dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: CS 6426/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Ružinov
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00603155
Mierová 21, 82705 Bratislava - mestská časť Ružinov

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Ružinov
Telefón: +421 248284405
Email: beata.simorova@ruzinov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ruzinov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: CS 6426/2023
Hlavný kód CPV
34992200-9
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie, montáž, demontáž a oprava zvislého a vodorovného dopravného značenia a dopravných zariadení, v rozsahu špecifikovanom verejným obstarávateľom počas plnenia zákazky a v súlade s technickou špecifikáciou, ktorá je obsiahnutá v Prílohe č. 8 Výkaz výmer Súťažných podkladov a v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
34996000-5

45233290-8

45233292-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mestská časť Bratislava-Ružinov - územný obvod verejného obstarávateľa a ohraničené katastrálnymi územiami Ružinov, Trnávka a Nivy.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie, montáž, demontáž a oprava zvislého a vodorovného dopravného značenia a dopravných zariadení, v rozsahu špecifikovanom verejným obstarávateľom počas plnenia zákazky a v súlade s technickou špecifikáciou, ktorá je obsiahnutá v Prílohe č. 8 Výkaz výmer Súťažných podkladov a v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že predmet vykoná v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, príslušnými rozhodnutiami orgánov verejnej moci a technickými normami, ktoré sa na vykonávanie predmetu zákazky vzťahujú. Miesto vykonania predmetu bude verejný obstarávateľ určovať v jednotlivých samostatných písomných objednávkach. Vo všeobecnosti je však miesto vykonania určené územným obvodom verejného obstarávateľa a ohraničené katastrálnymi územiami Ružinov, Trnávka a Nivy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: V predpokladanej hodnote zákazky je zahrnutá aj hodnota všetkých opcií v súlade s § 6 zákona o verejnom obstarávaní, pri ktorých je možné vopred stanoviť predpokladanú hodnotu zákazky. Predpokladaná hodnota zákazky bez opcie je 200 000 EUR bez DPH. Doba trvania rámcovej zmluvy bez opcie je 24 mesiacov. V prípade uplatnenia opcie je doba trvania rámcovej zmluvy 48 mesiacov.
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 056-166503
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYDodanie, montáž, demontáž a oprava dopravného značenia a dopravných zariadení:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-05-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 7
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 400 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V predpokladanej hodnote zákazky 400 000 EUR bez DPH je zahrnutá aj hodnota všetkých opcií v súlade s § 6 zákona. Predpokladaná hodnota zákazky bez opcie je 200 000 EUR bez DPH 2. Hodnota zákazky - Do vyčerpania finančného limitu 400 000 EUR bez DPH (ak nepríde k uplatneniu opcie, potom do vyčerpania finančného limitu 200 000 EUR bez DPH) Uchádzač predložil najnižší súčet jednotkových cien za predmet zákazky podľa Prílohy č. 8 Výkaz výmer súťažných podkladov: 2 188,60 EUR bez DPH
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV