dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 071782019
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35850370
Prešovská 48, 82646 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.
Telefón: +421 917201411
Email: bvsas@p-m.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Prístup k súťažným dokumentom je obmedzený
Ďalšie informácie možno získať na adrese (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/452118
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vodárenstvo
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 071782019
Hlavný kód CPV
79710000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky s názvom "Komplexná služba zabezpečenia ochrany majetku a monitoringu fyzickými osobami a technickými prostriedkami" je: (i) poskytovanie bezpečnostnej služby podľa § 2 ods. 1 písm. a) a c) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti) v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako "zákon o súkromnej bezpečnosti" v príslušnom gramatickom tvare) a síce: (i.1) poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. a), b), f) a g) zákona o súkromnej bezpečnosti, (i.2) poskytovanie detektívnej služby podľa § 4 ods. 1 písm. c) zákona o súkromnej bezpečnosti, a (ii) poskytovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti, za podmienok a v rozsahu uvedenom v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch (ďalej aj len "SP").
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 8 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79711000-1

79713000-5

35120000-1

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: S ohľadom na obmedzený počet znakov uvedené v odd. II.2.14) Doplňujúce informácie nižšie.
Opis obstarávania
Predmetom a účelom zákazky s názvom "Komplexná služba zabezpečenia ochrany majetku a monitoringu fyzickými osobami a technickými prostriedkami" je výber úspešného uchádzača - poskytovateľa strážnej služby podľa § 3 písm. a), b), f) a g) zákona o súkromnej bezpečnosti, úspešného uchádzača - poskytovateľa detektívnej služby podľa § 4 ods. 1 písm. c) zákona o súkromnej bezpečnosti a úspešného uchádzača - poskytovateľa technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti v rozsahu: (I) poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. a) a/alebo b) zákona o súkromnej bezpečnosti - fyzickej ochrany pre pätnásť (15) objektov obstarávateľa uvedených v Prílohe č. 15 súťažných podkladov, v ktorých však obstarávateľ požaduje počas platnosti zmluvy v rámci poskytovania technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti v rozsahu projektovanie a montáž prvkov PSN naprojektovať a namontovať prvky PSN podľa špecifikácie uvedenej v Prílohe č. 18 súťažných podkladov a následne poskytovať kombinovanú strážnu službu podľa § 3 písm. a) a/alebo b) a g) zákona o súkromnej bezpečnosti, ako aj technickú službu podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti v rozsahu údržby, revízie a opráv týchto prvkov PSN; (II) poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. f) zákona o súkromnej bezpečnosti počas špeciálnych príležitostí; (III) poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. g) zákona o súkromnej bezpečnosti pre päťstodevätnásť (519) objektov obstarávateľa uvedených v Prílohe č. 13 súťažných podkladov, ktoré sú napojené na obstarávateľom inštalovaný PSN, vrátane dodania novej platformy PSN, do ktorej budú migrované a integrované všetky prvky PSN obstarávateľa; (IV) poskytovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti v rozsahu údržby, revízie a opravy prvkov PSN pre päťstodevätnásť (519) objektov obstarávateľa uvedených v Prílohe č. 13 súťažných podkladov, ktorých zoznam je uvedený v Prílohe č. 16 súťažných podkladov; (V) poskytovanie detektívnej služby podľa § 4 ods. 1 písm. c) zákona o súkromnej bezpečnosti v rozsahu získavania údajov, ktoré môžu slúžiť ako dôkazný prostriedok v konaní pred súdom alebo správnym orgánom. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
8 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie
II.2.3) Miesto vykonania; Hlavné miesto dodania alebo plnenia: poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. a), b) a g) zákona o súkromnej bezpečnosti a poskytovanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona o súkromnej bezpečnosti: objekty obstarávateľa, ktorých zoznam je uvedený v Prílohách č. 13 - 15 súťažných podkladov, v rámci územnej pôsobnosti obstarávateľa podľa Prílohy č. 17 súťažných podkladov. Pod pojmom objekt sa rozumie areál, v rámci ktorého môže byť umiestnených aj niekoľko prvkov - budov / stavieb s aktívnymi prvkami. Poskytovanie strážnej služby podľa § 3 písm. f) zákona o súkromnej bezpečnosti a poskytovanie detektívnej služby podľa § 4 ods. 1 písm. c) zákona o súkromnej bezpečnosti: celé územie Slovenskej republiky. Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému uvedená v odd. II.2.7) je štyridsaťosem (48) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, pričom zmluva nadobudne účinnosť v zmysle § 47a ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom došlo k zverejneniu zmluvy v Centrálnom registri zmlúv vedenom Úradom vlády Slovenskej republiky. Čiastkové termíny (sankcionovateľné míľniky) poskytovania predmetu zákazky sú bližšie uvedené v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Prílohu č. 18 súťažných podkladov.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj len "zákon o verejnom obstarávaní" alebo aj "ZoVO" v príslušnom gramatickom tvare). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Obstarávateľ uvádza, že obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) v znení neskorších predpisov a teda uchádzač je povinný na účely preukázania splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní predložiť doklady podľa § 32 ods. 2, ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba alfa globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnej súťaži týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie poskytovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vo verejnej súťaži: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: prehľad o celkovom obrate za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI TÝKAJÚCIM SA FINANČNÉHO A EKONOMICKÉHO POSTAVENIA: 1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba alfa globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle a za podmienok uvedených v ust. § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. 4. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2022 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. 5. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený obstarávateľom, môže v zmysle ust. § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného rovnocenného dokumentu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti. Prehľad o celkovom obrate uchádzač preukáže: - predložením výkazu ziskov a strát alebo predložením výkazu príjmov a výdavkov, za požadované roky, alebo - ak má zverejnené účtovné závierky vo verejnej časti Registra účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky (http://www.registeruz.sk/), predložením informácie o tejto skutočnosti. Celkový obrat za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť minimálne vo výške 6.000.000 EUR (slovom: šesť miliónov eur).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť vo verejnej súťaži: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní; 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE K PODMIENKAM ÚČASTI TÝKAJÚCIM SA TECHNICKEJ SPÔSOBILOSTI ALEBO ODBORNEJ SPÔSOBILOSTI: 1. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ neumožňuje vyplniť iba alfa globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 2. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle a za podmienok uvedených v ust. § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. 4. V prípade, ak uchádzač v ponuke predloží doklady alebo dokumenty, v ktorých sú údaje vyjadrené v inej mene ako v eurách, obstarávateľ požaduje prepočet týchto údajov na hodnotu v eurách. Na prepočet uchádzač použije priemerný ročný kurz inej meny za príslušný kalendárny rok zverejnený Európskou centrálnou bankou. Za rok 2022 použije uchádzač na prepočet kurz inej meny zverejnený Európskou centrálnou bankou v deň uverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a minimálna požadovaná úroveň štandardov k podmienke účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní je s ohľadom na obmedzený počet znakov uvedená v Kapitole A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou. Zábezpeka je stanovená vo výške: 400.000 EUR (slovom: štyristotisíc eur). Spôsob zloženia zábezpeky: - zložením finančných prostriedkov uchádzačom na bankový účet obstarávateľa, alebo - poskytnutím bankovej záruky za uchádzača, alebo - poistením záruky. Podrobnosti o spôsobe a podmienkach zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových prostriedkov obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby. Ostatné platobné podmienky sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 8., bod 8.2 súťažných podkladov a Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov a Kapitolu B.2 Spôsob určenia ceny súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov. Požiadavky na obsah zmluvy sú uvedené v súťažných podkladoch.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 061-160657
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-12-21T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2023-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Požiadavky obstarávateľa na predmet zákazky: s ohľadom na obmedzený počet znakov, identifikácia dokladov, ktoré požaduje obstarávateľ predložiť za účelom preukázania naplnenie požiadaviek obstarávateľa na predmet zákazky je uvedená v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 18., bod 18.1.14 SP v nadväznosti na Kapitolu B.1 Opis predmetu zákazky SP. 2. V súlade s ust. § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní a vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. V súlade s ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou systému JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 zákona o verejnom obstarávaní. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality systému JOSEPHINE je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v systéme JOSEPHINE, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií v písomnej forme výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v SP. 4. Všetky dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien, s výnimkou Prílohy č. 19 SP, uverejní obstarávateľ v prostredí systému JOSEPHINE a poskytne k týmto dokumentom bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov. Obstarávateľ zároveň v profile obstarávateľa na webovej stránke ÚVO uverejní internetovú adresu - odkaz na prostredie systému JOSEPHINE, na ktorej sú dostupné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, vrátane ich doplnení a/alebo zmien, s výnimkou Prílohy č. 19 SP. V súlade s ust. § 43 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ sprístupní záujemcom Prílohu č. 19 SP, ktorá obsahuje dôverné informácie podľa § 22 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, až po uzatvorení Dohody o ochrane dôverných informácií, ktorej znenie tvorí Prílohu č. 20 SP. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 10. SP. 5. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 6. Obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi najneskôr 6 kalendárnych dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 7. Obhliadka miesta poskytovania predmetu zákazky sa odporúča, z dôvodu získania všetkých údajov, ktoré môžu byť potrebné pre prípravu ponuky, a to vo vybraných objektoch bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 18 SP. Ďalšie informácie k obhliadke miesta poskytovania predmetu zákazky sú uvedené v Kapitole A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 12. SP. 8. Úspešný uchádzač bude povinný predložiť v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzatvorenie zmluvy dokumenty podľa Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov, ods. 27. bod 27.7 SP. 9. Ďalšie podmienky obstarávateľa sú uvedené v SP. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-14T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV