dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 114/2021
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00681300
Ivanská cesta 22, 82104 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Odvoz a likvidácia odpadu v skratke: OLO a.s.
Telefón: +421 250110144
Email: lucna@olo.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.olo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Iné (uveďte)
Iný druh: Verejný obstarávateľ podľa § 7 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Odvoz a likvidácia komunálneho odpadu na území mesta Bratislava
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 114/2021
Hlavný kód CPV
50100000-6
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel vo vlastníctve verejného obstarávateľa vrátane dodania náhradných dielov a vykonania odbornej skúšky a odbornej prehliadky s vyhotovením príslušných dokladov v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel vrátane vykonania odbornej skúšky a vyhotovenia príslušných dokladov a dodanie náhradných dielov
1:
Dodatočné kódy CPV
34913000-0

50116000-1

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Servisné stredisko/strediská úspešného uchádzača
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv a údržby špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel s namontovaným hydraulickým čelom, hydraulickou rukou a jednoramenné hákové nosiče vo vlastníctve verejného obstarávateľa vrátane vykonania odbornej skúšky a odbornej prehliadky s vyhotovením príslušných dokladov v zmysle vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia a dodanie náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Servis nadstavieb služobných nákladných motorových vozidiel FAUN vrátane dodania náhradných dielov
2:
Dodatočné kódy CPV
34913000-0

50116000-1

Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Servisné stredisko/strediská úspešného uchádzača
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv v zmysle opotrebovania dielov a údržby špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel Faun Variopress a Rotopress vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodanie náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Servis nadstavieb služobných nákladných motorových vozidiel GEESINK, ROSSI, KOBIT vrátane dodania náhradných dielov
3:
Dodatočné kódy CPV
34913000-0


Miesto vykonania
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Servisné stredisko/strediská úspešného uchádzača
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je zabezpečenie servisných prác, opráv v zmysle opotrebovania dielov a údržby špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel Geesink, Kobit, Rossi Lineárpress vo vlastníctve verejného obstarávateľa a dodanie náhradných dielov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:
Názov: Servis špeciálnych nadstavieb nákladných motorových vozidiel vrátane vykonania odbornej skúšky a vyhotovenia príslušných dokladov a dodanie náhradných dielov
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-10T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 2
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 41 510,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 4 639,62
bez DPH

2:
Názov: Servis nadstavieb služobných nákladných motorových vozidiel FAUN vrátane dodania náhradných dielov
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-04T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 105 750,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 8 056,14
bez DPH

3:
Názov: Servis nadstavieb služobných nákladných motorových vozidiel GEESINK, ROSSI, KOBIT vrátane dodania náhradných dielov
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-01-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov:
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 52 500,00
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 22 845,78
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je: zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií, obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-10-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV