dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ÚpIA-EL3/18-29/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Telefón: +421 960317630
Email: petra.katreniakova@mil.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.mosr.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470689
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/18-29/2023
Hlavný kód CPV
45216200-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je výstavba objektu metrológie v areáli 81. krídla Sliač, na parcelách číslo 727/1, 727/47, 727/48, 727/49 zapísaných na liste vlastníctva č. 1363 v k.ú. Sielnica. Pozemok je majetkovo a právne vysporiadaný vo vlastníctve SR a v správe Ministerstva obrany SR.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 342 087,40
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45421100-5

45262310-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Areál 81. krídla Sliač
Opis obstarávania:
Objekt metrológie bude umiestnený v areáli 81. krídla Sliač. Pozemok je rovinatý, v súčasnej dobe zastavaný troma prízemnými objektmi (garáže a sklady), ktoré sú v zlom technickom stave a bez využitia. Všetky tri objekty budú v rámci prípravných prác asanované. Na voľných plochách objektu sú väčšinou spevnené betónové plochy a v menšej časti trávnaté plochy. Z hľadiska stavebného riešenia sa jedná o prízemný objekt pôdorysného tvaru obdĺžnika. Nosná konštrukcia objektu je koncipovaná ako monolitický železobetónový skelet. Vodorovné konštrukcie tvoria monolitické, železobetónové, prevažne bezprievlakové dosky doplnené o železobetónové stužujúce prievlaky. Objekt bude zateplený kontaktným zatepľovacím systémom ETICS. Okná v obvodovej stene a átriu (okrem presklených stien v zasadačke) budú plastové s min. 5 komorovým profilom a izolačným trojksklom, vo vybraných častiach zvukovo izolačným. Objekt metrológie je riešený ako jedna prevádzka diferencovaná podľa jednotlivých vzájomne prepojených funkčných častí, a to: -administratívne priestory zahŕňajú vstupné zádverie/vestibul, recepciu, servisný vchod, kancelárie velenia, logistickej podpory a metrológov, konferenčnú miestnosť, technickú knižnicu, WC pre mužov a ženy, šatne so sprchami, dennú miestnosť a kuchynku, miestnosť pre dohľad nad kvalitou a prepojovacie chodby, -priestory kalibrácií a opráv C/R majú dve časti meranie elektrických veličín a meranie fyzikálnych veličín, -podporné priestory patrí sem čistiaca miestnosť, skladové priestory meradiel určených na kalibrovanie a už skalibrovaných meradiel, priestory na preberanie a odovzdávanie meradiel, -technologické priestory miestnosti pre technologické zariadenia klimatizácie, vykurovania, odvlhčovania, zvlhčovania a ventilácie, stabilné hasiace zariadenie, sklad dusíka a miestnosť s elektronikou.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 342 087,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Informácie týkajúce sa osobného postavenia sú uvedené v bode č. 1 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú uvedené v bode č. 2 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Informácie týkajúce sa technickej spôsobilosti sú uvedené v bode č. 3 oddielu A.2 súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené v profile verejného obstarávateľa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-08-08T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-01T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Celá komunikácia vo verejnom obstarávaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie (IS EVO), ktorého správcom je Úrad vlády Slovenskej republiky (ďalej len Úrad vlády SR) s využitím všetkých jeho funkcionalít. IS EVO je dostupný bezplatne na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. Ďalšie informácie sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 9. V prípade potreby môžu záujemcovia/uchádzači požiadať o technickú pomoc pri používaní IS EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo telefonicky na čísle: + 421 2 209 25 100. Obhliadka miesta plnenia predmetu zákazky je doporučená. Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 12. Verejný obstarávateľ vyžaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 ZVO. Zábezpeka je stanovená vo výške 50 000 EUR. Ďalšie podmienky týkajúce sa zábezpeky sú uvedené v oddiele A.1 súťažných podkladov bod 16. Verejný obstarávateľ sa rozhodol, že v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) ZVO vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk určených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a na základe pravidiel ich uplatnenia stanovených v oddiele A.3 súťažných podkladov (tzv. super reverz). Ďalšie informácie k podmienkam účasti: Ak bola hodnota stavebných prác vyjadrená v inej mene ako EUR, uchádzač prepočíta túto hodnotu na EUR kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) platným ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy. V prípade, ak v daný deň nebol stanovený kurz ECB, prepočítava sa hodnota na eurá kurzom ECB platným v najbližší nasledujúci deň ku dňu uzavretia predmetnej zmluvy, kedy bol tento kurz ECB stanovený. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zákazkou, ktorej realizácia presahuje stanovené referenčné obdobie, t. j. uskutočnenie stavebných prác začalo pred viac ako piatimi rokmi od vyhlásenia tohto verejného obstarávania alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname stavebných prác uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť plnenia, ktoré bolo poskytnuté v požadovanom referenčnom období. V prípade, ak uchádzač realizoval stavebné práce ako člen združenia alebo subdodávateľ, v zozname stavebných prác vyčísli iba finančný objem plnenia realizovaný nm samotným. Upozornenie: Verejný obstarávateľ je podľa § 40 ods. 5 písm. a) ZVO povinný pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zohľadniť referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môžu uchádzači predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Ďalšie podrobnosti týkajúce sa JED sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov. Ďalšie informácie k preukazovaniu splnenia podmienok účasti sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov. Skratkou "ZVO" sa rozumie zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Predmetné verejné obstarávanie nie je sociálne verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-07-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV