dnes je 3.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2023
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     
<január  marec>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Konvektomat s príslušenstvom
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre zákazky s nízkou hodnotou
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredná zdravotnícka škola
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00607061
Hlboká cesta 23, 01001 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredná zdravotnícka škola
Telefón: +421 908271344
Email: miroslava.jurkovicova@szszilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.szshlbokaza.edu.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/458542
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
39312000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie 1 ks elektrického konvektomatu s príslušenstvom vrátane dovozu na adresu verejného obstarávateľa, vyloženie tovaru, inštalácia tovaru, zaškolenie personálu. Bližší opis predmetu zákazky je zverejnený v príslušnej zákazke v profile verejného obstarávateľa.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 22 001,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2023-02-22T08:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Kritérium na vyhodnotenie ponúk najnižšia cena za predmet zákazky v EUR s DPH. 2.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle §20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania EVO. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú v okamihu jej odoslania v systéme evo a t v súlade s funkcionalitou systému. Uchádzač predloží ponuku elektronicky prostredníctvom systému EVO. 3.Zabezpečenie nástupu servisu na opravu predmetu kúpy (t. j. začať s odstraňovaním poruchy) do 24 hodín od nahlásenia incidentu . Predávajúci sa zaväzuje vadu odstrániť a predmet kúpy uviesť do riadnej prevádzky najneskôr do 24 hodín od nahlásenia incidentu. 4.Uchádzač v rámci ponuky predloží: - kúpnu zmluvu vrátane prílohy č.1 špecifikácia predmetu kúpy s uvedením obchodného mena výrobcu zariadenia a typového označenia zariadenia. Návrh zmluvy bude podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača. - cenová ponuka (cena bez DPH, DPH, cena s DPH)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2023-02-10T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 2.5.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,09 CZK (-0,05)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV