dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 470748
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Košický samosprávny kraj
Telefón: +421 557268178
Email: peter.serfozo@vucke.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.regionet.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/470748
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 470748
Hlavný kód CPV
71000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej a technickej dokumentácie v rámci rekonštrukcie historickej časti budovy, stojacej na ulici Strojárenská 3 v Košiciach, ktorá v sebe zahŕňa kompletnú rekonštrukciu budov s cieľom vytvorenia moderných kancelárskych/podnikateľských priestorov, co-working priestorov vrátane moderného spracovania a konceptu práce (modulárnosť priestorov, open space). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je špecifikované v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 589 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71200000-0

71242000-6

71250000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Košický samosprávny kraj, Nám. Maratónu Mieru 68/1, 040 01 Košice - mestská časť Staré Mesto
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej a technickej dokumentácie v rámci rekonštrukcie historickej časti budovy, stojacej na ulici Strojárenská 3 v Košiciach, ktorá v sebe zahŕňa kompletnú rekonštrukciu budov s cieľom vytvorenia moderných kancelárskych/podnikateľských priestorov, co-working priestorov vrátane moderného spracovania a konceptu práce (modulárnosť priestorov, open space). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je špecifikované v súťažných podkladoch.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
589 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v intervale
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z Integrovaného regionálneho operačného programu; Investičná priorita: 7.1 Podpora nápravy dôsledkov krízy v kontexte pandémie COVID-19 a príprava zelenej, digitálnej a odolnej obnovy hospodárstva; Špecifický cieľ: 7.6. Predprojektová príprava
Doplňujúce informácie:
II.2.14.1) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 15 000 EUR. Bližšie informácie o zábezpeke sú uvedené v súťažných podkladoch. II.2.14.2) Odporúčame, aby bola žiadosť o vysvetlenie v prípade potreby uplatnená v zmysle § 113 ods. 7 zákona o VO dostatočne vopred.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Záujemca musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o VO: Podrobnosti sú uvedené v časti D.1 súťažných podkladov Podmienky účasti záujemcov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
III.2.2.1) Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že úspešný uchádzač musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-07-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2023-09-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1) Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Ak uchádzač je v tom istom postupe zadávania zákazky aj členom skupiny, ktorá predkladá ponuku na predmet zákazky, tak verejný obstarávateľ preskúma kolúziu vo verejnom obstarávaní v danej súvislosti a na základe výsledkov tohto preskúmania môže vylúčiť uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov. VI.3.2) Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3) V súlade s § 20 zákona o VO sa bude komunikácia a výmena informácií v predmetnom obstarávaní uskutočňovať prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO, ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v § 20 zákona o VO. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií prostredníctvom elektronických prostriedkov a komunikácie v súvislosti s revíznymi postupmi sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.4) Verejný obstarávateľ organizuje obhliadku, ktorá nie je povinná, ale verejný obstarávateľ ju odporúča záujemcom absolvovať. Termíny obhliadok: 14.06.2023 (streda)od 08:00 h. do 09:30 h. 15.06.2023 (štvrtok) od 08:00 h. do 10:00 h. 16.06.2023 (piatok)od 08:00 h. do 10:00 h. Spôsob prihlasovania záujemcov na obhliadku sú uvedené v súťažných podkladoch. VI.3.5) Súťaž sa realizuje ako elektronická cez IS EVO a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez IS EVO. Na účasť v súťaži je potrebné postupovať podľa pokynov, príručiek a videonávodov IS EVO zverejnených na stránke https://eplatforma.vlada.gov.sk, ktoré je potrebné poznať a ďalej v zmysle usmernení a v súťažných podkladoch, ktoré sú k dispozícii v IS EVO vo virtuálnom priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom IS EVO. VI.3.6) Súťažné podklady sa nezasielajú, sú k dispozícii v IS EVO vo virtuálnom priestore zákazky na Profile verejného obstarávateľa. VI.3.7) Ak vo vyhlásení verejného obstarávania alebo v ostatnej súťažnej dokumentácii existuje odkaz na národnú legislatívu, má sa za to, že vždy platí aj ekvivalentný právny predpis podľa európskeho práva, ak to nie je jednoznačne vylúčené. VI.3.8) Ponuky, návrhy, doklady a dokumenty v tomto verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vystavený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre ponuky, návrhy, doklady, dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad. VI.3.9) Predmetné verejné obstarávanie vykazuje prvky inovatívnosti a nadväzne prvky zeleného verejného obstarávania, nakoľko je predmetné verejné obstarávanie zamerané na energetickú efektívnosť, ktorá prináša zlepšenie kvality životného prostredia a tiež je požadovaný ekologický prístup k recyklácii materiálov. VI.3.10) Predmet zákazky nie je rozdelený na časti, nakoľko predmet zákazky tvorí jeden celok, jedno dielo - vypracovanie jednej projektovej a technickej dokumentácie. VI.3.11) Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 66 ods. 7 písm. b) zákona o VO rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, tzv. super reverz. VI.3.12) Verejný obstarávateľ v časti "II.2.7) Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému" uviedol dátum začatia (01.08.2023) len orientačne, nakoľko nie je možnosť uviesť, že trvanie zákazky začne účinnosťou zmluvy. Pre obmedzenosť možnosti uviesť viacej informácii v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania sú všetky ďalšie informácie potrebné na vypracovanie ponuky bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2023-06-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV