dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VV/397/2022/PM
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/457362
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: inej adrese (uveďte ďalšiu adresu)
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VV/397/2022/PM
Hlavný kód CPV
31600000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je: 1. Vykonať stavebné úpravy pri zabudovaní a výmene 3-pólových tlakoplynových vypínačov VSV 123kV s plynom SF6 za nové vypínače s elektro pohonom. Ďalej požadujeme vykonať búracie práce základov pod všetkými ovládacími skriňami ASE1 - ASE12 a skriňami os.1 v poliach č. 1 - č.12 a vybudovanie nových základov prispôsobenými novým ovládacím skriniam. Súčasťou výmeny je aj výmena ovládania na jednosmerný rozvod a doplnenie jednosmerného rozvodu z VE Gabčíkovo. Nové vypínače s elektro pohonom musia vyhovovať technickým parametrom vonkajšej rozvodne Rz-110kV uvedeným v bode č.1.1 technickej špecifikácie. Podrobnejší opis v ktorom sú uvedené technické údaje a všeobecný opis, predmet rekonštrukcie, požiadavky na práce, dokumentáciu a skúšky pred uvedením do prevádzky obsahuje Technická špecifikácia: "Výmena, osadenie a zabudovanie vypínačov na elektro pohon, výmena ovládacích skríň a výmena ovládania a napájania na jednosmerné napätie na vonkajšej rozvodni RZ-110kV na VE Gabčíkovo". 2. Výmena všetkých odpojovačov, uzemňovačov, bleskoistiek a izolátorov po jednotlivých poliach so všetkými stavebnými a konštrukčnými úpravami, vrátane betónových plôch. Neoddeliteľnou súčasťou je aj výmena stenových priechodiek v poliach č.11 (T104), č.12 (T103) a poistkových skríň MFA odpojovačov vo všetkých poliach rozvodne. Rozsah dodávky a prác musí byť úplný, so všetkým vybavením a príslušenstvom, ktoré je nevyhnutné pre bezpečnú a spoľahlivú prevádzku elektrických zariadení, musí obsahovať zariadenia, práce a služby uvedené v technickej špecifikácii. Nové odpojovače, uzemňovače, bleskoistky, izolátory a stenové priechodky musia vyhovovať technickým parametrom vonkajšej rozvodne Rz-110kV uvedeným v bode č. 1.1 technickej špecifikácie. Podrobnejší opis v ktorom sú uvedené technické údaje a všeobecný opis, predmet rekonštrukcie, požiadavky na práce, dokumentáciu a skúšky pred uvedení do prevádzky obsahuje Technická špecifikácia: "Výmena odpojovačov, uzemňovačov, bleskoistiek a všetkých izolátorov, stavebné a konštrukčné úpravy, nátery na vonkajšej rozvodne Rz-110kV na VE Gabčíkovo".
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 6 198 081,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
50000000-5

31216100-4

45311000-0

31682100-1

31214200-1

44111511-6

44111530-5

45315700-5

50532400-7

71320000-7

09310000-5

31214300-2

45315400-2

31321200-4

31216000-3

31000000-6

31200000-8

Miesto vykonania
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: VDG VE Gabčíkovo, Dunajská 14777/78 Gabčíkovo (vonkajšia rozvodňa Rz-110kV)
Opis obstarávania
Je uvedený vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
6 198 081,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
36:
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú stanovené v súlade s § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní a sú uvedené v bode 2 Osobné postavenie Kapitola A.2 Podmienky účasti súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Verejná súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2023-03-29T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do: 2024-03-28T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Termín dodania predmetu zákazky je do 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy, v rámci danej lehoty predložiť vypracovanú projektovú dokumentáciu do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy, detailne uvedené v návrhu Zmluvy o dielo, Zväzok 2 súťažných podkladov. 2. Obstarávateľ v rámci komunikácie si vyhradzuje právo aplikovať na časť súťažných podkladov ust. § 20 ods. 9 ZVO. Obstarávateľ v zmysle predmetného ustanovenia nie je povinný použiť elektronické prostriedky komunikácie, viď detialne uvedené v súťažných podkladoch. 3. Obstarávateľ poskytne záujemcom kompletný Zväzok 3 ihneď po nadobudnutí účinnosti Dohody o mlčanlivosti (ďalej len "NDA") a oboznámení sa s citlivými informáciami. 4. Žiadosť o poskytnutie Zväzku 3 záujemca zašle prostredníctvom IS EVO cez "Všeobecnú žiadosť". Obstarávateľ zašle inštrukcie k podpisu Dohody o mlčanlivosti a následnému prevzatiu predmetnej dokumentácie taktiež prostredníctvom IS EVO. Podrobné inštrukcie ako aj termín budú doručené prostredníctvom IS EVO do 2 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti o prevzatie predmetnej dokumentácie. 5. Obstarávateľ odporúča záujemcom požiadať o poskytnutie dokumentácie v zmysle bodu 3.2 resp. bodu 3.5 súťažných podkladov s dostatočným časovým predstihom potrebným na prípravu a predloženie ponuky v stanovenej lehote na predkladanie ponúk. 6.Ostatná komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi vrátane predkladania ponúk, ktorá nespadá pod bod 3.2 súťažných podkladov sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom IS EVO s využitím všetkých jeho funkcionalít. 7. Vysvetlene informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti obstarávateľ poskytne podľa § 48 ZVO prostredníctvom IS EVO záujemcom prihláseným do IS ÚVO a uverejní aj vo svojom profile. 8.Obstarávateľ umožní obhliadku každému záujemcovi, ktorý bude mať o obhliadku záujem a ktorý o obhliadku požiada v dostatočnom časovom predstihu prostredníctvom IS EVO. Obstarávateľ odporúča požiadať o obhliadku najneskôr 20 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, aby obstarávateľ vedel účinne zorganizovať obhliadky, ktoré uskutoční individuálne s každým záujemcom , ktorý o obhliadku požiada podľa pokynov uvedených v bode 10 Zväzku 1 súťažných podkladov. 9.Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky vo výške 65 000 EUR, podrobnosti uvedené v bode 13 Zväzku 1 súťažných podkladov. 10.Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a verejné obstarávanie zrušiť v prípade, že by mal prijať ponuku, ktorej navrhovaná cena presiahne objem finančných prostriedkov obstarávateľa určených na realizáciu tejto zákazky v hodnote stanovenej predpokladanou hodnotou zákazky - 6 198 081,00 Eur bez DPH. 11.Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje jeden funkčný vertikálne prepojený celok, kde je nevyhnutné aby výmena a dodanie technologických zariadení prebiehali koordinovane, čo v prípade viacerých dodávateľov nie je zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenie vážny dopad na plánovane investične aktivity obstarávateľa, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal poistený jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 12. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú v slovenskom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, okrem dokladu alebo dokumentu vyhotoveného v českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 13. Zákazka je vyhlásená ako zmiešaná zákazka (tovary a služby) s hlavným CPV - Elektrické zariadenia a prístroje.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-07T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV