dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 15/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00492736
Olejkárska 1, 81452 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť
Telefón: +421 259501529
Email: verejne.obstaravanie@dpb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dpb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby mestskej železničnej, električkovej, trolejbusovej alebo autobusovej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 15/2022
Hlavný kód CPV
45310000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je pre uvedené meniarne zabezpečiť dodávateľa/ov, ktorý/í zabezpečia a zrealizujú nasledovné dodávky a práce: -Vypracovanie projektovej dokumentácie - projekt v stupni DRS, posúdený poverenou právnickou osobou na posudzovanie technickej dokumentácie, overovanie a schvaľovanie spôsobilosti určených technických zariadení, ktorú poveril bezpečnostný orgán. V projekte budú uvedené aj etapy-postupy, ako vymeniť technológiu s maximálne 7 dňovou výlukou električkovej alebo trolejbusovej dopravy na tratiach, ktoré sú napájané z modernizovaných meniarní, pripojenie silových, ovládacích a signalizačných obvodov na jestvujúcu technológiu. Projektant v projektovej dokumentácii zohľadní a zapracuje ďalej uvedené špecifikácie a požiadavky k jednotlivým meniarňam. -Demontáž jestvujúcej technológie v nižšie uvedenom rozsahu. -Dodanie a montáž novej technológie v nižšie uvedenom rozsahu s maximálne 7 dňovou výlukou električkovej alebo trolejbusovej dopravy na tratiach ktoré sú napájané z predmetných modernizovaných meniarní. -Potrebné stavebné úpravy vyvolané montážou novej technológie. -Pripojenie novej technológie na elektrické obvody jestvujúcej technológie. -Funkčné skúšky novej technológie a všetkých dotknutých elektrických obvodov. -Nastavenie nových dodaných ochrán. -Východiskové revízne správy. -Dokumentácia skutočného vyhotovenia. -Úradné skúšky
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Meniareň Februárová
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Februárová podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.=========================
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie:

Názov
Meniareň Krasňany
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Krasňany podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie:

Názov
Meniareň Záhumenice
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Záhumenice podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF.
Doplňujúce informácie:

Názov
Meniareň Dolné hony
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
45311000-0

45312311-0

45315400-2

45315700-5

45316000-5

45317200-4

45331210-1

45442100-8

50532400-7

71320000-7

71323100-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Predmet zákazky sa bude realizovať na mieste určenom obstarávateľskou organizáciou, ktoré sa bude nachádzať na území hlavného mesta SR Bratislavy.
Opis obstarávania:
Úspešný uchádzač sa zaväzuje zrealizovať príslušnú časť predmetu zákazky Meniareň Dolné hony podľa bodu II.1.4) tohto oznámenia v termínoch podľa schváleného harmonogramu postupného zhotovenia Diela, ktorý tvorí Prílohu 4 Zmluvy, pričom celé Dielo sa zaväzuje vykonať v lehote do 12 mesiacov odo dňa doručenia objednávky na základe uzatvorenej Zmluvy pre príslušnú časť predmetu zákazky. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe 2 SP. Predpokladaná dĺžka realizácie stavebných prác pre je 12 mesiacov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Zákazka bude spolufinancovaná z EŠIF
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 236-679638
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Meniareň Februárová:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-06-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

2:Meniareň Krasňany:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-06-15T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

Meniareň Záhumenice:3:Meniareň Záhumenice:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-06-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

4:Meniareň Dolné hony:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-06-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Súhlasíte s uverejnením: Áno
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/6484). Obstarávateľská organizácia neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči obstarávateľskej organizácii, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Obstarávateľská organizácia je oprávnená vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile obstarávateľskej organizácie na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Ďalšie podmienky obstarávateľskej organizácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 7. Obstarávateľská organizácia v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle §40 ods.6 písm. g) ZVO. 8. Obstarávateľská organizácia v zmysle § 56 ods. 12 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV