dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11/ZsNH/2023
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50349287
Pribinova 4195/25, 81109 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Telefón: +421 220928324
Email: robert.angyal@mirri.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.vicepremier.gov.sk/index.html
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/463620
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 11/ZsNH/2023
Hlavný kód CPV
72267100-0
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je obstaranie služieb prevádzky cloudovej služby, podpory a údržby licencií na modelovací nástroj Bizzdesign Horizzon (verzia Design, časť Enterprise Studio client), ročných SaaS Bizzdesign Horizzon (verzia Consume) licencií a repozitárový a licenčný server BiZZdesign Horizzon Server, ktoré sú používané na modelovanie a správu enterprise architektúry verejnej správy.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 95 541,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. byť oprávnený poskytovať služby v oblasti predmetu zákazky. Pre účely splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia uchádzač nepredkladá doklad o oprávnení poskytovať službu (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra), uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ z informačného systému verejnej správy. Uvedené platí pre subjekty taxatívne vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V ostatných prípadoch je uchádzač naďalej povinný predložiť doklad preukazujúci splnenie podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia (napríklad výpis z obchodného registra alebo živnostenského registra). Ak uchádzač nesplní požiadavku podľa tohto bodu výzvy na predkladanie ponúk, bude vyzvaný na vysvetlenie alebo doplnenie dokladov. Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní, t. j. nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (uvedenú skutočnosť overí verejný obstarávateľ). Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní (konflikt záujmov, ktorý nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami)
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Ponuka musí obsahovať: 1.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle bodu III.1) tejto výzvy, ak je to relevantné, 2.Príloha č. 2 - Návrh na plnenie kritéria určeného verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk, doplnený a podpísaný štatutárom alebo osobou oprávnenou konať v záväzkových vzťahoch na základe platného splnomocnenia (scan originálu alebo úradne overenej kópie ak nie je uvedené inak), 3. Zmluvu o poskytovaní cloudových služieb podpísanú štatutárom uchádzača alebo ním poverenou osobou.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Obdobie poskytovania podpory a údržby Bizzdesign Horizzon Design, Consume a Server licencií bude na dobu určitú od 1.09.2023 do 31.08.2024. Fakturácia za služby podpory bude vystavovaná štvrťročne. Komunikácia v rámci zákazky sa uskutočňuje prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Záujemca môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie tejto Výzvy prostredníctvom systému EVO. Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Jazyk, v ktorom možno predložiť ponuky: štátny jazyk, t. j. slovenský jazyk alebo český jazyk. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. Ponuky sa predkladajú výlučne elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy EVO. Ponuku žiadame predložiť prostredníctvom dokladov, ktorými uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti v zmysle III.1.1) ak je to relevantné, doplnenej prílohy Podrobný opis predmetu zákazky (uchádzač vyplní časti tabuľky, ktoré sú podfarbené žltou farbou) a doplnenej a oprávnenou osobou podpísanej prílohy Návrh na plnenie kritéria. Súčasťou ponukovej ceny za poskytnutie služby musia byť všetky náklady na predmet zákazky, ako aj náklady, ktoré vzniknú uchádzačovi pri plnení predmetu zmluvy. Navrhovaná cena bude určená ako cena maximálna. Všetky navrhované ceny uvádza uchádzač zaokrúhlene na maximálne dve desatinné miesta. V prípade, že uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie verejnému obstarávateľovi túto skutočnosť. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak ponuka uchádzača nebude obsahovať všetky náležitosti podľa tejto výzvy, uchádzač bude požiadaný o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle informáciu o vyhodnotení ponúk. Predmet zákazky sa zrealizuje na základe uzatvorenia zmluvy o poskytovaní služieb podľa ustanovenia § 269 ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov. Nejde o zelené, sociálne verejné obstarávanie ani o obstarávanie inovácií.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV