dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-1047
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Prešovský samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37870475
Námestie mieru 2, 08001 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Prešovský samosprávny kraj
Telefón: +421 517081321
Email: veronika.schlosserova@psk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vucpo.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/474512
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: ID-1047
Hlavný kód CPV
50110000-9
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom obstarávanie je komplexný servis motorových vozidiel vrátane garančného, záručného a pozáručného servisu služobných motorových vozidiel v správe Prešovského samosprávneho kraja vyšpecifikovaných v Prílohe č. 1 Zoznam motorových vozidiel. Súčasťou zákazky je aj poskytnutie súvisiaceho vybavenia a dodanie súvisiaceho materiálu potrebného pre opravy, údržbu a originálne náhradné diely pre továrenské značky motorových vozidiel značky Opel, Mazda, Škoda, Toyota, Volkswagen a Volvo.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 120 850,44
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Doklad o oprávnení poskytovať službu -výpis z obchodného registra (právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaný v obchodnom registri); výpis zo živnostenského registra (fyzická osoba podnikateľ, príspevková organizácia podnikateľ), resp. iný doklad o oprávnení poskytovať službu od hospodárskeho subjektu, ktorý je zapísaný v Registri právnických osôb a podnikateľov uchádzač nie je povinný predkladať tieto doklady, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedený ÚVO (ak je to uplatniteľné). Doklad preukazujúci, že uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu -uchádzač nie je povinný predkladať tento doklad, pretože verejný obstarávateľ na overenie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní využije verejne prístupný register hospodárskych subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní (register osôb so zákazom podľa § 183 ZVO, alebo Zoznam hospodárskych subjektov vedeným ÚVO (ak je to uplatniteľné). Doklad k § 40 ods. 6 písm. f) ZVO (verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak konflikt záujmov podľa § 23 nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami) -Uchádzač môže (nemusí) predložiť Čestné vyhlásenie ku konfliktu záujmov a k etickému kódexu uchádzača, vypracované podľa Prílohy č. 5 výzvy (povinné pre úspešného uchádzača) Čestné vyhlásenie musí byť podpísané podľa určenia uvedeného v rámci bodu IV.1) tejto výzvy.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: -Uchádzač preukáže, že je autorizovaným servisom príslušnej značky, -Personál servisu je vyškolený výrobcom vozidla, resp. importérom na výkon odborných prác, -Má prístup k online servisným manuálom s možnosťou online kódovania riadiacich jednotiek, -Uchádzač sa zaväzuje dodať a použiť nové nepoužité originálne náhradné diely resp. homologizované a výrobcom odporúčané, vrátane kvapalín, -Uchádzač sa zaväzuje zlikvidovať vymenený, opotrebovaný materiál podľa platných noriem o zaobchádzaní s odpadmi. -Uchádzač musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality, ktorý použije pri plnení zmluvy: Ako dôkaz zavedeného systému manažérstva kvality preukáže uchádzač platným dokladom: ISO EN 9001, ktorý je definovaný normou ISO 9001 alebo rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskeho spoločenstva na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, ktorý potvrdzuje, že uchádzač má vo svojej organizácii zavedený systém manažérstva kvality; obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
ISO 9001
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-07-24T00:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ postupuje pri zadávaní ZsNH podľa § 117 ZVO a podľa Smernice PSK o verejnom obstarávaní, pričom pre vyhodnocovanie predložených cenových ponúk v súvislosti s ich využitím na postup zadávania ZsNH a pre výber zmluvného partnera pre dodanie predmetu zákazky bude uplatňovať základné princípy verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ informuje uchádzačov, že bude vyhodnocovať splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritériá/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu tohto uchádzača, vyhodnotí sa následne splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Uvedené pravidlá nevylučujú, aby verejný obstarávateľ vyhodnotil splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti v prípade všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku. Uchádzačom, ktorí predložia svoje cenové ponuky, nevzniká žiadny nárok na uzavretie zmluvy, na úhradu nákladov, súvisiacich s prípravou a doručením cenovej ponuky. Uchádzačovi, ktorý bol identifikovaný ako úspešný, verejný obstarávateľ oznámi, že uspel. Neúspešným uchádzačom verejný obstarávateľ zašle informáciu o výsledku vyhodnotenia ponúk, s oznámením, že neuspeli a s uvedením dôvodu neúspešnosti. Výsledkom vyhodnotenia zákazky s nízkou hodnotou bude uzatvorenie zmluvy s úspešným uchádzačom. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore s predloženou ponukou ani s touto výzvou. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo: nevyužiť predložené cenové ponuky na určenie úspešného uchádzača, vylúčiť uchádzača z verejného obstarávania, ak nesplnil požadované podmienky účasti, alebo vylúčiť cenovú ponuku uchádzača, ak nesplní požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky alebo iným spôsobom bude cenová ponuka neprijateľná.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-07-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV