dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 13289/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 347966197
Email: marta.asia.lalikova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): https://www.tendernet.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 13289/2022
Hlavný kód CPV
45236210-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom je výber dodávateľa na nasledovné práce : Realizáciu detského ihriska pri Maline. Úlohou ihriska bude ponúknut' trávenie času s rovesníkmi aj rodičmi. Hracie prvky sú z bez-údržbovej drevenej konštrukcie s kovovými prvkami.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 0,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 pís. e ) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len zákona o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. Vzhľadom k skutočnosti že verejný obstarávateľ má prístup do databáz verejnej správy, uchádzač nie je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní § 32 ods. 4) zákona o verejnom obstarávaní - Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. § 32 ods. 5) zákona o verejnom obstarávaní - Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: V súlade s ustanovením § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: (i)bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dokladom je referencia, (ii)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celkové množstvo uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky (za práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú práce - oprava / rekonštrukcia / vybudovanie viacúčelových športových ihrísk, detských ihrísk , športových areálov a športovísk, ) za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v počte bola minimálne dve zrealizované zákazky stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky. Zoznam stavebných prác bude uchádzačom predložený ako vyplnená príloha tejto Výzvy . V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach odberateľov je potrebné uviesť: obchodné meno alebo názov, sídlo a identifikačné číslo odberateľa, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie deň, mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odberateľa pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou. Do realizovaných stavebných prác v rámci referenčného obdobia možno započítať iba práce na úspešne dokončených projektoch, resp. samostatne funkčných parciálnych celkoch projektov. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu možno započítať všetky práce (objemy) referenčného plnenia od začiatku realizácie daného projektu za predpokladu, že tento projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre) bol v rámci referenčného obdobia dokončený a prevzatý odberateľom. Do objemu referenčného plnenia v rámci preukazovania podmienok účasti podľa tohto bodu nemožno započítať žiadne práce (objemy) plnenia, pokiaľ v rámci referenčného obdobia nebol projekt (resp. jeho samostatne funkčná ucelená časť spĺňajúca požadované parametre), ktorého sa čiastkovo vykonané práce týkajú, ako funkčný celok riadne dokončený, resp. prevzatý odberateľom. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 zákona o verejnom obstarávaní (ak takáto referencia v evidencii existuje a bola uchádzačom uvedená v predloženej ponuke).
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-28T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Určenie PHZ je predmetom tejto súťaže. V prípade, že bude určená PHZ nižšia ako finančný limit podľa §5 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, bude táto výzva nahrádzať riadny prieskum trhu za účelom výberu dodávateľa. 2. Výzva so všetkými prílohami je zverejnená: https://www.tendernet.sk/vyzva/dU9WYKWy5a_N5oH-Fv7kdufI 3. Ponuky sa zasielaju cez tendernet.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV