dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: RusSP/01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rusovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304611
Vývojová 8, 85110 Bratislava-Rusovce

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rusovce
Telefón: +421 950479318 Fax: +421 268207014
Email: janka.milcova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava-rusovce.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448030
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233223-8
Druh zákazky
Stručný opis
Stavebné práce na stavebných objektoch: - 01 Rekonštrukcia obslužnej komunikácie Laury Henckelovej (pre peších) vedúcej k múzeu Gerulata, - 02 Vybudovanie 3 nových parkovacích miest pri Múzeu Gerulata, - 03 Vybudovanie obslužných chodníkov na Irkutskej ulici vedúce k NKP Dom s hypocaustom.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 130 893,62
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledujúce podmienky pri preukázaní osobného postavenia: a) Uchádzač musí mať oprávnenie uskutočňovať stavebné práce, ktoré sú predmetom obstarávania - splnenie podmienky overí verejný obstarávateľ vo verejne dostupných registroch. b) Uchádzač nemôže mať uložený zákaz činnosti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - splnenie podmienky preukazuje uchádzač Čestným vyhlásením (príloha č. 4 tejto výzvy).
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené prijímateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené prijímateľom a poskytne prijímateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 2. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) ZVO. 3. Postup zadávania podlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému IS EVO. Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO je potrené vykonať registráciu do IS EVO (www.uvo.gov.sk). Pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk odporúčame uchádzačom oboznámiť sa s príručkami, ktoré Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil na odkaze https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. Postup pri komunikácii vrátane poskytnutia vysvetlenia a predloženia ponuky je podrobnejšie uvedený v Súťažných podkladoch. 4. Podklady k verejnému obstarávaniu sú dostupné v profile verejného obstarávateľa v dokumentoch k zákazke. Poskytovanie vysvetlení, oznámení, zaslanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronickým spôsobom prostredníctvom systému IS EVO VER. 18.0 (ďalej len EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, teda v súlade s § 20 ZVO. 5. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý predloží najnižšiu cenu. 6. Ponuka musí byť vyhotovená a predložená v elektronickej forme. Elektronická ponuka, musí byť vo formáte, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s požiadavkami podľa podkladov. 7. Uchádzač vo svojej ponuke predloží nasledujúce dokumenty: I. Návrh zmluvy o dielo (Príloha č.1) II. Návrh na plnenie kritérií rozpočet (Príloha č. 2) vo formáte .xlsx III. Návrh na plnenie kritérií cena celkom (Príloha č. 3) IV. Čestné vyhlásenie uchádzača (Príloha č. 4) V. Zoznam subdodávateľov (Príloha č. 5) 8. Súčasťou súťažných podkladov sú Prílohy č. 6 a 7, ktoré je povinný predložiť úspešný uchádzač nasledovne: - úspešný uchádzač je povinný v rámci súčinnosti pri podpise zmluvy predložiť aj čestné vyhlásenie o splnení podmienky podľa § 11 ods. 1 c) ZVO (Príloha č. 6). - v prípade, že úspešný uchádzač má v úmysle zadať podiel zákazky subdodávateľom, má povinnosť pred uzatvorením zmluvy predložiť čestné vyhlásenie subdodávateľa o splnení podmienky v zmysle § 11 ods. 1 d) ZVO (príloha č. 7). 9. Toto verejné obstarávanie sa nevzťahuje na zelené obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV