dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2022/1/KS/OS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Krajský súd v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00215759
Záhradnícka 10, 81366 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Krajský súd v Bratislave
Telefón: +421 903400529
Email: gajdosova@elconsulting.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 2022/1/KS/OS
Hlavný kód CPV
09310000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie a zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny a zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým,že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii aj plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy. Podrobnosti sú uvedené v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodávka elektrickej energie so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
65310000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých súdov podľa Prílohy č. 1 k týmto súťažným podkladom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom.Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri energii, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: verejný obstarávateľ rozhodne pred ukončením roku 2023 o pokračovaní v zmluvnom vzťahu podľa rámcovej dohody na roky 2024, 2025 a 2026 uplatnením opcie alebo v nadväznosti na vznik okolností, pre ktoré nebude efektívne a účelné pokračovať v Rámcovej dohode pristúpi k novému verejnému obstarávaniu
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

Názov
Dodávka zemného plynu so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou plynu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
65210000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekty jednotlivých súdov podľa Prílohy č. 1 k týmto súťažným podkladom
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka zemného plynu s prevzatím zodpovednosti za odchýlku v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete, pri dodržiavaní súvisiacich platných právnych predpisov Slovenskej republiky, technických podmienok a noriem a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete (ďalej len PDS) pre zmluvné obdobie za každé odberné miesto (ďalej len OM) verejného obstarávateľa, so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou zemného plynu. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda na predpokladané obdobie od 00.00 hod. dňa 01.03.2023 do 24.00 hod. dňa 31.12.2023 s opciou od 00.00 hod. dňa 01.01.2024 do 24.00 hod. dňa 31.12.2026, avšak s postupným pristupovaním jednotlivých verejných obstarávateľov v závislosti od ukončenia ich predchádzajúcich zmluvných vzťahov podľa Prílohy č.2 k súťažným podkladom. Zámerom verejného obstarávateľa je dosiahnuť zmluvný vzťah od roku 2023 do roku 2026 s tým, že v roku 2023 začne zmluvný vzťah v mesiaci, kedy bude ukončené verejné obstarávanie, čo sa predpokladá najskôr od 1.3.2023. V nadväznosti na princíp efektívnosti a hospodárnosti má verejný obstarávateľ zámer dosiahnuť na zmluvné a opčné obdobie čo najlepšie ceny. Pre aktuálnu sťaženú predvídateľnosť cenového vývoja komoditných zložiek pri plyne, prípadne regulovaných zložiek ceny a tiež pre zohľadnenie možného vplyvu implementácie súdnej mapy, verejný obstarávateľ zvolil v súlade so zásadou opatrnosti taký postup, aby si vytvoril legitímny rámec pre posúdenie situácie na komoditnom trhu vo vzťahu k prípadnej aplikácii iných cenových konštrukcií na dlhšie časové obdobie a pre posúdenie aplikovateľnosti zmluvného vzťahu po implementácii súdnej mapy a vytvoril si zmluvný rámec na zmenu rámcovej dohody bez nového verejného obstarávania, ktorý bude zodpovedať zmenám po aplikácii súdnej mapy.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: verejný obstarávateľ rozhodne pred ukončením roku 2023 o pokračovaní v zmluvnom vzťahu podľa rámcovej dohody na roky 2024, 2025 a 2026 uplatnením opcie alebo v nadväznosti na vznik okolností, pre ktoré nebude efektívne a účelné pokračovať v Rámcovej dohode pristúpi k novému verejnému obstarávaniu
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2023/S 002-003968
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:1:Dodávka elektrickej energie so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou elektriny:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

2:2:Dodávka zemného plynu so zabezpečením distribúcie a požadovaných služieb súvisiacich s dodávkou a distribúciou plynu:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Neboli prijaté žiadne ponuky ani žiadosti o účasť alebo všetky ponuky a žiadosti o účasť boli zamietnuté

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV