dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MAGS OVO 60778/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Bez určenia postupu: Zmluvy na základe rámcovej dohody (§ 26 ods. 5)
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Hlavné mesto SR Bratislava
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481
Primaciálne námestie 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Hlavné mesto SR Bratislava
Telefón: +421 902461265
Email: simona.durbakova@bratislava.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.bratislava.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MAGS OVO 60778/2022
Hlavný kód CPV
79810000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je tlač informačných a prezenčných materiálov, vizuálov pre potreby hlavného mesta za účelom propagácie mesta a jeho partnerov, a informovanosti obyvateľov a návštevníkov Bratislavy. Bližšie informácie v prílohe č. 1 - Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
79820000-8

22100000-1

30195000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Magistrát hlavného mesta SR v Bratislave, Oddelenie komunikácie a marketingu, Primaciálne námestie č. 1, 814 99 Bratislava.
Opis obstarávania:
Citylight - náklad 60 ks, počet opakovaní 54x Citylightboard - náklad 8 ks, počet opakovaní 12x Reklamná plachta - náklad 5 ks, počet opakovaní 6x Reklamná plachta s okami 1 - náklad 1 ks, počet opakovaní 6x Reklamná plachta s okami 2 - náklad 3 ks, počet opakovaní 6x Poster 1 - náklad 10 ks, počet opakovaní 10x Poster 2 - náklad 10 ks, počet opakovaní 10x Plagát 1 - náklad 10 ks, počet opakovaní 12x Plagát 2 - náklad 50 ks, počet opakovaní 6x, náklad 60 ks, počet opakovaní 5x Plagát 3 - náklad 40 ks, počet opakovaní 6x Plagát 4 - náklad 10 ks, počet opakovaní 6x, náklad 50 ks, počet opakovaní 6x Plagát 5 - náklad 200 ks, počet opakovaní 5x, náklad 300 ks, počet opakovaní 5x, náklad 400 ks, počet opakovaní 2x Plagát 6 - náklad 300 ks, počet opakovaní 6x, náklad 400 ks, počet opakovaní 6x Plagát 7 - náklad 5000 ks, počet opakovaní 6x, náklad 500 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 1 - náklad 500 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 2 - náklad 500 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 3 - náklad 1000 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 4 - náklad 1500 ks, počet opakovaní 5x Brožúry 5 - náklad 400 ks, počet opakovaní 1x, náklad 1000 ks, počet opakovaní 1x Brožúry 6 - náklad 500 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 7 - náklad 500 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 8 - náklad 1000 ks, počet opakovaní 6x Brožúry 9 - náklad 1500 ks, počet opakovaní 5x Brožúry 10 - náklad 400 ks, počet opakovaní 1x Letáky Skladačky 1 - náklad 1000 ks, počet opakovaní 5x Letáky Skladačky 2 - náklad 1000 ks, počet opakovaní 5x Letáky Skladačky 3 - náklad 5000 ks, počet opakovaní 5x Letáky Skladačky 4 - náklad 5000 ks, počet opakovaní 2x Letáky Skladačky 5 - náklad 10 000 ks, počet opakovaní 1x Letáky Skladačky 6 - náklad 1500 ks, počet opakovaní 5x Vizitky - náklad 100 ks, počet opakovaní 300x Tričko - náklad 100 ks, 100 ks potlač Mikina - náklad 100 ks, 100 ks potlač Reflexná vesta - náklad 50 ks, 50 ks potlač -Magnetické fólie na automobily - počet opakovaní 5x Kovové odznaky 1 - náklad 500 ks, počet opakovaní 3x Kovové odznaky 2 - náklad 500 ks, počet opakovaní 3x Kovové odznaky 3 - náklad 500 ks, počet opakovaní 3x Bezlepidlové nálepky - náklad 300 ks, počet opakovaní 3x Polep skla - počet opakovaní 2x Výroba PVC (fréza a kašír) bez potlače (KOMATEX) - náklad 100ks/rok Výroba DiBond tabúľ (fréza a kašír) bez potlače - náklad 100ks/rok Výroba a polep fólie na PVC a dibond tabule spolu s prácou obojstranne bez laminácie - náklad 200ks/rok Výroba fólie a polep na kovovú tabuľu spolu s prácou obojstranne bez laminácie - náklad 300 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Prírodné, bio, etické a ekologické certifikáty:2:
Náklady/Cena: Cena
Cena
Relatívna váha: 98
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 020-057248
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYMAGTS2300088:Tlač informačných a prezenčných materiálov pre potreby hlavného mesta:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-04-20T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Nie
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 11 569,85
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ odoslal toto Oznámenie o výsledku verejného obstarávania v rámci plnenia informačnej povinnosti v zmysle § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní za II kvartál roku 2023 (01.04.2023 - 30.06.2023) Ide o zmluvy (objednávky) uzavreté na základe rámcovej dohody.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV