dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 458239
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Sekule
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00682101
Sekule 570, 90880 Sekule

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Sekule
Telefón: +421 907652567
Email: vo@geminigroup.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.obecsekule.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458239
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Cieľom navrhovaných stavebných prác je rozšírenie materskej školy v obci Sekule.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 282 510,31
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: a) Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 345/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. b) Uchádzač nemusí predkladať v ponuke doklad o oprávnení realizovať stavebné práce, ktoré zodpovedá predmetu zákazky v súlade s prvou vetou, pokiaľ si túto skutočnosť vie overiť verejný obstarávateľ sám vo verejne dostupnom príslušnom registri, v ktorom je uchádzač zapísaný. c) Uchádzač nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie podľa § 183 zákona, túto skutočnosť si overí verejný obstarávateľ sám na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, že uchádzač je vedený v tomto registri ku dňu predkladania ponúk, nebude jeho ponuka hodnotená. Odôvodnenie: Podmienky účasti na preukázanie osobného postavenia uchádzačov boli stanovené v súlade s platnou legislatívou a sú primerané vzhľadom na požadovaný predmet zákazky, ktorý sa obstaráva. Účastník môže priložiť aj iné informatívne prílohy (napr. výpis z obchodného/živnostenského registra ako doklad o oprávnení podnikať v oblasti, ktorá je predmetom zákazky). Tieto prílohy však nie sú povinnou súčasťou a nemajú vplyv na hodnotenie cenových ponúk. Účastník nesmie byť vedený v registri osôb so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní. d) Úspešný uchádzač, ich subdodávatelia a iné osoby, ktorými uchádzač preukazuje splnenie ekonomického a finančného postavenia alebo technickej alebo odbornej spôsobilosti, sú povinný v čase uzatvorenia zmluvy byť zapísaní v RPVS, ak sa na nich táto povinnosť vzťahuje.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Nerelevantné
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Nerelevantné
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Typ zmluvy: Zmluva o dielo podľa § 536 a nasl. Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov. Návrh zmluvy o dielo je súčasťou príloh tejto výzvy (príloha č. 4). Fakturácia a platenie jednotlivých prác a dodávok budú v zmysle dohody Zmluvných strán vykonávané vždy po dokončení a prevzatí časti Diela v rozsahu minimálne 30% Diela, resp. po dokončení a prevzatí 30% Diela od predchádzajúcej fakturácie. (viď článok V. Cenové a platobné podmienky v Návrhu Zmluvy o dielo príloha č. 4 súťažných podkladov).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-02-27T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-09T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV