dnes je 25.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
november 2022
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<október  december>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: OVO1-2019/000564
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151866
Pribinova 2 Array, 81272 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
Telefón: +421 250944421
Email: martin.raucina@minv.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minv.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: OVO1-2019/000564
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zavedenie služieb Platform as a Service služby vládneho cloudu, aktivity časť 1
Časť č.: nie
Dodatočné kódy CPV
72267100-0

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je zavedenie služieb Platform as a Service služby vládneho cloudu.V rámci predmetu zákazky budú poskytnuté natívna PaaS platforma a platformové služby, Licenčná PaaS automatizácia a služby, DevOps nástroje, Komponenty, Backup služby a Licencie pay per use pre účely overenia funkčnosti Licenčnej PaaS automatizácie. Detailný opis predmetu zákazky, technické požiadavky tvorí prílohu č. 1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 84
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu 311071Q805
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 217-532544
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: nie
Časť č.:
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-10-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 14 288 158,36
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-11-02T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72222300-0
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zavedenie služieb Platform as a Service služby vládneho cloudu.V rámci predmetu zákazky budú poskytnuté natívna PaaS platforma a platformové služby, Licenčná PaaS automatizácia a služby, DevOps nástroje, Komponenty, Backup služby a Licencie pay per use pre účely overenia funkčnosti Licenčnej PaaS automatizácie. Detailný opis predmetu zákazky, technické požiadavky tvorí prílohu č. 1. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 90
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 14 883 708,36
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 3 k Zmluve o dielo č. SE-VO 1-2020/003209-021 je zapracovanie nových legislatívnych požiadaviek a legislatívnych zmien v rozsahu: - Vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 78/2020 Z. z. o štandardoch pre informačné technológie verejnej správy v znení neskorších predpisov; - Vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 85/2020 o riadení projektov; - Vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 179/2020 Z. z. ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy v znení neskorších predpisov. Cena za realizáciu diela sa mení z hodnoty 8.427.843,00 EUR bez DPH na hodnotu 9.023.393,00 EUR bez DPH čo predstavuje navýšenie o 595.550,00 EUR bez DPH. Zároveň keďže zapracovanie legislatívnych zmien má priamy dopad na časových harmonogram plnenia predmety zmluvy dochádza k posunu harmonogramu plnenia predmetu zmluvy v rozsahu 6 mesiacov. Dodatkom č.3 sa nemení charakter predmetnej zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 14 288 158,36
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 14 883 708,36
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
25.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 24.4.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,24 CZK (-0,01)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV