dnes je 19.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 170/RRNaVO/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31118259
Študentská 2, 91150 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Telefón: +421 948243889
Email: karol.meliska@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.tnuni.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/447433
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 170/RRNaVO/2022
Hlavný kód CPV
45236000-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom verejného obstarávania Revitalizácia okolia Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne je regenerácia okolia Trenčianskej univerzity A. Dubčeka v Trenčíne primárne prostredníctvom dopĺňania ekostabilizačných funkcií zelene, dopĺňanie detských ihrísk a športovísk, výmenou povrchov spevnených plôch a celkové definovanie jednotlivých zón. V rámci projektu sadových úprav je zahrnuté doplnenie vhodných výsadieb drevín a zelene s cieľom zlepšiť mikroklimatické podmienky riešeného priestoru. Projekt rieši aj odvodnenie spevnených plôch drenážnym systémom. Riešené lokality disponujú charakterom prírodných verejných priestorov a potenciálom pre budúce využívanie plôch rôznymi skupinami obyvateľov. Predmetná zákazka je rozdelená na 2 časti: časť č. 1 Revitalizácia okolia TnUAD - stavebné práce v súlade so súťažnými podkladmi a ich prílohami a časť č. 2 Športové exteriérové prvky a mobiliár (dodanie a inštalácia tovarových položiek) v rozsahu technickej špecifikácie uvedenej v prílohe súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 411 146,13
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v ZVO. 1.2.Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: 1.2.1.Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO. 1.2.2.Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 1.3.Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku § 32 ods. 2 ZVO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.4.Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. 1.5.Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 1.6.Podrobnosti k podmienkam účasti týkajúcim sa osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO. 1.7.Splnenie podmienok účasti možno preukázať v súlade s § 114 ods. 1 ZVO predložením adekvátne vyplneného jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO alebo čestného vyhlásenia, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods. 1 a § 114 ZVO v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. 2. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov sa použije § 37 ZVO primerane. 3. Podrobnejšie pravidlá preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO sú uvedené v dokumentoch k verejnému obstarávaniu (súťažných podkladoch) zverejnených v rámci systému JOSEPHINE na linku:https://josephine.proebiz.com/sk/tender/30574/summary
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Kritériá výberu sú stanovené v dokumentoch zverejnených k predmetnému verejnému obstarávaniu v rámci systému JOSEPHINE na linku:https://josephine.proebiz.com/sk/tender/30574/summary
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je stanovená v dokumentoch zverejnených k predmetnému verejnému obstarávaniu v rámci systému JOSEPHINE na linku:https://josephine.proebiz.com/sk/tender/30574/summary
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Pre časť č. 1 sú podmienky realizácie diela uvedené v zmluve o dielo, v projektovej dokumentácii a v príslušných ustanoveniach súťažných podkladov a ich príloh. Pre časť č. 2 sú podmienky realizácie zákazky uvedené v kúpnej zmluve, v príslušných ustanoveniach súťažných podkladov a ich príloh.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v tomto verejnom obstarávaní bude postupovať v súlade s § 112 ods. 7 písm. b) ZVO. 2. Rozhodovacie kritériá pre časť č. 1 - pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu v rámci rozpočtu diela za stavbu: "SO-01.1 - Výmena povrchov spevnených plôch". 3. Rozhodovacie kritériá pre časť č. 2 - pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: V prípade, ak komisia identifikuje na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu za "ICON 1 viacúčelový objekt ART&SPORT". 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme JOSEPHINE považuje okamih jej odoslania v systéme JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka bude vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu budú uverejnené v príslušnej zákazke v systéme Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom k zákazke. 7. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Verejný obstarávateľ vzhľadom na voľne prístupné oblasti nebude organizovať obhliadku, záujemcovia si môžu lokalitu prezrieť kedykoľvek. 8. Zábezpeka ponuky na časť č. 1 zákazky (stavebné práce) sa vyžaduje vo výške 3.000,- EUR. Zábezpeka ponuky na časť č. 2 zákazky (dodanie tovarov) sa vyžaduje vo výške 2.500,- EUR. Informácie o tom, akým spôsobom je možné zložiť zábezpeku ponuky, sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV