dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: ID-0169
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 914141170
Email: ivana.kredatusova@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ID-0169
Hlavný kód CPV
50400000-9
Druh zákazky
OPIS
Názov
Servis pre infraštruktúru pre laboratórium COVID vrátane náhradných dielov - Systém zmiešavania O2 a He Messer - CENTROX - výrobca AIRSEP a MESSER
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
50400000-9

50421000-2

50433000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej fyziológie UPJŠ LF, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom tretej časti je poskytovanie pravidelných servisných kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok, operatívneho servisu na výskumnej infraštruktúre projektu IPMVDCOV laboratória COVID. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a inštalácia originálnych náhradných dielov k prístrojom, a to v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradných dielov prístroja - Systém zmiešavania O2 a He Messer - CENTROX - výrobca AIRSEP a MESSER. Súčasťou plnenia predmetu tejto časti je doprava na miesto poskytnutia služby. Špecifikácia a rozsah požadovaného predmetu zákazky je definovaná v Prílohe č. 1 - Technická špecifikácia predmetu zákazky pre 3. časť, k súťažným podkladom.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 10
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: názov projektu: Návrh a implementácia pokročilých metód ventilačnej liečby a diagnostiky vírusových pneumónií vrátane Covid-19 s možnosťou ich rýchleho osvojenia kód ITMS2014+:313011ASX1 operačný program: Integrovaná infraštruktúra, programové obdobie 2014 - 2020 číslo Zmluvy o poskytnutí NFP:083/2021/OPII/V
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 096-299834
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 457918
Časť č.: 3
Názov: Servis pre infraštruktúru pre laboratórium COVID vrátane náhradných dielov - Systém zmiešavania O2 a He Messer - CENTROX - výrobca AIRSEP a MESSER
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2023-04-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 20 082,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
50400000-9
Dodatočné kódy CPV
50400000-9

50421000-2

50433000-9

60000000-8

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Lekárska fakulta, Ústav lekárskej fyziológie UPJŠ LF, Trieda SNP 1, 040 11 Košice
Opis obstarávania:
Predmetom tretej časti je poskytovanie pravidelných servisných kontrol, odborných prehliadok a odborných skúšok, operatívneho servisu na výskumnej infraštruktúre projektu IPMVDCOV laboratória COVID. Súčasťou predmetu zákazky je aj dodanie a inštalácia originálnych náhradných dielov k prístrojom, a to v prípade, ak bude diagnostikou prístroja zistená potreba výmeny náhradných dielov prístroja - Systém zmiešavania O2 a He Messer - CENTROX - výrobca AIRSEP a MESSER. Súčasťou plnenia predmetu tejto časti je doprava na miesto poskytnutia služby. Špecifikácia a rozsah požadovaného predmetu zákazky je definovaná v Prílohe č. 1 - Technická špecifikácia predmetu zákazky pre 3. časť, k súťažným podkladom.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
Trvanie v dňoch: 10
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 20 082,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Do Rámcovej zmluvy sa dopĺňa informácia, že plnenie poskytované podľa tejto rámcovej dohody sa poskytuje za predpokladu, že objednávateľom požadované služby nie sú zahrnuté v Kúpnej zmluve č. 23012022/To- Výskumná infraštruktúra pre projekt COVID laboratórium projektu IPMVDCov, časť č. 2: Infraštruktúra pre laboratórium COVID, zo dňa 07.07.2022, ev. č. UPJŠ - 335/2022. Súčasne sa príloha č. 1 k Rámcovej zmluvy nahrádza Prílohou č. 1A, z dôvodu odstraňovania administratívnej chyby v písaní.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 20 082,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 20 082,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV