dnes je 28.3.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MSÚTN-UP-VO/2022/33742/KrD
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Trenčín
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312037
Mierové námestie 2, 91164 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Trenčín
Telefón: +421 326504222 Fax: +421 326504265
Email: daniela.krcova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.trencin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MSÚTN-UP-VO/2022
Hlavný kód CPV
39000000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky Interiérové vybavenie CKKP Hviezda je dodanie tovarov a to v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Ing.arch. Pavlom Balaščákom. Predmetom obstarávania sú: typový sedací nábytok, typový stolový nábytok, typový skriňový, policový a kontajnerový nábytok, typové doplnky, atypický stolový nábytok, atypický skriňový a policový nábytok, atypický pultový nábytok, atypický doplnkový nábytok, atypické doplnky, atypický kuchynský nábytok a atypické obklady.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
39100000-3

39130000-2

39134000-0

39141000-2

39150000-8

39151000-5

39153000-9

39156000-0

44111400-5

45430000-0

45431000-7

45431200-9

31520000-7

31524000-5

31524100-6

31532000-4

39515000-5

39515100-6

44115810-0

44115811-7

44212314-3

35261000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK022:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
mesto Trenčín, budova ul. Kniežaťa Pribinu 3, Trenčín
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky Interiérové vybavenie CKKP Hviezda je dodanie tovarov a to v zmysle projektovej dokumentácie vypracovanej Ing.arch. Pavlom Balaščákom. Projekt je vypracovaný pre účel celkového vybavenia kultúrneho strediska Hviezda, ktorého súčasný zlý technický stav a pre súčasné potreby využitia nevhodné dispozično-priestorové riešenie neumožňujú jeho plnohodnotné využívanie. Návrh vybavenia interiéru naväzuje na realizačný projekt stavby rekonštrukcie kultúrneho strediska, ktorého súčasťou je špecifikácia účelu a funkcie kultúrneho strediska, ako aj špecifikácia základných povrchov, technológii a osvetlenia ktoré sú neoblomnou súčasťou návrhu interiéru. Navrhované riešenie funkčne a technologicky odpovedá požiadavkám na moderné kultúrne stredisko. OBKLADY STIEN Obklady stien v malej a veľkej sále sú navrhnuté z nehorľavej MDF 19 Firax L + dýha DB dýha svetlá prírodná fláder, zvislé smerovanie dýhy, podkladný rošt je navrhnutý z nehorľavej MDF 25 Firax L, na sokel je použitá nehorľavá MDF 12 Firax L + dýha DB dýha svetlá prírodná fláder. SEDACÍ NÁBYTOK Sedací nábytok je navrhnutý tak, aby spĺňal podmienky flexibilných priestorov, zároveň aby svojím dizajnom vytvoril moderný priestor s rešpektom k dobovej architektúre objektu KS Hviezda. Sedací nábytok je v čo najväčšej miere navrhnutý ako stohovateľný s jednoduchým manipulačným systémom. STOLOVÝ NÁBYTOK Stolový nábytok v rámci interiéru kultúrneho strediska je podobne ako sedací nábytok navrhnutý s ohľadom na jeho flexibilné požiadavky. SKRIŇOVÝ A POLICOVÝ NÁBYTOK PULTOVÝ NÁBYTOK Na 1np vo foyer je navrhnutá vnútorná časť šatňového travertínového pultu z policových a zásuvkových modulov. V klube je navrhnutý barový pult. KUCHYNSKÝ NÁBYTOK Na 2.np a 3.np sú navrhnuté malé kuchynské zostavy, ktoré sú súčasťou kreatívnych priestorov. DOPLNKOVÝ NÁBYTOK Atypickým doplnkovým nábytkom sú zrkadlové steny lepené na bielu LTD, kotvené na stenu, zrkadlová stena na 2/ 4 predsadenej konštrukcii v tanečnej sále na 1.pp, vešiakové steny v kreatívnych priestoroch. OSTATNÉ DOPLNKY Typovými doplnkami sú odpadkové koše a nádoby na dáždniky z nerezového plechu v zhodnom dizajne, baletná tyč dvojúrovňová do tanečnej sály na 1.pp , stolové lampy pracovné , nerezové vybavenie do WC, klubové pódium z praktikáblov, výstavné skladacie panely, výstavný stenový systém, obrazový lištový systém, stojanové vešiaky, vstavané chladničky a mikrovlnka, platformy pre uskladnenie, zatemňovacie závesy, zatemňovacie motorické rolety , šatňové stojany v šatni vo foyer, baletná tyč v malej sále, grafický informačný systém plastické písmo z bieleho komatexu a tabuľky z komatexu čierneho s astralonom a čiernymi samolepiacimi fóliami a plastické písmo pre označenie budovy z liatej nerezovej ocele s lešteným povrchom.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP302031ABB7
Doplňujúce informácie
Zákazka je zadávaná v rámci implementácie projektu: Centrum kultúrno-kreatívneho potenciálu Hviezda Kód Výzvy: IROP-PO3-SC31-2019-49

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 065-168428
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYInteriérové vybavenie CKKP Hviezda:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-08-19T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 4
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 4
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 4
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 899 600,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
31.3.2024 - Daň z pridanej hodnoty
Kurzy mien 27.3.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,31 PLN (+0,01)
1 EUR25,32 CZK (+0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV