dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2022
PoUtStŠtPiSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 30/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VITALITA n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36084328
Lehnice 113 Array, 93037 Lehnice

Slovensko
Kontaktná osoba: VITALITA n.o.
Telefón: +421 904214255
Email: mscheberova@centrum.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vitalitalehnice.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/445631
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
33000000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodávka Špeciálneho zdravotníckeho materiálu a liekov pre Špecializovanú nemocnicu v odbore FBLR neurorehabilácia, Liečebňu - oddelenie dlhodobo chorých, Dom ošetrovateľskej starostlivosti a Liečebňu na Postcovidový syndrom
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 542 242,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
1.
Časť č.: Špeciálny zdravotnícky materiál
Dodatočné kódy CPV
33140000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, okres Dunajská Streda, Vitalita, n. o. Lehnice
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je zákazka na dodávku tovaru za účelom zásobovania špeciálnym zdravotníckym materiálom a to: Špecializovanej nemocnice v odbore FBLR neurorehabilitácia, Liečebne oddelenia dlhodobo chorých, Domu opatrovateľskej starostlivosti, Ambulancií všeobecného lekára, ambulancií fyziatrie, balneológie a liečebnej rehabilitácie, Liečebne Postcovidového syndrómu a to na určené miesto plnenia. Predmetom zákazky sú aj náklady na požadované balenie a dovoz tovaru na určené miesto. Požadovaná exspiračná doba Verejný obstarávateľ požaduje v jednotlivých častiach zákazky a uchádzač akceptuje požiadavku verejného obstarávateľa (kupujúceho) , že v prípade úspešnosti jeho ponuky bude dodávať verejnému obstarávateľovi (kupujúcemu) tovar s termínom použiteľnosti (exspirácie) zodpovedajúcim optimálnemu spotrebovaniu v zdravotníckej praxi, najneskôr ale: a)4 mesiace pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 6 mesiacov, b)9 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 12 mesiacov, c)14 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 18 mesiacov, d)18 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 24 mesiacov, e)18 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti 24 mesiacov a viac mesiacov. Výber predpokladaného požadovaného sortimentu špeciálneho zdravotníckeho materiálu je uvedený v technickej špecifikácii - Príloha "G" Rámcová dohoda sa uzavrie na objem dodávok 214 862 euro bez DPH
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
214 862,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
2
Časť č.: Lieky
Dodatočné kódy CPV
33600000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Trnavský samosprávny kraj, okres Dunajská Streda, Lehnuce, Vitalita, n.o.
Opis obstarávania:
Predmetom obstarávania je zákazka na dodávku tovaru za účelom zásobovania liekmi: Špecializovanej nemocnice v odbore FBLR neurorehabilitácia, Liečebne oddelenia dlhodobo chorých, Domu opatrovateľskej starostlivosti, Ambulancií všeobecného lekára, ambulancií fyziatrie, balneológie a liečebnej rehabilitácie, Liečebne Postcovidového syndrómu a to na určené miesto plnenia. Predmetom zákazky sú aj náklady na požadované balenie a dovoz tovaru na určené miesto. Požadovaná exspiračná doba Verejný obstarávateľ požaduje v jednotlivých častiach zákazky a uchádzač akceptuje požiadavku verejného obstarávateľa (kupujúceho) , že v prípade úspešnosti jeho ponuky bude dodávať verejnému obstarávateľovi (kupujúcemu) tovar s termínom použiteľnosti (exspirácie) zodpovedajúcim optimálnemu spotrebovaniu v zdravotníckej praxi, najneskôr ale: a)4 mesiace pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 6 mesiacov, b)9 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 12 mesiacov, c)14 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 18 mesiacov, d)18 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti maximálne 24 mesiacov, e)18 mesiacov pred koncom doby použiteľnosti pri tovare s dobou použiteľnosti 24 mesiacov a viac mesiacov. Výber predpokladaných požadovaných liekov je uvedený v technickej špecifikácii - Príloha "G" Rámcová dohoda sa uzavrie na objem dodávok 327 380 euro bez DPH
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Cena nie je jediným kritériom výberu a všetky kritériá sú uvedené len v súťažných podkladoch
Odhadovaná hodnota
327 380,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: nepožadujú sa
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Tohoto obstarávania, v časti II Lieky sa môžu zúčastniť len také subjekty, ktoré disponukú povolením vydaným samosprávnym krajom na poskytovanie lekárenskej starostlivosti. Originál alebo overená fotokópia povolenia vydaného samosprávnym krajom na poskytovanie lekárenskej starostlivosti vo verejnej lekárni Povolenie podľa bodu 2. 3 sa vyžaduje z dôvodu, že objednávateľ nemá zriadenú nemocničnú lekáreň, vo väzbe na príslušný právny predpis, ktorý neumožňuje odoberať lieky priamo od distribučných spoločností Originál alebo overenú fotokópiu povolenia na manipuláciu s omamnými a psychotropnými látkami s prekurzormi Čestné vyhlásenie, že dodávateľ zabezpečí dodanie individuálne pripravovaných liečiv a to podľa potreby a špecifikácie objednávateľa z dostupných liečiv Čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané výrobky uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú certifikované alebo majú pridelené ŠUKL kód
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2022-09-09T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie a) nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávaním inovácií, je obstarávaním zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2022-08-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV