dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6131/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397687
Vazovova 5, 81243 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovenská technická univerzita v Bratislave - Rektorát
Telefón: +421 917669162 Fax: +421 257294326
Email: antonia.koprdova@stuba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.stuba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470582
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 6131/2023
Hlavný kód CPV
38652120-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Dodanie didaktickej techniky pre Stavebnú fakultu STU v Bratislave, videotechnika a audiotechnika (ozvučenie) vrátane inštalácie
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 94 390,17
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
38652120-7

45314300-4

32342300-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
STAVEBNÁ FAKULTA STU V BRATISLAVE, RADLINSKÉHO 11, 810 05 BRATISLAVA
Opis obstarávania:
Dodanie didaktickej techniky pre Stavebnú fakultu STU v Bratislave, videotechnika a audiotechnika (ozvučenie) vrátane inštalácie
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
94 390,17:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 313021X329
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona a preukázať osobné postavenie podľa § 32 ods. 2 resp. 4 a 5 zákona. Jej splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. Zapísanie v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, oprávňuje uchádzača preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 zákona zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nie je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, predkladá predmetné doklady v needitovateľnej forme vo formáte pdf resp. sken,podpísané elektronicky inštitúciou, ktorá potvrdenie vydala. Ak uchádzač predkladá JED, predkladá tento doklad v needitovateľnej forme vo formáte pdf. Verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 41 ods. 1 písm. b) zákona, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a aby u neho neexistovali dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8; zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ nebude postupovať v zmysle §32 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, nakoľko nie je orgánom verejnej moci a nie je tak oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Podľa §34 ods. 3 zákona uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. Verejný obstarávateľ za subdodávateľa považuje osobu podľa § 2 ods. 5 písm. e) ZVO a osobu podľa § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 za splnenia podmienky uvedenej v § 2 ods. 1 zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora v platnom znení. Subdodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, ak mu takúto povinnosť zákon ukladá. Povinnosť preukázania reálnej dispozície kapacitami tretej osoby počas celého trvania zmluvného vzťahu potom implikuje, že z tejto tretej osoby sa stane aj subdodávateľ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením zoznamu dodávok tovaru doplnený referenciami, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, potvrdzujúce dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorými preukáže, že za rozhodné obdobie dodal tovary v celkovej hodnote min. 66 000,00 ? bez DPH. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie splnenia požiadavky podľa §34 ods.1 písm. a) predložením zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, dokladom je referencia ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi predložiť referencie kumulatívne, pričom kumulatívna hodnota všetkých referencií za rozhodné obdobie nesmie byť nižšia ako 66 000,00 ? bez DPH za stanovené obdobie. Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie dodávok tovaru v hodnote stanovenej verejným obstarávateľom, pričom uvedená hodnota v EUR bez DPH je hodnotou minimálnou. Zo zoznamu dodávok tovaru predloženého uchádzačom, musia vyplývať vyššie uvedené požiadavky a to tak po formálnej ako aj obsahovej stránke (najmä: názov/obchodné meno, sídlo/miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy/plnenia - stručný opis predmetu plnenia, hodnotu tovaru v EUR bez DPH, skutočná lehota dodania, kontaktná osoba za odberateľa - meno, priezvisko, pozícia, aktuálne telefónne číslo, e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií). Verejný obstarávateľ bude zo zoznamu dodávok tovaru akceptovať len tie časti dodávok tovaru, ktoré boli dodané v tzv. rozhodnom období, tzn. tovary dodané za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Ak uchádzač splnenie tejto podmienky účasti preukazuje dodávkami tovarov, ktoré boli začaté a/ alebo ukončené mimo tohto rozhodného obdobia, uchádzač k takýmto dodávkam tovarov výslovne uvedie aj presný údaj o tom, aký finančný objem, resp. rozsah tovarov bol dodaný v rozhodnom období. V prípade, ak budú v zmluvnej cene, resp. rozsahu dodávok tovaru, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti zarátané aj iné tovary ako vyššie definované tovary rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uchádzač uvedie finančný objem v EUR bez DPH, resp. rozsah len za vyššie dodávky tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V zmysle §39 zákona je splnenie podmienky účasti možné preukázať Jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Jednotný európsky dokument je uverejnený na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.htm
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-12T07:30:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Obstarávanie dodávok tovarov prebehne postupom nadlimitnej zákazky v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) . Verejný obstarávateľ rozhodol, že po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk podľa bodu II.2.5) tohto oznámenia a zostavení poradia predložených ponúk, sa uskutoční vyhodnotenie ponuky uchádzača umiestneného na prvom mieste v poradí podľa § 53 ZVO a následne vyhodnotenie splnenia podmienok účasti u tohto uchádzača podľa § 40 ZVO. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady záujemcom prostredníctvom portálu www.ezakazky.sk v elektronickej forme, kde budú súťažné podklady zverejnené po zverejnení Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a kde budú zverejňované informácie v prípade potreby vysvetliť alebo doplniť súťažné podklady. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja e-Zakazky na portáli www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady aj prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa v elektronickej forme. Verejný obstarávateľ pripúšťa komunikáciu so záujemcami a uchádzačmi vrátane predloženia ponuky v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať komunikáciu zo strany záujemcov/uchádzačov aj v českom jazyku v súlade s §20 ods. 20. V zmysle § 39 zákona, je splnenie podmienky účasti možné preukázať Jednotným európskym dokumentom, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. globálny údaj pre všetky podmienky účasti, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - "Spĺňa požadované podmienky účasti Áno". Verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona. Verejný obstarávateľ upozorňuje na znenie §11 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a povinnosti vyplývajúce zo zákona č. 315/2016 Z:z. zákon o registri partnerov verejného sektora vyplývajúce pre uchádzačov. Všetky požadované dokumenty ponuky budú predložené v needitovateľnej forme vo formáte "pdf" resp. sken originálneho dokumentu podpísaného oprávnenou osobou
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV