dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 126/2023
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Parchovany
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00331813
Hlavná 470, 07662 Parchovany

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Parchovany
Telefón: +421 948700620
Email: imrich.vozar@elauk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://filip2014.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Regionálny alebo miestny orgán
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Iné (uveďte)
Iná činnosť: Verejná správa
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 126/2023
Hlavný kód CPV
45233253-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmet zákazky s názvom Zvýšenie kvality a bezpečnosti verejných priestranstiev Parchovany Staničná je stavba, ktorá sa bude realizovať ako rekonštrukcia + novo navrhované úseky chodníka čím sa vytvorí ucelený priebežný komunikačný priestor pre bezpečnú premávku obyvateľov obce do centra obce - žiakov do školy , nákupnému centru , obecnému úradu atď. Navrhované riešenie zahŕňa odvedenie dažďových vôd so spevnenej plochy povrchovým krytým betónovým žľabom a vyrovnanie zásypom nebezpečného povrchového rigolu s celkovou úpravou . Stavba bude napojená aj komunikačne pomocou spevnenej plochy na existujúcu priľahlú cestnú sieť. Stavba sa bude realizovať na základe projektu, rozpočtu a výkazu výmer projekčnej kancelárie Tomax Ing. Jozef Varga
Informácie o častiach
OPIS
Názov
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Obec Parchovany, k.ú. Parchovany, p.č.8/3 a 8/4
Opis obstarávania
Plocha chodníka 602 m2 + 1232 m2 + 227m2 = 2061m2 Plocha nový chodník 447 m2 + 227m2 = 674 m2 Plocha rekonštrukcia chodníka = 1232 m2 + 78 m2 =1310m2 Plocha odvodňovacích žľabov 90,0m2 + 184,68m2 + 30,3m2 = 305m2 Zastavaná plocha celkom : 2366 m2
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Informácie o fondoch EÚ
NFP: 312061Y603:
Doplňujúce informácie
Uchádzač berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára zmluva, bude predmetom ex ante administratívnej finančnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu. Schválenie zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Výzva na predkladanie ponúk
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2023-06-02T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
Počet ponúk doručených od malých a stredných podnikov: 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 355 584,71
bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 288 414,26
bez DPH

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV