dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 72023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná odborná škola pedagogická, Bullova 2, Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30775361
Bullova 2, 84101 Bratislava - mestská časť Dúbravka

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná odborná škola pedagogická, Bullova 2, Bratislava
Telefón: +421 905803262
Email: eva.jichova@sospdg.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.psabuba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474359
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 72023
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je oprava zasadačky na 1.poschodí Strednej odbornej školy pedagogickej, Bratislava.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 16 979,26
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO" alebo "zákon"). Požaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti osobného postavenia, ktoré sa preukazujú podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f), resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o VO. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov. Z dôvodu použitia údajov vedených v informačných systémoch verejnej správy v súlade s § 32 ods.3 zákona o VO a použitia údajov vedených v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie a zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie nie je uchádzač (so sídlom v SR) povinný predkladať doklady preukazujúce splnenie podmienky osobného postavenia podľa §32 ods.1 písm. e) a f) zákona o VO. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z informačných systémov verejnej správy. Splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o VO bude overovaná verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie predmetných podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že verejný obstarávateľ bude mať pochybnosti o tom, že uchádzač spĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o VO, požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie týchto spochybnených podmienok účasti. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 117 ods. 5 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) tohto zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť a odborná spôsobilosť § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 34 ods. 1 písm. b) zákona - Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky s celkovým objemom uskutočnených prác v hodnote minimálne 15 000,00 ? bez DPH. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky Oprava zasadačky sa bude považovať skúsenosť s maľovaním, a zároveň opravou podláh, a zároveň elektromontážou. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doložené zoznamom referencií. Zoznam referencií musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: 1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania 2. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 3. zmluvnú cenu bez DPH, 4. zmluvnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, 5. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. § 34 ods. 1 písm. g) zákona - Uchádzač predloží meno a odbornú kvalifikáciu stavbyvedúceho povereného realizáciou stavebných prác. Odbornú kvalifikáciu stavbyvedúceho uchádzač preukazuje oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúceho s autorizáciou na pozemné stavby podľa zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-20T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
OBHLIADKA MIESTA PLNENIA PREDMETU PONUKY A VYSVETĽOVANIE ZADÁVACÍCH PODMIENOK ZÁKAZKY 1Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča uskutočniť obhliadku miesta realizácie zo strany záujemcov, pričom na obhliadke bude záujemcom vizuálne umožnené osobne sa oboznámiť s konkrétnymi a špecifickými požiadavkami na realizáciu predmetu zákazky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia idú na ťarchu záujemcu. 2V záujme zachovania princípov transparentnosti a rovnakého zaobchádzania, záujemcom nebudú na obhliadke poskytované žiadne informácie zo strany verejného obstarávateľa. V prípade nejasností zadávacích podmienok zákazky umožňuje verejný obstarávateľ uchádzačovi predložiť žiadosť o vysvetlenie zadávacích podmienok zákazky prostredníctvom elektronickej komunikácie. 3Termín uskutočnenia obhliadky si záujemca dohodne s kontaktnou osobou: Mário Mikeš, +421 902 432 269. OBSAH PONUKY 1.Ponuka predložená uchádzačom bude obsahovať: vyplnené a podpísané Všeobecné informácie o uchádzačovi podľa Prílohy č.3 tejto výzvy vyplnené a podpísané vyhlásenia uchádzača podľa Prílohy č. 4 (4A) - Vyhlásenie uchádzača doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh na plnenie kritéria podľa Prílohy č. 5 tejto výzvy vyplnený a oprávnenou osobou podpísaný Návrh zmluvy podľa Prílohy č.2 týchto podmienok súťaže vrátane oceneného výkazu výmer, ktorý tvorí Prílohu č. 1, 2.Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov: Príloha č.4 (4B) - Čestné vyhlásenie o vytvorení skupiny dodávateľov, Príloha č.4 (4C) - plnomocenstvo, v ktorom uchádzač preukazuje splnomocnenie pre konanie v mene skupiny dodávateľov. 3.V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu Zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom Zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV