dnes je 23.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/REV/KYB/ER
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Revúca
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328693
Námestie slobody 13/17, 05080 Revúca

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Revúca
Telefón: +421 902374738
Email: seashorestyle@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.revuca.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455940
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/REV/KYB/ER
Hlavný kód CPV
72514100-2
Druh zákazky
Stručný opis
presná špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v OPISE PREDMETU ZÁKAZKY
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: v zmysle ust. § 117 zákona o verejnom obstarávaní
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: neuplantí sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ( názov, sídlo, IČO a kontaktné údaje na osobu, u ktorej si môže obstarávateľ overiť poskytnutú službu; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Uchádzač v zozname preukáže poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru : a) minimálne 2 služby/referencie v oblasti realizácie rizikovej analýzy u subjektov s minimálne 100 zamestnancami, b) minimálne 2 služby/referencie zo zavedenia dokumentácie a procesov v oblasti kybernetickej bezpečnosti u subjektov s minimálne 100 zamestnancami
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požiadavka na riadiacich pracovníkov, špecialistov: Špecialista pre bezpečnosť - Expert pre oblasť kybernetrickej bezpečnosti min. 1 osoba. Expert musí preukázať prax v oblasti zavádzania a správy informačnej alebo kybernetickej bezpečnosti za obdobie 3 posledných rokov a aktívnu činnosť v súčasnosti. Projektový manažér - Expert pre projektové riadenie min. 1 osoba. Expert musí preukázať prax v riadení minimálne 2 veľkých projektov kybernetickej bezpečnosti alebo riadenia rizík za obdobie 3 posledných rokov. IT Analytik / IT tester - Expert pre testovanie IT riešení min. 1 osoba Expert musí preukázať prax v odbore za obdobie 3 posledných rokov a aktívnu činnosť v súčasnosti. Špecialista pre bezpečnosť- Manažér pre riadenie rizík min. 1 osoba Expert musí preukázať prax v riadení a tvorbe rizikových analýz za obdobie 3 posledných rokov a aktívnu činnosť v súčasnosti. Špecialista pre bezpečnosť- Manažér pre riadenie kontinuity min. 1 osoba Expert musí disponovať platným certifikátom Lead Auditor pre ISO 22301:2019 (BCMS) a Lead Auditor pre ISO/IEC 27001:2013 alebo musí vedieť preukázať prax v oblasti implementácie kybernetickej bezpečnosti v zmysle zákona č.: 69/2018 Z. z. u minimálne 2 veľkých projektov pre subjekty s minimálne 100 zamestnancami za obdobie 3 posledných rokov. IT/IS konzultant- konzultant v oblasti informačnej bezpečnosti min. 1 osoba Expert musí preukázať prax minimálne 3 roky v oblasti informačnej bezpečnosti. Špecialista pre infraštruktúry / špecialista pre databázy min. 1 osoba Expert musí preukázať prax minimálne 3 roky v návrhu a tvorbe sieťovej infraštruktúry a databáz. Požiadavka na certifikáty Obstarávateľ požaduje aby uchádzač predložil vo svojej ponuke platné nasledovné certifikáty. Certifikáty musia byť platné v čase podania ponuky a rovnako tak aj v čase poskytovania služby. certifikát systému manažérstva kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti projektovania riešení kybernetickej bezpečnosti, alebo ekvivalent, postačujúca je kópia certifikátu, certifikát manažérstva bezpečnosti podľa normy ISO/IEC 27001 v oblasti rojektovania riešení kybernetickej bezpečnosti, alebo ekvivalent, postačujúca je kópia certifikátu, certifikát manažérstva kontinuity v podnikaní podľa normy ISO 22301 v oblasti projektovania a riešení kybernetickej bezpečnosti, alebo ekvivalent, postačujúca je kópia certifikátu, certifikát enviromentálneho manažérstva podľa normy ISO 14001 v oblasti projektovania a riešení kybernetickej bezpečnosti, alebo ekvivalent, postačujúca je kópia certifikátu. Pre uľahčenie procesu verejného obstarávania je postačujúce predložiť čestné prehlásenie z ktorého bude jednoznačne vyplývať splnenie všetkých podmienok. Následne bude uchádzač, ktorého ponuka bude najnižšia dožiadaný o predloženie všetkých dokladov, a to v lehote 10 pracovných dní odo dňa vyzvania na predloženie, v prípade, že takýto uchádzač nesplní podmienky, bude tento vylúčený a bude oslovení druhý uchádzač v poradí na doloženie potrebných dokladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Výsledok verejného obstarávania (typ zmluvy, lehota na realizáciu zákazky, platobné podmienky): Zmluva o dielo, inštalácia softvérového vybavenia na riadenie rizík v prevádzke obstarávateľa musí byť začatá najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy, pričom začatie poskytovania služby musí byť v celom rozsahu spustené najneskôr do troch mesiacov odo dňa začatia inštalácie softvérového vybavenia na riadenie rizík. Implementácia BCM, riadenia kontinuity musí byť začatá najneskôr do 30 pracovných dní odo dňa nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy. Poskytovanie preddavkov: NIE Lehota splatnosti faktúr: 30 dní odo dňa doručenia faktúry; Vystavenie faktúry najneskôr do 10. dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby poskytnuté.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 22.4.2024
1 EUR1,06 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,32 PLN (-0,01)
1 EUR25,28 CZK (+0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV