dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<december  február>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000001/250000/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611101
Email: petra.mydlova@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/455970
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 000001/250000/2023
Hlavný kód CPV
38651100-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je nákup objektívov pre kamerové reťazce v televíznych štúdiách RTVS v Mlynskej doline. Predmetom zákazky je aj zaškolenie personálu v slovenskom jazyku v minimálnej dĺžke 8 hodín. Bližší popis predmetu zákazky a množstvo sa nachádza v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky Podkladov na predloženie cenovej ponuky..
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 160 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní/zákon) V zmysle znenia § 117 ods. 5 zákona nesmie verejný obstarávateľ uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. V zmysle uvedeného sa podľa § 32 ods. 1 zákona verejného obstarávania môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V súlade s § 32 ods. 2 zákona uchádzač, ktorý nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov vedeným Úradom pre verejné obstarávanie preukáže splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 nasledovne: písm. e) doložením dokladu o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, písm. f) doložením čestného vyhlásenia. V prípade ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona, požaduje verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti Osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 2 písm. f) predložiť čestné vyhlásenie.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Úspešný uchádzač je povinný v rámci súčinnosti pred podpisom zmluvy predložiť: -predložiť potvrdenie o autorizovanom servisnom partnerstve s výrobcom na ponúkané zariadenia, resp. autorizáciu na výkon servisných činností pre ponúkané zariadenia, udelenú jeho výrobcom. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže platným dokladom o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na danom zariadení na území SR alebo ekvivalentný doklad, -ISO certifikát EN ISO 9001 alebo ekvivalentný doklad.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Základné informácie týkajúce sa realizácie evoAukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v Príručke Záujemca/Uchádzač - elektronická aukcia.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-01-17T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Zákazka s nízkou hodnotou sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie (verzia 18.0) vedenom a sprístupnenom Úradom vlády Slovenskej republiky dostupnom na webovom sídle https://www.uvo.gov.sk/ (ďalej len systém EVO). 2. Verejný obstarávateľ (ďalej ako "VO") uvádza, že systém EVO je informačný systém, prostredníctvom ktorého verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona zadáva túto zákazku v súlade so zákonom. Podrobnejšie informácie o systéme EVO sú uvedené v aktuálnych príručkách, ktoré sú verejne prístupné na portáli EVO (Viac o IS EVO verzia 18.0) v časti PRÍRUČKY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo5f7.html a v časti VIDEONÁVODY https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/videonavody-5f9.html. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prost. el. prost. k dokumentom potrebným na vyprac. ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na adrese (URL) uvedenej v bode I.3) KOMUNIKÁCIA tohto oznámenia o vyhlásení VO. 4. Náklady spojené s účasťou v tejto zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči VO. 5. Obhliadka miesta sa neaplikuje. 6. Úspešný uchádzač pred podpisom Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania na účely zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, v rámci poskytnutia riadnej súčinnosti bude povinný: -mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom a v prípade, že mu bude táto povinnosť vyplývať z príslušného právneho predpisu. Subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý podľa § 11 ods. 1 zákona má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora, musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora upravuje osobitný predpis - zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, že nebudete ako úspešný uchádzač, resp. Váš/Vaši subdodávateľ/subdodávatelia zapísaný/zapísaní v registri partnerov verejného sektora v súlade s podľa § 11 ods. 1 zákona, verejný obstarávateľ s Vami neuzavrie Zmluvu, -uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade so zákonom, v prípade, že uchádzač zabezpečuje realizáciu predmetu zákazky subdodávateľmi. Tieto údaje sa stanú prílohou č. 3 príslušnej Zmluvy, -predložiť verejnému obstarávateľovi čestné vyhlásenie, že jeho koneční užívatelia výhod alebo koneční užívatelia výhod jeho subdodávateľa/subdodávateľov nie sú verejní funkcionári podľa §11 ZVO (ak relevantné). -predložiť potvrdenie o autorizovanom servisnom partnerstve s výrobcom na ponúkané zariadenia, resp. autorizáciu na výkon servisných činností pre ponúkané zariadenia, udelenú jeho výrobcom. Dosiahnutú úroveň partnerstva uchádzač preukáže platným dokladom o oprávnení udelenom uchádzačovi vykonávať autorizovaný servis na danom zariadení na území SR alebo ekvivalentný doklad, -ISO certifikát EN ISO 9001 alebo ekvivalentný doklad. 7. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk a v podkladoch na predkladanie CP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-01-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV