dnes je 29.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6323/2022
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk - Bežný postup pre podlimitné zákazky
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 918110003
Email: lenka.batkova@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/451220
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6323/2022
Hlavný kód CPV
60400000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie bežne dostupných služieb - komplexných služieb súvisiacich so zabezpečením cestovných dokladov - leteniek, pre jednotlivé fakulty a súčasti Univerzity Komenského v Bratislave, prostredníctvom zriadeného DNS, podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a za účelom zabezpečenia pracovných ciest zamestnancov. Súčasťou predmetu zákazky je aj zabezpečenie jednosmernej a/alebo spiatočnej leteckej prepravy pre zamestnancov verejného obstarávateľa v súvislosti s ich pracovnými cestami, preprava osôb do zahraničia pri zahraničných pracovných cestách, zabezpečenie odvozu na/z letiska v súvislosti so zahraničnými a tuzemskými pracovnými cestami, zabezpečovanie víz v prípade potreby, v prípade potreby zabezpečenie ubytovania, služby súvisiace s prepravou administratívna a technická podpora, informačné služby - a ďalšie nevyhnutné služby. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS a je aj prílohou súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 140 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Sú uvedené v súťažných podkladoch.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Je uvedená v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-12-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Dynamický nákupný systém bude zriadený v zmysle § 58 zákona v systéme JOSEPHINE umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/33428/summary. Na tejto adrese sú prístupné aj Všeobecné podmienky používania DNS. 2.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že pre plné využitie elektronického nástroja JOSEPHINE je potrebná registrácia. 3.Verejný obstarávateľ pri konkrétnej zákazke určí spôsob predkladania ponúk, ktorý bude jednoznačne definovaný v konkrétnej výzve na predkladanie ponúk. 4.Verejný obstarávateľ upresňuje informácie uvedené v časti IV.1.3) Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme tohto oznámenia: v rámci zriadeného dynamického systému plánuje verejný obstarávateľ uzatvárať aj rámcové dohody, vzhľadom na zadefinovanie tejto možnosti v novele zákona o verejnom obstarávaní v rámci § 58 ods.3, účinnosť tohto ustanovenia je zakotvená od 31.3.2022. 5. Vo verejnom obstarávaní nebudú uplatnené aspekty zeleného verejného obstarávania. Nejde o sociálne verejné obstarávanie ani obstarávanie inovácií. 6. Ponuky sa nepredkladajú vo forme elektronického katalógu, ani ponuky nemajú obsahovať elektronický katalóg. 7.Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-11-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 28.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,31 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV