dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05/PRO/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Lučenec
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00316181
Novohradská 1, 98401 Lučenec

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Lučenec
Telefón: +421 474325405 / 474322360 Fax: +421 474326045
Email: katarina.magova@lucenec.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Všeobecné verejné služby
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 05/PRO/2023
Hlavný kód CPV
72310000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je úprava a dobudovanie informačného systému mesta s cieľom zabezpečiť využívanie údajov iných orgánov verejnej moci a to prostredníctvom integrácie na centrálnu platformu, návrh a úprava procesov mesta a to nastavením systematického a automatizovaného zverejňovania a sprístupňovania údajov, ako aj aktivity čistenia údajov pre dosiahnutie požadovanej kvality údajov.
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV
72330000-2

72000000-5

72600000-6

72250000-2

72260000-5

Miesto vykonania
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo verejného obstarávateľa: Mesto Lučenec, Ulica novohradská 1, 984 01 Lučenec, Slovensko
Opis obstarávania
Predmetom zákazky je úprava a dobudovanie informačného systému mesta s cieľom zabezpečiť využívanie údajov iných orgánov verejnej mocia to prostredníctvom integrácie na centrálnu platformu, návrh a úprava procesov mesta a to nastavením systematického a automatizovaného zverejňovania a sprístupňovania údajov, ako aj aktivity čistenia údajov pre dosiahnutie požadovanej kvality údajov.Požaduje sa zavedenie manažovaného, systematického, efektívneho uchovávania údajov získaných v procesoch Mesta Lučenec. Cieľom je dosiahnutie efektivity a konzistencie poskytovaných a spracúvaných/prezentovaných údajov na úrovni mesta Lučenec ako orgánu verejnej moci. Ďalším dôvodom je zefektívnenie práce referentov jednotlivých oddelení s ohľadom na napĺňanie zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy (Zákon proti byrokracii). Bližší popis je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
Operačný program: Integrovaná infraštruktúra:
Doplňujúce informácie
Európsky fond regionálneho rozvoja, Operačný program: Integrovaná infraštruktúra, ITMS kód projektu 311071CKR4

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-30T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 195 908,33
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 116 480,00
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zákazku plánuje verejný obstarávateľ spolufinancovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci operačného programu: Integrovaná infraštruktúra, ITMS kód projektu 311071CKR4 a vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel. Vzhľadom k tomu, zmluva o poskytnutí služby s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, v rámci ktorej poskytovateľ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, po doručení správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je zamerané na sociálne aspekty a nie je obstarávaním inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-05-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV