dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 445224
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35555777
Ostrovského 1, 04001 Košice

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Telefón: +421 910813539
Email: sp@tatratender.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.scksk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: správa a údržba ciest
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 445224
Hlavný kód CPV
34100000-8
Druh zákazky
Stručný opis
1. Predmetom zákazky je prenájom vozidiel vrátane poskytnutia súvisiacich služieb (ďalej len "predmet zákazky"). Predmet zákazky je rozdelený na trinásť (13) samostatných častí. 2. Predmetom každej Časti predmetu zákazky je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 13
OPIS
Názov
1:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 1 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 1 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
2:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 2 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 2 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
3:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 3 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 3 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
4:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 4 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 4 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
5:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 5 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 5 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
6:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 6 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 6 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
7:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 7 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 7 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
8:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 8 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 8 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
9:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 9 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 9 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
10:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 10 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 10 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
11:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 11 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 11 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
12:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 12 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 12 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
13:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vozidlo bude odovzdané na adrese Riaditeľstvo Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice.
Opis obstarávania
Predmetom Časti 13 je prenájom jedného (1) motorového vozidla na obdobie 300 dní vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. Podrobná špecifikácia predmetu Časti 13 je súčasťou Prílohy B.1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 3 333,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 700,00
bez DPH

2:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 3 333,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 2 700,00
bez DPH

3:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

4:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 9 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 9 000,00
bez DPH

5:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 9 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 9 000,00
bez DPH

6:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

7:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

8:
Informácie o nepridelení zákazky
§ 57 ods. 1 písm. b) - verejný obstarávateľ /obstarávateľ nedostal ani jednu ponuku

9:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 8 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 935,00
bez DPH

10:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 8 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 226,00
bez DPH

11:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 8 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 352,00
bez DPH

12:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 8 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 5 352,00
bez DPH

13:
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-09-07T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 8 000,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 6 057,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy zeleným obstarávaním ani obstarávaním inovácií a nie je ani zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-13T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV