dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO-182/2022-003
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259582007 Fax: +421 259582369
Email: janka.miltakova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-182/2022-003
Hlavný kód CPV
48218000-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie licencií a súvisiacich služieb štandardnej podpory pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky pre potreby Národného projektu Centrálny ekonomický systém (CES) s cieľom centralizovať elektronický výkon vybraných prierezových ekonomických procesov do jedného ekonomického informačného systému, podporiť unifikáciu a optimalizáciu ekonomických procesov, centrálne metodicky usmerňovať výkon a poskytovať jednotnú aplikačnú podporu, znížiť náklady na prevádzku ekonomických informačných systémov a náklady pri prechode zamestnancov v rámci štátneho sektora a znížiť náklady na ľudské zdroje. Predmetom jednotlivých výziev na predkladanie ponúk zadávaných v zriadenom DNS bude nákup licencií a/alebo súvisiacich služieb štandardnej podpory, ktoré zabezpečujú databázu/databázovú službu, sú zamerané na optimalizáciu a návrh procesov, správu a tvorbu používateľskej dokumentácie a zjednodušenie školiacich procesov, umožňujú rozširovať kapacitu databázy, aplikačného priestoru, prístup k analytickým nástrojom alebo službám vo forme licencií alebo predplatného, sú nástrojom na správu prostredí, ich riadenie a aktualizáciu umožňujúcim aj správu projektovej dokumentácie, slúžia na spracovanie miezd a personálnej agendy.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania štandardného software sú priestory MF SR v Bratislave.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie licencií a súvisiacich služieb štandardnej podpory pre Ministerstvo financií Slovenskej republiky pre potreby Národného projektu Centrálny ekonomický systém (CES) s cieľom centralizovať elektronický výkon vybraných prierezových ekonomických procesov do jedného ekonomického informačného systému, podporiť unifikáciu a optimalizáciu ekonomických procesov, centrálne metodicky usmerňovať výkon a poskytovať jednotnú aplikačnú podporu, znížiť náklady na prevádzku ekonomických informačných systémov a náklady pri prechode zamestnancov v rámci štátneho sektora a znížiť náklady na ľudské zdroje. Predmetom jednotlivých výziev na predkladanie ponúk zadávaných v zriadenom DNS bude nákup licencií a/alebo súvisiacich služieb štandardnej podpory, ktoré zabezpečujú databázu/databázovú službu, sú zamerané na optimalizáciu a návrh procesov, správu a tvorbu používateľskej dokumentácie a zjednodušenie školiacich procesov, umožňujú rozširovať kapacitu databázy, aplikačného priestoru, prístup k analytickým nástrojom alebo službám vo forme licencií alebo predplatného, sú nástrojom na správu prostredí, ich riadenie a aktualizáciu umožňujúcim aj správu projektovej dokumentácie, slúžia na spracovanie miezd a personálnej agendy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 209-546584
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY2022/173: Nákup licencií SAP a súvisiacich služieb - výzva č. 3:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 293 590,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-12T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV