dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 93/2022
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Telefón: +421 220292986
Email: hrehorcak.juraj@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Služby železničnej dopravy
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 93/2022
Hlavný kód CPV
90900000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky s názvom "Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky" je poskytovanie (vykonávanie) paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania a poskytovanie (vykonávanie) nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a v termínoch uvedených v rámcovej dohode a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže, všetko v objektoch v správe obstarávateľa, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky - Časť 1 - Oblasť Trnava
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90911200-8

90919100-3

90919200-4

90921000-9

90911300-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty v správe obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky" je poskytovanie (vykonávanie) paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania a poskytovanie (vykonávanie) nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a v termínoch uvedených v rámcovej dohode a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže, všetko v objektoch v správe obstarávateľa, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov. Paušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v pravidelných intervaloch, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania. Pre účely vykonávania paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností sa objekty obstarávateľa delia na sedem (7) kategórií priestorov (Kancelárie; Spoločné priestory vnútorné / vonkajšie; Sociálne zázemie; Stravovanie; Technické priestory; Ubytovanie; Detské kútiky) a päť (5) štandardov upratovania (Administratíva; Prevádzka; Cestujúca verejnosť 1; Cestujúca verejnosť 2; Cestujúca verejnosť 2 + 1). Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sú také upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti, ktoré z hľadiska rozsahu a periodicity nie je účelné zahrnúť do paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností a ktorých frekvenciu a potrebu vykonania nie je možné vopred predvídať, napr. v prípade vandalizmu, mimoriadnej udalosti alebo aj po stavebných úpravách priestorov. Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v nepravidelných intervaloch, v mieste, rozsahu a čase uvedenom v jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda ako výsledok tejto verejnej súťaže sa uzatvorí na obdobie dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača opciu na predĺženie doby platnosti rámcovej dohody, a to o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. V prípade, ak sa obstarávateľ rozhodne uplatniť právo opcie, je povinný aspoň jeden (1) kalendárny mesiac pred uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zaslať úspešnému uchádzačovi písomné oznámenie o uplatnení si práva opcie, inak rámcová dohoda uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zanikne. Opcia nadobudne účinnosť dňom doručenia písomného oznámenia o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi. Nadobudnutím účinnosti opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov, čo znamená, že platnosť a účinnosť rámcovej dohody zanikne uplynutím tridsaťšesť (36) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, ak nezanikne skôr z dôvodu vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody. Uplatnením práva opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje za tých istých podmienok, za akých bola dojednaná pôvodne, vrátane podmienok cenových. Maximálny finančný limit rámcovej dohody sa navýši o alikvotnú čiastku, ktorá bude stanovená nasledovne: (12 * celková cena za vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností v rozsahu stanovenom v štandardoch upratovania, za jeden (1) kalendárny mesiac, platná v kalendárnom mesiaci predchádzajúcom mesiacu, v ktorom došlo k uplatneniu práva opcie) + (0,5 * celková cena za predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov) Predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov sa navýši o alikvotný objem pripadajúci na dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zmluvné strany v lehote do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia obstarávateľa o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi potvrdia predĺženie doby platnosti rámcovej dohody a navýšenie maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, dodatkom k rámcovej dohode. Ďalšie podmienky uplatnenia si práva opcie zo strany obstarávateľa sú špecifikované v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky - Časť 2 - Oblasť Žilina
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90911200-8

90911300-9

90919100-3

90919200-4

90921000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty v správe obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky" je poskytovanie (vykonávanie) paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania a poskytovanie (vykonávanie) nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a v termínoch uvedených v rámcovej dohode a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže, všetko v objektoch v správe obstarávateľa, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov. Paušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v pravidelných intervaloch, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania. Pre účely vykonávania paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností sa objekty obstarávateľa delia na sedem (7) kategórií priestorov (Kancelárie; Spoločné priestory vnútorné / vonkajšie; Sociálne zázemie; Stravovanie; Technické priestory; Ubytovanie; Detské kútiky) a päť (5) štandardov upratovania (Administratíva; Prevádzka; Cestujúca verejnosť 1; Cestujúca verejnosť 2; Cestujúca verejnosť 2 + 1). Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sú také upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti, ktoré z hľadiska rozsahu a periodicity nie je účelné zahrnúť do paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností a ktorých frekvenciu a potrebu vykonania nie je možné vopred predvídať, napr. v prípade vandalizmu, mimoriadnej udalosti alebo aj po stavebných úpravách priestorov. Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v nepravidelných intervaloch, v mieste, rozsahu a čase uvedenom v jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda ako výsledok tejto verejnej súťaže sa uzatvorí na obdobie dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača opciu na predĺženie doby platnosti rámcovej dohody, a to o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. V prípade, ak sa obstarávateľ rozhodne uplatniť právo opcie, je povinný aspoň jeden (1) kalendárny mesiac pred uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zaslať úspešnému uchádzačovi písomné oznámenie o uplatnení si práva opcie, inak rámcová dohoda uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zanikne. Opcia nadobudne účinnosť dňom doručenia písomného oznámenia o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi. Nadobudnutím účinnosti opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov, čo znamená, že platnosť a účinnosť rámcovej dohody zanikne uplynutím tridsaťšesť (36) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, ak nezanikne skôr z dôvodu vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody. Uplatnením práva opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje za tých istých podmienok, za akých bola dojednaná pôvodne, vrátane podmienok cenových. Maximálny finančný limit rámcovej dohody sa navýši o alikvotnú čiastku, ktorá bude stanovená nasledovne: (12 * celková cena za vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností v rozsahu stanovenom v štandardoch upratovania, za jeden (1) kalendárny mesiac, platná v kalendárnom mesiaci predchádzajúcom mesiacu, v ktorom došlo k uplatneniu práva opcie) + (0,5 * celková cena za predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov) Predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov sa navýši o alikvotný objem pripadajúci na dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zmluvné strany v lehote do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia obstarávateľa o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi potvrdia predĺženie doby platnosti rámcovej dohody a navýšenie maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, dodatkom k rámcovej dohode. Ďalšie podmienky uplatnenia si práva opcie zo strany obstarávateľa sú špecifikované v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky - Časť 3 - Oblasť Zvolen
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90911200-8

90911300-9

90919100-3

90919200-4

90921000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK02:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty v správe obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky" je poskytovanie (vykonávanie) paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania a poskytovanie (vykonávanie) nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a v termínoch uvedených v rámcovej dohode a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže, všetko v objektoch v správe obstarávateľa, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov. Paušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v pravidelných intervaloch, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania. Pre účely vykonávania paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností sa objekty obstarávateľa delia na sedem (7) kategórií priestorov (Kancelárie; Spoločné priestory vnútorné / vonkajšie; Sociálne zázemie; Stravovanie; Technické priestory; Ubytovanie; Detské kútiky) a päť (5) štandardov upratovania (Administratíva; Prevádzka; Cestujúca verejnosť 1; Cestujúca verejnosť 2; Cestujúca verejnosť 2 + 1). Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sú také upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti, ktoré z hľadiska rozsahu a periodicity nie je účelné zahrnúť do paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností a ktorých frekvenciu a potrebu vykonania nie je možné vopred predvídať, napr. v prípade vandalizmu, mimoriadnej udalosti alebo aj po stavebných úpravách priestorov. Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v nepravidelných intervaloch, v mieste, rozsahu a čase uvedenom v jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda ako výsledok tejto verejnej súťaže sa uzatvorí na obdobie dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača opciu na predĺženie doby platnosti rámcovej dohody, a to o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. V prípade, ak sa obstarávateľ rozhodne uplatniť právo opcie, je povinný aspoň jeden (1) kalendárny mesiac pred uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zaslať úspešnému uchádzačovi písomné oznámenie o uplatnení si práva opcie, inak rámcová dohoda uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zanikne. Opcia nadobudne účinnosť dňom doručenia písomného oznámenia o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi. Nadobudnutím účinnosti opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov, čo znamená, že platnosť a účinnosť rámcovej dohody zanikne uplynutím tridsaťšesť (36) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, ak nezanikne skôr z dôvodu vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody. Uplatnením práva opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje za tých istých podmienok, za akých bola dojednaná pôvodne, vrátane podmienok cenových. Maximálny finančný limit rámcovej dohody sa navýši o alikvotnú čiastku, ktorá bude stanovená nasledovne: (12 * celková cena za vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností v rozsahu stanovenom v štandardoch upratovania, za jeden (1) kalendárny mesiac, platná v kalendárnom mesiaci predchádzajúcom mesiacu, v ktorom došlo k uplatneniu práva opcie) + (0,5 * celková cena za predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov) Predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov sa navýši o alikvotný objem pripadajúci na dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zmluvné strany v lehote do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia obstarávateľa o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi potvrdia predĺženie doby platnosti rámcovej dohody a navýšenie maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, dodatkom k rámcovej dohode. Ďalšie podmienky uplatnenia si práva opcie zo strany obstarávateľa sú špecifikované v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky - Časť 4 - Oblasť Košice
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
90910000-9

90911200-8

90911300-9

90919100-3

90919200-4

90921000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK04:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty v správe obstarávateľa, bližšie špecifikované v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky s názvom "Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky" je poskytovanie (vykonávanie) paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania a poskytovanie (vykonávanie) nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, v rozsahu a v termínoch uvedených v rámcovej dohode a jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže, všetko v objektoch v správe obstarávateľa, bližšie špecifikovaných v Prílohe č. 10 - Výkaz výmer súťažných podkladov. Paušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v pravidelných intervaloch, v rozsahu a periodicite uvedenom v štandardoch upratovania. Pre účely vykonávania paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností sa objekty obstarávateľa delia na sedem (7) kategórií priestorov (Kancelárie; Spoločné priestory vnútorné / vonkajšie; Sociálne zázemie; Stravovanie; Technické priestory; Ubytovanie; Detské kútiky) a päť (5) štandardov upratovania (Administratíva; Prevádzka; Cestujúca verejnosť 1; Cestujúca verejnosť 2; Cestujúca verejnosť 2 + 1). Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sú také upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti, ktoré z hľadiska rozsahu a periodicity nie je účelné zahrnúť do paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností a ktorých frekvenciu a potrebu vykonania nie je možné vopred predvídať, napr. v prípade vandalizmu, mimoriadnej udalosti alebo aj po stavebných úpravách priestorov. Nepaušálne upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti sa vykonávajú v nepravidelných intervaloch, v mieste, rozsahu a čase uvedenom v jednotlivých písomných objednávkach obstarávateľa vystavených na základe rámcovej dohody uzatvorenej na základe výsledku tejto verejnej súťaže. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Áno
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Rámcová dohoda ako výsledok tejto verejnej súťaže sa uzatvorí na obdobie dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si u úspešného uchádzača opciu na predĺženie doby platnosti rámcovej dohody, a to o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. V prípade, ak sa obstarávateľ rozhodne uplatniť právo opcie, je povinný aspoň jeden (1) kalendárny mesiac pred uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zaslať úspešnému uchádzačovi písomné oznámenie o uplatnení si práva opcie, inak rámcová dohoda uplynutím doby platnosti rámcovej dohody zanikne. Opcia nadobudne účinnosť dňom doručenia písomného oznámenia o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi. Nadobudnutím účinnosti opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje o dvanásť (12) kalendárnych mesiacov, čo znamená, že platnosť a účinnosť rámcovej dohody zanikne uplynutím tridsaťšesť (36) kalendárnych mesiacov odo dňa začatia poskytovania predmetu zákazky na základe prvej objednávky vystavenej obstarávateľom na základe rámcovej dohody, ak nezanikne skôr z dôvodu vyčerpania maximálneho finančného limitu rámcovej dohody. Uplatnením práva opcie sa doba platnosti rámcovej dohody predlžuje za tých istých podmienok, za akých bola dojednaná pôvodne, vrátane podmienok cenových. Maximálny finančný limit rámcovej dohody sa navýši o alikvotnú čiastku, ktorá bude stanovená nasledovne: (12 * celková cena za vykonávanie paušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností v rozsahu stanovenom v štandardoch upratovania, za jeden (1) kalendárny mesiac, platná v kalendárnom mesiaci predchádzajúcom mesiacu, v ktorom došlo k uplatneniu práva opcie) + (0,5 * celková cena za predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností, za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov) Predpokladaný počet čerpania m2 vykonávania nepaušálnych upratovacích, čistiacich a dezinfekčných činností za dvadsaťštyri (24) kalendárnych mesiacov sa navýši o alikvotný objem pripadajúci na dvanásť (12) kalendárnych mesiacov. Zmluvné strany v lehote do tridsať (30) kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia obstarávateľa o uplatnení si práva opcie úspešnému uchádzačovi potvrdia predĺženie doby platnosti rámcovej dohody a navýšenie maximálneho finančného limitu rámcovej dohody, dodatkom k rámcovej dohode. Ďalšie podmienky uplatnenia si práva opcie zo strany obstarávateľa sú špecifikované v Kapitole B.3 Obchodné podmienky poskytovania predmetu zákazky súťažných podkladov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2022/S 065-172660
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme pravidelného informatívneho oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY4:Upratovacie, čistiace a dezinfekčné činnosti v objektoch Železníc Slovenskej republiky - Časť 4 - Oblasť Košice:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzavretia zmluvy
2023-05-25T00:00:00
Informácie o ponukách
Áno
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o subdodávkach
Cena vyplatená za výhodné nákupy
Hodnota bez DPH:

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV