dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VV/445/2022/PM
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/456970
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VV/445/2022/PM
Hlavný kód CPV
35120000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vybudovanie technickej ochrany vzdušného perimetra vybraných objektov kritickej infraštruktúry v pôsobnosti obstarávateľa registrujúce bezpilotné lietadlá UAV - drony operujúce vo výškových pásmach do 100 metrov a od 100 do 1 000 metrov pozostávajúce z vypracovania podrobného návrhu, realizačnej projektovej dokumentácie, dodávky, montáže, dodania licencií, nastavenia, vypracovania východiskovej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, zaškolenia obsluhy a vykonávania pravidelných a nepravidelných funkčných skúšok, odborných prehliadok a odborných skúšok, poskytovania operatívneho servisu a zaistenia náhradných dielov počas trojročnej prevádzky.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 633 333,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
32415000-5

34999100-7

38111000-6

38115100-5

48781000-6

60440000-4

71320000-7

71354100-5

72316000-3

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Vodné dielo Gabčíkovo, Vodné dielo Žilina, Vodná elektráreň Čunovo
Opis obstarávania
Je uvedený v Kapitole B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 633 333,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
48:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní a sú uvedené v bode 2 Osobné postavenie Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-03-13T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2024-03-12T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Termín dodania predmetu zákazky: - Vypracovanie a odovzdanie schválenej realizačnej projektovej dokumentácie do 90 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo a zmluvy o poskytovaní služieb. - Vykonanie diela do 9 mesiacov odo dňa schválenia realizačnej projektovej dokumentácie. - Následný servis po dobu 36 mesiacov odo dňa protokolárneho odovzdania a prevzatia každej ucelenej časti diela v zmysle bodu 3.7 článku III. Zmluvy o dielo a zmluvy o poskytovaní služieb. 2.Obstarávateľ rozhodol, že podľa § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Obstarávateľ požaduje z hľadiska splnenia požiadavky na predmet zákazky od uchádzača, ktorý sa v zmysle prvej vety umiestni na prvom mieste realizáciu funkčnej skúšky antidronového systému. Minimálne technické požiadavky funkčnej skúšky antidronového systému sú uvedené v v ČASŤ III. FUNKČNÁ SKÚŠKA PROTIDRONOVÉHO SYSTÉMU súťažných podkladov. 3.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi vrátane predkladania ponúk sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len "IS EVO"), ktorý je dostupný na stránke Elektronickej platformy http://www.eplatforma.gov.sk. 4.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti obstarávateľ poskytne podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVOa uverejní aj vo svojom profile. 5.Obstarávateľ umožní obhliadku každému záujemcovi, ktorý bude mať o obhliadku záujem a ktorý o obhliadku požiada v dostatočnom časovom predstihu prostredníctvom IS EVO. Obstarávateľ odporúča požiadať o obhliadku najneskôr desať (10) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, aby obstarávateľ vedel účinne zorganizovať obhliadky, ktoré uskutoční individuálne s každým záujemcom, ktorý o obhliadku požiada, podľa pokynov uvedených v bode 10.2 a 10.3 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 6.Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 200.000,00 (slovom: dvestotisíc) EUR. Podrobnosti sú uvedené v bode 13 Kapitoly A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov. 7.Z verejného obstarávania bude vylúčený uchádzač, ak budú naplnené skutočnosti podľa § 40 ods. 6 a ods. 7 a 8 zákona o verejnom obstarávaní. 8.Obstarávateľ si vyhradzuje neprijať ani jednu ponuku a verejné obstarávanie zrušiť v prípade, že by mal prijať ponuku, ktorej navrhovaná cena presiahne objem finančných prostriedkov obstarávateľa určených na realizáciu tejto zákazky v hodnote stanovenej predpokladanou hodnotou zákazky - 4 633 333,00 Eur bez DPH. 9.Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje jeden funkčný vertikálne prepojený celok, kde je nevyhnutné aby dodanie, inštalácia a konfigurácia technologických zariadení prebiehali koordinovane a bola následne vzájomne kompatibilná a funkčná (SW a HW), čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenie vážny dopad na celkovú funkčnosť zabezpečenia bezpečnosti vodných diel obstarávateľom, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 10.Ponuka ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, okrem dokladu alebo dokumentu vyhotoveného v českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 11.Zákazka je vyhlásená ako zmiešaná zákazka (tovary a služby) s hlavným CPV - Dozorné a zabezpečovacie systémy a zariadenia.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV