dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PLZ 2023/01
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Košice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00691135
Trieda SNP 48/A, 04011 Košice-Západ

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Košice
Telefón: +421 907971499 Fax: +421 556436288
Email: zikrasro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455710
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: PLZ 2023/01
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na vybudovaní novej telocvične, ktorá vytvorí priestor pre kvalitnú športovú prípravu pre deti základnej a materskej školy. Objekt telocvične sa nachádza na ulici Želiarska, v mestskej časti Ťahanovce v Košiciach. Z dôvodu zvyšovania kvality a vybavenosti školy investor pristúpil k riešeniu vybudovania telocvične pre žiakov základnej a materskej školy nakoľko pôvodná telocvičňa už bola v havarijnom stave.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 2 955 953,12
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona č.343/2015 Z. z. verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako "zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 3, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné informácie k osobnému postaveniu uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 3.1 § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 3.2 § 34 ods. 1 písm. d) Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality v nadväznosti na § 35 Systém manažérstva kvality, verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie certifikátov: a)Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. b)Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 45001, alebo OHSAS 18001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem. 3.3 § 34 ods. 1 písm. g) - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vek, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie, prax u zamestnávateľa, prax v stavebníctve, práce, za ktoré bol zodpovedný (projekt, hodnota). Prílohou zoznamu musí byť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: - 1 (jedna) oprávnená osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby, so skúsenosťou s realizáciou min. 1 stavby športového charakteru. 3.4 § 34 ods. 1 písm. h) - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, v náväznosti na § 36 Systém environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy: a) Uchádzač preukáže opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje certifikát podľa normy ISO 14001:2015, na ktorú týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. b) Uchádzač preukáže disponibilitou certifikátu EHPA - osvedčenie o odborných znalostiach inštalatéra tepelných čerpadiel podľa EÚ.CERT.HP), ktoré získal na základe odbornej skúšky vykonávanej akreditovanou skúšobňou ISO 17025, alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch, zverejnené v Profile zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky t. j. pozemné stavby (výstavba alebo rekonštrukcia budov, výstavba alebo rekonštrukcia hál, výstavba alebo rekonštrukcia športových zariadení a pod) v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, a v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v objeme minimálne 2.900.000 ? bez DPH (slovom: Dvamiliónydeväťstotisíceur) súhrnne za päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. A zároveň sa požaduje predložiť minimálne 1 potvrdenie o uspokojivom vykonaní prác: v minimálnom rozsahu výstavby alebo rekonštrukcie na rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky t.j. výstavba alebo rekonštrukcia stavby so športovým zameraním s min. hodnote: 900.000 ? bez DPH. 3.2 Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti predložením dokladov: a) Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, vydávaný na základe systémov, ktoré boli certifikované akreditovanou osobou v zmysle zák. č. 505/2009 Z. z. o akreditácii orgánov posudzovania zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. b) Certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom ISO 45001, alebo OHSAS 18001 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky (stavebné práce) alebo porovnateľný certifikát, ktorými uchádzač využíva systémy zabezpečenia ochrany a bezpečnosti pri práci vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky na: pozemné stavby. Odborne spôsobilá osoba uchádzača musí predložiť osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: - 1 (jedna) oprávnená osoba na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby, so skúsenosťou s realizáciou min. 1 stavby športového charakteru pozemné stavby. 3.4 Uchádzač musí preukázať splnenie podmienok účasti predložením dokladov: a) Opatrenia environmentálneho manažérstva - možno preukázať disponibilitou certifikátu ISO 14001:2015 pre oblasť súvisiacu s výkonom činností, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie tohto certifikátu. b) Uchádzač preukáže disponibilitou certifikátu EHPA - osvedčenie o odborných znalostiach inštalatéra tepelných čerpadiel podľa metodiky SZCHKT a EHPA v súlade so smernicou 2009/28/ES a vyhláškou MH SR č. 133/2012 Z. z.. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti A.3 PODMIENKY ÚČASTI, bod 3. a 4. v súťažných podkladoch, zverejnené v Profile zákazky.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-25T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.V zmysle § 20 ods. 2 ZVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému EVO na www.uvo.gov.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom EVO. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.1 v bode 10.Súťažných podkladov. 2. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom certifikovaného systému IS EVO 18.0. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli ÚVO (www.uvo.gov.sk) https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. Pri vyhotovení ponuky v elektronickej verzii sa uchádzač riadi pokynmi verejného obstarávateľa, ktoré sú uvedené v časti A.1 súťažných podkladov. 3. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v elektronickej (e-mailovej podobe). Súťažné podklady si môže záujemca stiahnuť v profile verejného obstarávateľa na portáli Úradu pre verejné obstarávanie, v príslušnej zákazke. 4. V prípade, že subjekt ešte nie je zaregistrovaný v privátnej zóne na portáli www.uvo.gov.sk, pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v systéme EVO a pre elektronické predkladanie ponuky prostredníctvom systému EVO, je potrebné vykonať registráciu subjektu v privátnej zóne. 5. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku a prostredníctvom systému IS EVO ver. 18.0. 6. Navrhovanú cenu predmetu zmluvy nie je možné navŕšiť počas trvania zmluvy v dôsledku registrácie úspešného uchádzača za platiteľa DPH. 7. Zábezpeka na zabezpečenie viazanosti ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 88.000,- eur (slovom Osemdesiatosemtisíceur). Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch, bod 24.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV