dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 57/ME/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603295
Šíravská 7, 82107 Bratislava-Vrakuňa

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Vrakuňa
Telefón: +421 903520052 Fax: +421 240204804
Email: dagmar.melotikova@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vrakuna.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/448468
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 57/ME/2022
Hlavný kód CPV
90600000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s výkonom zimnej a letnej údržby na miestnych komunikáciách III. a IV. triedy, chodníkov a uličných vpustiach v správe a vo vlastníctve verejného obstarávateľa v katastrálnom území Vrakuňa (ďalej len zimná a letná údržba). Výmera komunikácií a chodníkov, na ktorých je poskytovateľ povinný zabezpečovať výkon zimnej a letnej údržby je stanovený v celkovej výmere 27,117 km komunikácií a 37 000,00 m chodníkov. Zoznam a výmera komunikácií a chodníkov tvorí prílohu č. 6 tejto výzvy. Zoznam uličných vpustí na čistenie bude predkladať verejný obstarávateľ poskytovateľovi služby počas platnosti zmluvy. Predpokladaný požadovaný počet uličných vpustí na čistenie počas platnosti zmluvy je 100 ks.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 178 700,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: A.Osobné postavenie: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Ich splnenie uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov voči verejnému obstarávateľovi nepreukazuje. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) overí: v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/zoznam-hospodarskych-subjektov-45e.html) alebo ekvivalentný zoznam v krajine sídla uchádzača, v Obchodnom registri Slovenskej republiky (webový portál www.orsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača, v Živnostenskom registri Slovenskej republiky (webový portál www.zrsr.sk) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača, v RPO (Register a identifikátor právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci, webový portál https://rpo.statistics.sk/rpo) alebo ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača. V prípade, že ekvivalentný register v krajine sídla uchádzača nie je dostupný cez webový portál, uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu ekvivalentného dokladu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO. Verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32, ods. 1, písm. f) overí: v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie (webový portál www.uvo.gov.sk). Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 ZVO. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: B. Technická spôsobilosť a odborná spôsobilosť: Podľa § 34 ods. 1 písm. j) ZVO údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby Požadovaná technika: -2x technika na odhŕňanie a solenie ciest -2x technika na odhŕňanie a solenie chodníkov -1x pohotovostné vozidlo -1x technika na zametanie ciest a chodníkov Uchádzač preukáže nájom alebo vlastníctvo požadovanej techniky kópiou technických listov. Monitorovanie pohybu techniky vykonávajúcich zimnú údržbu na základe satelitného GPS systému a s tým súvisiace poskytnutie údajov o prevádzke a pohybe tejto techniky verejnému obstarávateľovi na jeho požiadanie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-30T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky na portáli www.ezakazky.sk . Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a)hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b)klikne na názov zákazky, c)klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d)prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk . Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo prostredníctvom elektronického systému www.ezakazky.sk . Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk . Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Nakoľko prevádzkovateľ Vestníka verejného obstarávania vo formulári výzvy na predkladanie ponúk limituje počet znakov, ktoré je možné vložiť v tomto formulári do polí s textovým atribútom, nie je možné v texte Výzvy uviesť podrobne podmienky elektronickej komunikácie. Podrobné vymedzenie a určenie doručovania dokladov a komunikácie so záujemcami a uchádzačmi verejný obstarávateľ uvádza v súťažných podkladoch. Postup superreverz
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-15T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV