dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: O 03880/2023
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 54485053
Mlynské nivy 44/a, 82715 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Valaliky Industrial Park, s. r. o.
Telefón: +421 232333431
Email: peter.bartos@r-p.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470704
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VO-NZ003/2023
Hlavný kód CPV
45112700-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Účelom a cieľom hrubých terénnych úprav je príprava záujmového územia tak, aby bolo budúce stavenisko pripravené pre investora na výstavbu výrobného závodu, v zmysle definovaných požiadaviek (únosnosť na povrchu a v podloží, dovolené sadanie, povrch pláne. atď.) pre finálnu úroveň 0,000. Rekapitulácia okrajových podmienok pre spracovanie HTÚ Odvoz nevyužiteľnej ornice a prebytočného nevhodného materiálu predpokladáme do maximálnej vzdialenosti 30 km, Zhutnenie násypov musí byť realizované po vrstvách s hrúbkou max. 250 - 300 mm s dosiahnutím nasledovných parametrov finálnej úrovne statického modulu deformácie vrátane pomeru medzi dvomi zaťažovacími cyklami statickej zaťažovacej skúšky: Edef.2 60 MPa, Edef,2/Edef,1 2,5, pre plochy pod budovami. Edef,2 45 MPa Edef.2/Edef,1 2,5, pre plochy pod cestnými komunikáciami, parkoviskami, kontajnerovými plochami, železničnými dráhami a pod.; Násypový materiál musí byť charakteru štrkovitej zeminy frakcie 0 63 mm, s podielom zŕn priemeru d < 0,063 mm menej ako 5%, charakterizovaný podľa STN 72 1001 ako zemina triedy G3/G-F, Na plochách pod budovami, kde nie je prítomná štrková vrstva, bude vytvorená štrková vrstva o hrúbke 300 mm, ktorá poslúži ako vhodný pracovný povrch pre prípad dažďa na účely minimalizácie prestojov. Hrúbka násypu štrkovitej zeminy (v násype ako aj v mieste výmeny podložia) bude rešpektovať triedu zeminy v podloží ako aj jej únosnosť. Max. pôdorysný rozmer plošných základov je 3,0 m x 3,0 m. V rámci uskutočnenia predmetu zákazky úspešný uchádzač vykoná najmä: Odstránenie a vodorovné premiestnenie travín, tŕstia a krovín; Odstránenie, premiestnenie, uskladnenie, odvoz a rozprestrenie ornice; Výkopy, hĺbenie jám, premiestnenie výkopku, uloženie sypaniny na skládky; Zhutnenie podložia, uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia 96 až 100 % podľa Proctor-Standard pre plochy pod budovami, cestnými komunikáciami, parkoviskami, kontajnerovými plochami, železničnými dráhami a pod; Zhutnenie podložia, uloženie sypaniny do násypu súdržnej horniny s mierou zhutnenia 96 až 100 % podľa Proctor-Standard pre ostatné plochy (plochy určené pre budúcu výstavbu a pláň pod zelenými plochami); Realizácia odvodňovacieho systému (žľaby, trativody, drenážny systém) Zriadenie dočasných staveniskových ciest pre realizáciu prác na plochách HTÚ II a ich následná likvidácia Izolácie proti vode a vlhkosti Príprava projektovej dokumentácie v rozsahu: -Projekt dočasného dopravného značenia -Kontrolný a skúšobný plán -Projekt organizácie výstavby (POV) -Dokumentácia pre uskutočnenie stavby (realizačná dokumentácia) -Dokumentácia skutočnej realizácie stavby (DRS) -Dokumentácia o kvalite verejnej práce podľa zákona č. 254/1998 Z.z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov Inžinierska činnosť k odsúhlaseniu projektu dočasného dopravného značenia; Digitálne geodetické zameranie pri prevzatí staveniska a digitálne geodetické zamerania pri meraní prác v súlade s podmienkami určenými v Zväzku 2 Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov a Geodetickým manuálom podľa prílohy č. 6 tohto zväzku súťažných podkladov; Statické zaťažovacie skúšky na účely preberania jednotlivých častí diela, pri ktorých je určený statický modul deformácie vrátane pomeru medzi dvomi zaťažovacími cyklami statickej zaťažovacej skúšky v súlade s STN 73 6190: 2019; Manažment kontrolných dní a projektovej dokumentácie v súlade s podmienkami určenými v Zväzku 2 Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov; Príprava a dodávanie týždenných a mesačných správ o postupe prác v slovenskom jazyku a v anglickom jazyku v súlade s aplikovateľnými medzinárodnými štandardmi a podmienkami určenými v Zväzku 2 Obchodné podmienky týchto súťažných podkladov; Vykonávanie činnosti koordinátora bezpečnosti Opis predmetu zákazky je podrobne špecifikovaný v zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 5 404 285,30
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
45112210-0

45112400-9

45112310-1

45233320-8

45232453-2

71320000-7

71300000-1

45112450-4

71351914-3

79713000-5


Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Strategické územie Valaliky, ktoré sa nachádza v katastri obcí Valaliky, okres Košice okolie
Opis obstarávania:
Projekčná fáza Zhotoviteľ v projekčnej fáze vypracuje Projekt organizácie výstavby (POV). Súčasťou POV bude aj kontrolný a skúšobný plán podľa zákona č. 254/1998 Z.z. o verejných prácach v znení neskorších predpisov a harmonogram. Zhotoviteľ vypracuje realizačnú dokumentáciu na základe DSP, ktorú mu poskytne verejný obstarávateľ. Zhotoviteľ vypracuje dokumentáciu skutočného realizovania stavby, na základe DSP a realizačnej dokumentácie, v súlade so stavebným povolením a ostatnými rozhodnutiami, povoleniami, opatreniami a stanoviskami príslušných orgánov a podmienkami v nich obsiahnutých. Hrubé terénne úpravy Zhotoviteľ realizuje hrubé terénne úpravy na plochách HTÚ II. v súlade s DSP, so stavebným povolením, Štúdiou realizovateľnosti, POV schváleným verejným obstarávateľom a realizačnou dokumentáciou schválenou verejným obstarávateľom. Zhotoviteľ nakladá s ornicou v súlade s rozhodnutím o odňatí poľnohospodárskej pôdy podľa zákona č. 220/2004 Z.z. o ochrane a využívaní poľnohospodárskej pôdy a o zmene zákona č. 245/2003 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej ako rozhodnutie o odňatí poľnohospodárskej pôdy), ktoré zabezpečí verejný obstarávateľ. Podrobná špecifikácia jednotlivých prác a materiálov je uvedená vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. Pred odovzdaním časti diela vykoná zhotoviteľ statické zaťažovacie skúšky na účely overenia splnenia požadovaných parametrov modulu pružnosti a miery zhutnenia. Dočasné staveniskové cesty Súčasťou predmetu zákazky je aj prípadné vybudovane dočasných staveniskových ciest na účely realizácie hrubých terénnych úprav ako aj likvidácia dočasných staveniskových ciest vybudovaných zhotoviteľom na účely realizácie hrubých terénnych úprav. Nakladanie s ornicou Ornica bude odvezená a rozprestretá na mieste určenom v rozhodnutí o odňatí poľnohospodárskej pôdy. Presné údaje o objemoch ornice určenej na odvoz sú uvedené vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 7 týchto súťažných podkladov. Služby spojené s realizáciou HTÚ Zhotoviteľ počas realizácie HTÚ zabezpečí služby spojené s realizáciou HTÚ v rozsahu uvedenom v zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Služba Archeologický dozor pri zemných prácach - výkopoch Zhotoviteľ zabezpečí záchranný archeologický výskum podľa rozhodnutia KPÚ KE počas realizácie prác HTÚ na plochách HTÚ II. formou ich sledovania na území stavby - tzv. archeologický dozor, to všetko v súlade s Pamiatkovým zákonom. Súčasťou predmetu zákazky je spracovanie dokumentácie z archeologického výskumu. Služba strážna služba: V prípade zachytenia archeologických nálezov na plochách HTÚ II. zhotoviteľ zabezpečí stráženie archeologických nálezov formou prerušovanej strážnej služby podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o súkromnej bezpečnosti v znení neskorších predpisov) v čase, kedy zhotoviteľ nebude vykonávať stavebné práce a realizátor archeologického výskumu nebude vykonávať nariadený plošný výskumu. Predpokladané maximálne trvanie strážnej služby sú 3 mesiace. Skutočný rozsah strážnej služby určí verejný obstarávateľ na základe záverov plošného výskumu. Zemné práce pre vykonanie archeologického výskumu: Zabezpečenie technickej podpory pri realizácii predstihového sondážneho archeologického výskumu a plošného archeologického výskumu na území stavby Strategické územie Valaliky na účely zistenia a preskúmania výskytu archeologických nálezov v rozsahu vymedzenom Rozhodnutím KPÚ KE. Technická podpora spočíva v realizácii zemných prác podľa požiadaviek realizátora archeologického výskumu. Opis predmetu zákazky je podrobne špecifikovaný v zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
5 404 285,30:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
5:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Na viazanosť ponuky sa požaduje zábezpeka vo výške: 100 000,00 EUR (slovom stotisíc euro). Podmienky zloženia zábezpeky sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3. Obstarávateľ požaduje predložiť dokumenty v celom rozsahu v zmysle ustanovenia § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, keďže nevie aplikovať ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 1.4 Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené obstarávateľom a poskytne obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu alebo čestného vyhlásenia musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 1.6 Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke. 1.7 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Požiadavky na vykonanie zákazky sú obsiahnuté v súťažných podkladoch a v návrhu zmluvy o dielo, ktorá tvorí zväzok 2 Obchodné podmienky súťažných podkladov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-10T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-12-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Všetka komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom elektronického prostriedku elektronického verejného obstarávania ver. 18.0 (IS EVO) prevádzkovaného Úradom vlády Slovenskej republiky (ďalej len systém EVO) s využitím všetkých jeho funkcionalít. Systém EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk/ Postup záujemcu/uchádzača je upravený v príručkách alebo videonávodoch pre záujemcu/uchádzača, ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO v položke menu Návody (https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=17881477537253967941). V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na e-mailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. Prečítanie elektronickej správy v systéme EVO záujemcom/uchádzačom ani obstarávateľom nemá súvis s momentom doručenia. V prípade skupiny dodávateľov sa odporúča na účely uľahčenia komunikácie s obstarávateľom, aby jej účastníci splnomocnili jedného z nich, ktorý má právnu subjektivitu a spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu, na uskutočňovanie všetkých právnych úkonov týkajúcich sa ponuky, ktorú táto skupina dodávateľov predloží do verejnej súťaže a účasti tejto skupiny dodávateľov vo verejnej súťaži.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: V súlade so zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV