dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 67472/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Metropolitný inštitút Bratislavy, skrátene MIB
Vnútroštátne identifikačné číslo: 52324940
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Metropolitný inštitút Bratislavy, skrátene MIB
Telefón: +421 902461265
Email: simona.durbakova@bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 67472/2021
Hlavný kód CPV
71200000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Vypracovanie rôznych stupňov projektovej dokumentácie od architektonickej štúdie až po realizačný projekt, inžiniering, odborný autorský dohľad, vždy v rozsahu podľa konkrétneho jednotlivého zadania.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71300000-1

71240000-2

71242000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
Opis obstarávania:
Zákazka bude podľa charakteru činnosti zhotoviteľa predstavovať: - vypracovanie všetkých stupňov architektonického návrhu resp. projektovej dokumentácie; - výkon odborného autorského dohľadu pri realizácii stavby podľa projektovej dokumentácie; - zabezpečenie služieb tzv. profesistov (t. j. odborníkov pre jednotlivé oblasti, najmä (nie však výlučne) geodet, dendrológ, geológ, hydrológ, dopravný inžinier, projektant elektroinštalácie, vodoinštalácie a plynoinštalácie) tak, aby kompletné projektové dokumentácie spĺňali štandardy podľa zákona resp. podľa sadzobníka Unika; - vypracovanie výkazu výmer s rozpočtom použiteľným pre verejné obstarávanie; - zabezpečenie tzv. inžinieringu v priebehu celého procesu od začiatku vypracovania projektovej dokumentácie až po ukončenie realizácie stavby; inžiniering zahŕňa najmä komunikáciu a zastupovanie pred všetkými dotknutými osobami a orgánmi verejnej správy, ktoré svojou rozhodovacou a inou (stanoviská, posúdenie vplyvov a pod.) činnosťou zasahujú do vypracovania projektovej dokumentácie a získania priaznivého rozhodnutia v územnom a stavebnom konaní (najmä stavebné povolenie); - vypracovanie dokumentácie a zabezpečenie komunikácie a zastupovania pred príslušným orgánom v iných prípadoch, ktoré si to budú vyžadovať, napr. rozpracovanie architektonického návrhu do formy použiteľnej ako stavebný zámer verejnej práce podľa zákona č. 254/1998 Z. z. o verejných prácach v zn. n. p. Zákazka bude podľa predmetu jej riešenia predstavovať najmä: - návrhy pre novostavby, prestavby, prístavby, nadstavby rozličných bytových aj nebytových budov a iných nehnuteľností v podľa potrieb verejného obstarávateľa, - návrhy pre revitalizácie, úpravy a nové verejné priestranstvá námestia, chodníky, parky, aleje a iné.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Uznaná kvalita predošlých realizácií osôb určených na plnenie zmluvy:100:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 0
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 240-631609
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYZ-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 9
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 2
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 9
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Z-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Z-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Z-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Z-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

Z-45/22:Zabezpečenie služieb architektov a projektantov pre zadania stredného rozsahu (II):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2022-11-08T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 9
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 100 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ informuje, že Rámcová dohoda bola uzatvorená so šiestimi úspešnými uchádzačmi: 1. GUTGUT s.r.o., Ul. 29. augusta 2281/28, 811 09 Bratislava, IČO 35881241 2.skupina dodávateľov: CHYBIK+KRISTOF ASSOCIATED ARCHITECTS s.r.o., Dominikánské náměstí 656/2, 602 00 Brno Ateliér Partero s.r.o., Elgartova 381/11, Husovice, 614 00 Brno 3. A B.K.P.Š., spol. s r.o., Nobelova 34, 831 02 Bratislava 4. JRKVC s.r.o., Na Hrebienku 31, 811 02 Bratislava 5. Architektonické štúdio Atrium s.r.o., Mlynská 27, 040 01 Košice 6.skupina dodávateľov: Architekti Šebo Lichý s.r.o., Mickiewiczova 2246/9, 811 07 Bratislava EKOJET, s.r.o., Tehelná 19, 831 03 Bratislava Hodnota Rámcovej dohody je 1 000 000,00 eur bez DPH. Verejný obstarávateľ odoslal toto Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v rámci plnenia informačnej povinnosti v zmysle § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní za II kvartál roku 2023 (01.04.2023 - 30.06.2023) Ide o zmluvy (objednávky) uzavreté na základe rámcovej dohody.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV