dnes je 18.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚVO-2022-135
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397482
Tr. A. Hlinku 2, 94976 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre
Telefón: +421 376415755
Email: marian.kocan@uniag.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://spu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445671
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ÚVO-2022-135
Hlavný kód CPV
50750000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spočívajúcich v servise zdvíhacích zariadení pozostávajúcom z týchto činností: - Pravidelné odborné prehliadky vykonané v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č.508/2009 Z.z. a podľa platných noriem - Odborné skúšky vykonané v súlade s vyhláškou MPSVaR SR č.508/2009 Z.z. a podľa platných noriem - Odstraňovanie bežných prevádzkových porúch a s tým súvisiaca dodávka náhradných dielov Podrobnejšia špecifikácia služieb, ktoré sú predmetom zákazky je uvedená v Prílohe č.1 k tejto výzve a typy zariadení ako aj formulár cenovej ponuky je uvedený v Prílohe č.2 k tejto výzve. Požadovaná záruka na vykonané práce: minimálne 60 mesiacov odo dňa odovzdania dokončeného diela.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: - Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona musí byť oprávnený poskytovať služby, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. - Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení poskytovať služby , ktoré zodpovedajú predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám v príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. - Verejný obstarávateľ požaduje predloženie Oprávnenia, resp. Osvedčenia (v závislosti či ide o právnickú alebo fyzickú osobu) na výkon služieb predmetu zákazky podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v platnom znení, resp. rovnocenný doklad o odbornej spôsobilosti osôb podľa predpisov členského štátu ich pôvodu. Uchádzač je povinný predložiť oprávnenie, resp. osvedčenie na výkon služieb predmetu zákazky, a to či už sú zabezpečované vlastnými kapacitami, alebo zmluvne subdodávateľskými kapacitami. V prípade, že časť predmetu obstarania bude uchádzač zabezpečovať subdodávateľskými kapacitami, je uchádzač povinný ako súčasť ponuky predložiť zmluvu o budúcej zmluve, resp. iný spôsob záväzku subdodávateľa, že bude tieto služby pre uchádzača zabezpečovať v požadovanom čase a na požadovanom mieste spolu s uvedenými oprávneniami, resp. osvedčeniami subdodávateľa. - Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. - U uchádzača nesmú existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona (konflikt záujmov) - o tejto skutočnosti uchádzač predloží v ponuke čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. Formulár čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. 6 tejto výzvy. Uvedené doklady predložia uchádzači v rámci ponuky ako fotokópie s originálnym odtlačkom pečiatky a originálnym podpisom majiteľa dokladu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžaduje
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. g)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Predloženie dokladov v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. v platnom znení: pre odborné prehliadky a odborné skúšky VZZ - oprávnenie v zmysle § 15 ods. 1 zákona. alt. odborne spôsobilá - odbornú spôsobilosť preukazuje dokladom podľa § 16 zákona.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2022-09-29T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami komunikovať prostredníctvom komunikačného rozhrania systému ELENA, tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom záujemcami / uchádzačmi v zmysle zákona o verejnom obstarávaní bude uskutočňovaná výhradne v slovenskom jazyku spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke, v návrhu a v žiadosti o účasť a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov. ELENA je na účely tohto verejného obstarávania softvér na elektronizáciu zadávania verejných zákaziek, nachádzajúci sa na stránke https://www.e-lena.sk/. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme ELENA. Nejedná sa o zelené VO, obstarávanie inovácií a VO nie je zamerané na sociálne aspekty
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2022-09-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.4.2024
1 EUR1,06 USD (+0,01)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,35 PLN (+0,01)
1 EUR25,23 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV