dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 04072023_Hornozemp.knižnica V.n/T_nabytok_vysl
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37781146
M. R. Štefánika 875/200, 09301 Vranov nad Topľou

Slovensko
Kontaktná osoba: Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kniznicavranov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39155000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom dodania je nábytok na mieru, ktorý je rozdelený do 2 logických celkov (vid bod II.1.6 - Informácie o častiach) : knižničné regály a stolový nábytok. Tovar požadujeme dodať ako nový, nepoužívaný, kompletne funkčný, výhradne z nových komponentov. Dodávka zahŕňa aj dopravu, montáž na mieste, likvidáciu obalov a odpadov, dane, poplatky, návody, certifikáty, záručné listy a ďalšiu potrebnú dokumentáciu. Z tohto dôvodu uchádzač zohľadní všetky náklady, spojené s dodávkou nábytku, v jednotkovej cene tovarov. Súčasťou súťažných podkladov je aj výkresová dokumentácia pre každý druh nábytku a pôdorys interiéru pre 1.NP a 1.PP (Príloha č.1 súťažných podkladov). Formulár na nacenenie vrátane opisu jednotlivých položiek je prílohu č.2 súťažných podkladov.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Knižničné regály
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
39151100-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Opis obstarávania:
Výkresová dokumentácia pre jednotlivé knižničné regály je súčasťou prílohy č.1 súťažných podkladov a položkovitý zoznam tovaru vrátane jeho opisu a počtu kusov je uvedený v prílohe č.2 súťažných podkladov. Uchádzač naceňuje prílohu č.2 s uvedením jednotkových cien v modrom stĺpci pre 1.časť predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Modernizácia a zvýšenie kvality služieb Hornozemplínskej knižnice vo Vranove nad Topľou
Doplňujúce informácie

Názov
Stolový nábytok
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
39120000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Hornozemplínska knižnica vo Vranove nad Topľou
Opis obstarávania:
Výkresová dokumentácia pre jednotlivé kusy stolového nábytku je súčasťou prílohy č.1 súťažných podkladov a položkovitý zoznam tovaru vrátane jeho opisu a počtu kusov je uvedený v prílohe č.2 súťažných podkladov. Uchádzač naceňuje prílohu č.2 s uvedením jednotkových cien v modrom stĺpci pre 2.časť predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Modernizácia a zvýšenie kvality služieb Hornozemplínskej knižnice vo Vranove nad Topľou
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 084-255164
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Knižničné regály:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 6
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 183 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Stolový nábytok:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 18 642,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Štatutárny zástupca verejného obstarávateľa pre účely vyhodnotenia splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk zriadil komisiu v zložení : Ing. arch. Michal Halahija predseda komisie, Ing. Rastislav Tapšák a Andrej Ferko členovia komisie.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV