiwi, nektárinky, broskyne, grapefruit, hrušky, melón červený, citróny, cvikla, špargľa, zemiaky, rukola, listový špenát tekvica cukina malá a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
81 263,64:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mliečne výrobky a vajcia
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15000000-8

15500000-3

03142500-3

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úspešný uchádzač/predávajúci dodá verejnému obstarávateľovi/kupujúcemu tovar potraviny na adresu: Psychiatrická nemocnica Hronovce, ul. Dr. J. Zelenyáka 65, Hronovce 935 61.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie tovaru potravín ako: bryndza, polotvrdý zrejúci plnotučný syr, údený salámový syr, kozí syr mäkký, encián, tavený syr, korbáčiky, biely jogurt, puding so šľahačkou, smotanový krém, smotanový jogurt, smotana kyslá pochúťková, roztierateľný tuk, rastlinný tuk na pečenie a varenie, maslo, smotana trvanlivá, trvanlivé mlieko polotučné, kefírové mlieko, tvaroh, tatárska omáčka, majonéza, mliečna šľahačka v spreji, slepačie vajíčka a ďalšie. Podrobná špecifikácia je uvedená v kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
129 121,35:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. a) až f)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
uvedené v SP
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: neaplikuje sa
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-10-10T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia všetkých skutočností uvedených v ponuke uchádzačov, bez predchádzajúceho súhlasu uchádzačov. Proces zadávania tejto zákazky, ktorý osobitne neupravujú tieto súťažné podklady sa riadi príslušnými ustanoveniami ZVO a súvisiacimi predpismi. Verejný obstarávateľ, podľa § 41 ods.1 písm. a) ZVO, vyžaduje, aby uchádzači v ponuke uviedli podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Verejný obstarávateľ podľa § 41 ods. 1 písm. b) ZVO vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO. Ak navrhovaný subdodávateľ nebude spĺňať podmienky účasti podľa bodu 34.4, verejný obstarávateľ písomne požiada uchádzača o jeho nahradenie. Uchádzač doručí návrh nového subdodávateľa do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti podľa prvej vety. Vzhľadom na elektronickú komunikácia sa deň odoslania považuje za deň doručenia žiadosti. Podmienky účasti sú určené v nasledujúcej časti súťažných podkladov KAPITOLE A.2 PODMIENKY ÚČASTI UCHÁDZAČOV a / alebo v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Zapísanie konečných užívateľov výhod v Registri partnerov verejného sektora overuje verejný obstarávateľ v informačnom systéme verejnej správy Register partnerov verejného sektora, ktorý spravuje a prevádzkuje Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky. Údaje zapísané v registri nie je potrebné pred orgánmi verejnej moci preukazovať. V súvislosti so zadávaním tejto zákazky bude verejný obstarávateľ spracúvať osobné údaje fyzických osôb uvedených v ponuke každého uchádzača, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač pre tento účel zabezpečí súhlas dotknutých osôb v dokumente, kde sa nachádzajú osobné údaje dotknutej osoby. Predložením ponuky uchádzač súhlasí so spracovaním osobných údajov fyzických osôb uvedených v ponuke na účely zabezpečenia riadneho postupu verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov. 33.2Verejný obstarávateľ môže zrušiť verejné obstarávanie alebo jeho časť aj vtedy, ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, ak sa v priebehu postupu verejného obstarávania vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračovali, najmä ak sa zistilo porušenie ZVO, ktoré má alebo by mohlo mať zásadný vplyv na výsledok verejného obstarávania, ak nebolo predložených viac ako dve ponuky alebo ak navrhované ceny v predložených ponukách sú vyššie ako predpokladaná hodnota pre príslušnú časť zákazky.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-09-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV