dnes je 9.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Mesto Vysoké Tatry
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Vysoké Tatry
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00326585
Starý Smokovec 1 Array, 06201 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Vysoké Tatry
Telefón: +421 917765110 Fax: +421 524780459
Email: celonsro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vysoketatry.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/471214
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71332000-4
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je komplexná inventarizácia a evidencia drevín a tiež vypracovanie dokumentu starostlivosti o dreviny na území časti mesta Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica mesta Vysoké Tatry, podľa priloženej mapy za účelom implementácie do informačného systému mesta, z dôvodu efektívnejšieho riadenia projektov a starostlivosti o zeleň. Predmetom inventarizácie a tvorby dokumentu starostlivosti sú dreviny v predpokladanom počte uvedenom v tabuľkovej časti, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov. Inventarizácia sa bude vykonávať len na perspektívnych drevinách. Objekty inventarizácie sa nachádzajú na verejnom priestranstve a niektoré plochy obsahujú veľký pomer náletových drevín s obvodom kmeňa 10 cm. Preto na týchto plochách verejný obstarávateľ požaduje rozdeliť dreviny na perspektívne a neperspektívne druhy. U perspektívnych sa stanovia všetky požadované atribúty a neperspektívne dreviny sa označia a určí sa priorita zásahu a typ zásahu. Zhotoviteľ sa zaväzuje informovať objednávateľa o aktuálnom počte zameraných a inventarizovaných drevín priebežne a je povinný písomne informovať objednávateľa, keď ich počet dosiahne sumu blížiacu sa predpokladanému počtu drevín. Bližšia špecifikácia je uvedená v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 60 000,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie podmienok účasti si verejný obstarávateľ overí z verejne dostupných zdrojov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam poskytnutých služieb podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky (podľa nižšie uvedeného) za predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, (tzn. rozhodné obdobie), s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje a doklady o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy, s ktorými uvažuje zabezpečiť riadenie poskytovania služieb, ktoré sú súčasťou predmetu zákazky. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní, údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. a) Predloženým zoznamom podľa bodu a) musí uchádzač preukázať skúsenosti s poskytnutých služieb na zákazky obdobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j.: za obdobný charakter zákazky sa považuje služba v rozsahu predmetu zákazky, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, v ktorých bude uvedený názov/obchodné meno a sídlo uchádzača (dodávateľa), názov/obchodné meno a sídlo odberateľa, predmet zákazky a popis vykonaných dodávok, čas plnenia zmluvy (od do, mesiac rok), cena v eurách bez DPH, meno, podpis a kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť tieto údaje a vyhlásenia odberateľa o kvalite poskytnutia služby, v min. celkovej súhrnnej hodnote 50 000,00 EUR s DPH. V prípade zmlúv s viacročným plnením sa do plnenia za posudzované obdobie, 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, zahrnú iba čiastkové hodnoty zmlúv za požadované obdobie, ktoré musí uchádzač vyčísliť v predloženom zozname. V prípade, že v rámci predložených referencií boli poskytnuté aj iné plnenia ako tie, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota plnení, ktoré sú obdobného charakteru ako predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná záujemcom len z časti (napr. člen združenia skupiny dodávateľov, záujemca alebo osoba zákona o VO a pod.), musí byť z dokladu zrejmé, v akom finančnom objeme v stanovenej lehote realizoval plnenia, ktoré sú obdobné k predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti údajov. K § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty odborne spôsobilých osôb: a) pre pozíciu špecialista č. 1- Hlavný koordinátor: 1, vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa geodetického smeru, preukazuje sa predložením príslušného dokladu, 2, doklad o odbornej spôsobilosti na autorizáciu vybraných geodetických a kartografických činností autorizovaný geodet a kartograf v zmysle § 6 písm. d) až j) zákona č. 215/1995 Z.z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov, preukazuje sa predložením príslušného dokladu s odtlačkom autorizačnej pečiatky a podpisom oprávnenej osoby, alebo ekvivalent b) pre pozíciu špecialista č. 2- Geodet: 1. vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa geodetického smeru, preukazuje sa predložením príslušného dokladu, c) pre pozíciu špecialista č. 3- Dendrológ: 1, vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa v oblasti krajinnej architektúry, preukazuje sa predložením príslušného dokladu, 2. doklad o odbornej spôsobilosti pre vyhotovenie dokumentácie ochrany prírody a krajiny podľa § 55 zákona č. 543/2002 Z.z. o ochrane prírody a krajiny v znení neskorších predpisov (kópia dokladu s podpisom oprávnenej osoby), odborne spôsobila osoba oprávnená vyhotovovať dokument starostlivosti o dreviny (ekvivalent) K § 34 ods. 1 písm. j) Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam technického a softvérového vybavenia na zabezpečenie kvality, ktoré má uchádzač k dispozícii na plnenie predmetu zákazky a ktoré súvisí s predmetom plnenia zákazky, na základe ktorých môže uchádzač predložiť objednávateľovi výstupy v analógovej a v elektronickej forme. Zoznamom technického a softvérového vybavenia uchádzač preukáže, že má na vykonanie predmetu zákazky. - geodetické meracie prístroje, min. 4 ks - GNSS prijímač RTK s centimetrovou presnosťou merania, min. 2 ks - univerzálna meracia stanica s minimálnou uhlovou presnosťou 3, - program na vyhotovenie potrebných geodetických prác pre databázovú časť (napr. MicroStation, ArcGIS alebo ekvivalentné) v počte minimálne 1 ks, - program na vyhotovenie potrebných geodetických prác pre grafickú časť (napr. MicroStation, ArcGIS alebo ekvivalentné) v počte minimálne 1 ks. Preukazuje sa čestným vyhlásením. Pre obmedzený počet znakov v tejto sekcii sú podmienky účasti uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
V zmysle Zmluvy a požiadaviek a podmienok uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-06-21T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom EVO. Súťažné podklady sa nebudú poskytovať, nakoľko budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Úradné hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Verejný obstarávateľ má za to, že predložením ponuky uchádzač zodpovedá za zabezpečenie aj súhlasov všetkých ostatných dotknutých osôb so spracovaním osobných údajov uvedených v predloženej ponuke podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a GDPR. Uvedené platí aj pre prípad, keď ponuku predkladá skupina dodávateľov.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 8.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,31 PLN (-0)
1 EUR25,04 CZK (+0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV