dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 01
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálna poisťovňa, ústredie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30807484
29. augusta 8 a 10, 81363 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálna poisťovňa, ústredie
Telefón: +421 2906171034
Email: peter.ivan@socpoist.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.socpoist.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72400000-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: pracoviská Sociálnej poisťovne na území SR
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických komunikačných služieb a verejnej elektronickej komunikačnej siete. Služby slúžia za účelom realizácie a využívania virtuálnej privátnej siete VPN a dátového prepojenia pracoviska Sociálnej poisťovne a jej zmluvných partnerov. Dátové pripojenie je určené na vzájomnú komunikáciu medzi pracoviskami a na komunikáciu týchto pracovísk v sieti Internet. Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj počas pandémie COVID-19 plnenie úloh štátnej politiky v oblasti sociálnych vecí, ktoré sa v období mimo vyhlásenej mimoriadnej situácie a núdzového stavu nerealizujú. Sociálna poisťovňa okrem iných úloh zabezpečuje v dôsledku COVID-19 v oblasti sociálnych vecí nasledovné zverené úlohy: IS NP a LPČ: - integrácia IS NP a LPČ na ASSR pre elektronický formulár žiadosť o pandemické nemocenské IS JVP: - predĺžené podporné obdobie - zavedenie evidencie Pandemickej OČR a PN - rozšírenie riešenia Knižnica metodických usmernení a dokumentov - formulár MS - úprava výstupu z IS JVP IS PvNGP: - štvrté predĺženie podporného obdobia v nezamestnanosti pre poberateľov dávky v nezamestnanosti, ktorým uplynulo podporné obdobie počas krízovej situácie spojenej s pandémiou COVID-19 IS DAUP: - aplikácia legislatívnej zmeny, vyplývajúcej zo zákona č. 330/2020 Z. z. - úpravy IS DAUP v súvislosti s odškodňovaním zamestnancov, ktorí boli DPN z dôvodu potvrdenej diagnózy COVID-19 IS ASSR: - príprava elektronických formulárov ePN Žiadosť o pandemické nemocenské Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj stabilizáciu vyššie uvedených systémov, ktoré sú vo verejnom záujme pre spoločnosť nevyhnutné.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 12
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 005-008380
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Systém poskytovania komplexných komunikačných služieb virtuálnej privátnej siete
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-12-17T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 378 573,44
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72400000-4
Dodatočné kódy CPV
64200000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: pracoviská Sociálnej poisťovne na území SR
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie elektronických komunikačných služieb a verejnej elektronickej komunikačnej siete. Služby slúžia za účelom realizácie a využívania virtuálnej privátnej siete VPN a dátového prepojenia pracoviska Sociálnej poisťovne a jej zmluvných partnerov. Dátové pripojenie je určené na vzájomnú komunikáciu medzi pracoviskami a na komunikáciu týchto pracovísk v sieti Internet. Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj počas pandémie COVID-19 plnenie úloh štátnej politiky v oblasti sociálnych vecí, ktoré sa v období mimo vyhlásenej mimoriadnej situácie a núdzového stavu nerealizujú. Sociálna poisťovňa okrem iných úloh zabezpečuje v dôsledku COVID-19 v oblasti sociálnych vecí nasledovné zverené úlohy: IS NP a LPČ: - integrácia IS NP a LPČ na ASSR pre elektronický formulár žiadosť o pandemické nemocenské IS JVP: - predĺžené podporné obdobie - zavedenie evidencie Pandemickej OČR a PN - rozšírenie riešenia Knižnica metodických usmernení a dokumentov - formulár MS - úprava výstupu z IS JVP IS PvNGP: - štvrté predĺženie podporného obdobia v nezamestnanosti pre poberateľov dávky v nezamestnanosti, ktorým uplynulo podporné obdobie počas krízovej situácie spojenej s pandémiou COVID-19 IS DAUP: - aplikácia legislatívnej zmeny, vyplývajúcej zo zákona č. 330/2020 Z. z. - úpravy IS DAUP v súvislosti s odškodňovaním zamestnancov, ktorí boli DPN z dôvodu potvrdenej diagnózy COVID-19 IS ASSR: - príprava elektronických formulárov ePN Žiadosť o pandemické nemocenské Plnenie predmetu zákazky zabezpečuje okrem iného aj stabilizáciu vyššie uvedených systémov, ktoré sú vo verejnom záujme pre spoločnosť nevyhnutné.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 22
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 2 527 384,64
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Upravila sa (i) celková maximálna cena za predmet Zmluvy na 2 527 384,64 EUR bez DPH a (ii) dĺžka trvania zmluvy na 22 mesiacov.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 952 979,04
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 2 527 384,64
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV